top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

אלף נשיקות לך, אהובתי: איך לגוון בנשיקות?


גבר מנשק מצח של אישה והם שוכבים מחובקים מכוסים במיטה

את הנשיקה הצרפתית כולם מכירים, אבל אילו עוד נשיקות קיימות ואיך תוכלו לגוון עם נשיקות קטנות, לוהטות, עסיסיות ומטריפות? שפתיים, לשון, כל זאת ועוד במדריך הבא שכולל 6 סוגי נשיקות סקסיות על השפתיים ו-6 נשיקות במקומות אחרים


הנשיקה היא סמל לאהבה, ולא רק בין בני זוג - נשיקה של אמא בבוקר, נשיקות בלחי בין בני משפחה, חיבוקים ונשיקות עם חברות טובות בעת הפגישה או בעת הפרידה לשלום. ומה קורה במערכת זוגית? בנשיקה של אוהבים, מעבר לאהבה, יש DNA של תשוקה ורומנטיקה - סביר להניח שבדייט הראשון, אם הוא היה מוצלח, תהיה מעורבת איזו נשיקה מהוססת; בראש השנה הלועזי אוהבים מתנשקים בדיוק בחצות; נשיקה מגרה במשחק המקדים; נשיקת בוקר טוב אחרי לילה של סקס לוהט; ועוד נשיקות שמלוות את הזוג באבני דרך משמעותיות וגם סתם ביום חול.


אבל מה קורה במשך השנים? הרומנטיקה, התשוקה ואיתם גם הנשיקות לא צריכים להעלם מהזוגיות! אז איך תגוונו בנשיקות ותשאירו אותם כחלק מלא במערכת היחסים שלכם? תגוונו!


תרטיבו מעט את השפתיים ותתכוננו לנשיקה:


1. הנשיקה הקלאסית

מסתכלים בעיניים, מתקרבים, עוצמים את העיניים ומקרבים את השפתיים בעדינות אחד אל השנייה. שנייה לפני מעבירים את הלשון על השפתיים, כדי ללחח אותן מעט. מצמידים שפתיים ובהדרגתיות משלבים את הלשון, מציצות קטנות ופינוקים. מבט מתגנב מידי פעם להציץ ולראות את החצי השני מתענג ואוהב.


2. הנשיקה ההפוכה

הוא שוכב על הגב, את מגיעה מכיוון הראש ורוכנת מעליו, כשהראש לך הפוך לראש שלו ומנשקת אותו נשיקה הפוכה – שפתיים תחתונות על שפתיים עליונות ושפתיים עליונות על שפתיים תחתונות.


3. הכמעט נשיקה

הנשיקה המתגרה ביותר ביקום – מתקרבים, מצמידים שפתיים בנגיעה קלה, רפרוף בלבד, נוגעים לא נוגעים ומתרחקים. ממשיכים בנגיעות קטנות ומתחמקות שלא מתממשות לכדי ממש נשיקה, אלא רק כמעט. ממשיכים להתגרות גם בשאר הגוף.


4. הנשיקה הצרפתית

נשיקה צרפתית היא למעשה נשיקה עם לשון. אל תתחילו ישר עם הלשון, אבל אם התחלתם בנשיקות עדינות, בהדרגתיות אפשר לעבור לנשיקה צרפתית. החדירו את הלשון פנימה לפה של החצי השני בעדינות (ובלי "לבלוע" את הזוג"), לטפו לשון בלשון ושחקו איתן.

הסברה אומרת שנשיקה צרפתית יכולה להוריד עד 6 קלוריות – עוד סיבה טובה לנשיקה צרפתית.


5. נשיקת וואקום

בנשיקת וואקום, בני הזוג מצמידים את השפתיים ושואבים אוויר כך שהשפתיים נצמדות חזק עם תחושת כאב קל, אך מהנה. לסיום אם תשחררו את השפתיים במהירות יישמע רעש, אם יש ילדים בבית או אורחים, כדאי להפריד בהדרגתיות תוך הכנס אוויר חזרה אל חלל הפה. אם החצי השני לא מכיר את הנשיקה אולי כדאי לערוך לו איזו הכרות קטנה לפני.


6. נשיקת צפרדע

בנשיקה מהסוג הזה יש הרבה לשון כמו בנשיקה הצרפתית, אבל במקרה הזה מדובר בהכשות קטנות ומהירות של הלשון. זו נשיקה מתגרה וסקסית שתטריף את החצי השני. אל תצפו שהצד השני יהפוך לנסיך או תהפוך לנסיכה, אבל סקס מטריף בטוח יכול להתפתח כאן.



5 נשיקות בונוס: לא על השפתיים!


1. נשיקה אסקימוסית

רפרוף אף באף. חיכוך שני האפים היא מחווה רומנטית של אהבה בין שניים ומשמשת בתרבויות שונות כברכה לשלום. נשיקה אסקימואית יכולה להיות פתיחה חמודה למשחק מקדים, או פרידה של אהבה בבוקר שאחרי לילה סוער במיוחד – נשיקה שמשאירה טעם של עוד ללילה החדש.


2. נשיקה על המצח

למי מכם זה הזכיר את מיכל ינאי ב"נשיקה במצ"ח"? נשיקה על המצח היא נשיקה של אהבה! להצמיד בעדינות את השפתיים למצח של החצי השני ולהעניק לו את האהבה שאתם רוכשים כלפיו.


3. נשיקה באיבר המין

ממממ כאן תוכלו להתפרע, נשיקות, ליקוקים, נשיפת אוויר, וואקום – מה שעולה על דעתכם. נשיקה באיבר היא לא פתיח, חכו עד שאתם מגיעים לשלב הזה, אבל היא בהחלט יכולה להיות משלובת כחלק ממשחק מקדים מטריף וסקסי – יאמי!


4. נשיקה באוויר

נפרדתם במהירות מהחצי השני ואתם ממהרים לפגישה, שלחו נשיקה באוויר שתשאיר טעם טוב לשאר היום. שולחים את היד אל הפה מנשקים ומעיפים אל הזוג, ואם אתם בצד המקבל אל תשכחו לאסוף את הנשיקה עם היד ולמקם אותה במקום שתרצו לקבל נשיקה במפגש הבא שלכם.


5. נשיקות בתנוך האוזן

אמנם זו לא נשיקה על השפתיים, אבל יש מי שידלק לגמרי מנשיקות, ליקוקים ונשיפה על תנוך האוזן. שימו לב, שיש בני זוג שלא יאהבו את התחושה המדגדגת, ומצד שני יש מי שיכול לגמור רק מנשיקות כאלו.


6. נשיקת ערפד

למעשה מדובר יותר בנשיכה מאשר נשיקה. נשיכות קטנות על הצוואר, לא עד כדי דם, אבל בהחלט אפשר לשלב גם מציצת היקי (במידה ושני בני הזוג זורמים על העניין). בא לכם להתפרע? תשמרו את הנשיקה הזו לחצות ושימו גלימה ואביזרים מפחידים לאווירה.


אז את איזה מהנשיקות אתם מיישמים? ואיזה סוג לא הכרתם? הערב זה אחלה זמן להתנסות בנשיקות חדשות שלא ניסיתם עד היום ולהמציא סוגים חדשים.






רוצים ללמוד עולם שלם של ידע מעשי ותרגילים שיאפשרו לכם לחוות חוויות מיניות מענגות וחדשות ביחד ?

בדיוק עבורכם הכנתי הדרכה שתחשוף אתכם לשלל ידע ותרגילים










 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page