top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

למה להיות בזוגיות, כשאפשר להיות רווקה וליהנות משני העולמות?

באגדות יש נסיך ונסיכה, הנסיך מציל את הנסיכה והם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה, אבל במציאות זוגיות היא דבר הרבה יותר מורכב. אז האם שווה להיות בזוגיות אפילו שזה לא סיפור מהאגדות? או שבכלל עדיף להיות רווקה ולהכניס למיטה כל יום גבר אחר? כל זאת ועוד בכתבה הבאה


להיות או לא להיות (בזוגיות) זו השאלה

מישהי שאלה אותי: "מה היתרון בזוגיות? הרי אני יכולה להיות רווקה ולצאת עם כמה גברים שבא לי, וליהנות משני העולמות" וזו שאלה מעולה שהתמצית שלה מסתכמת בשאלה: "מה היתרון בזוגיות?" אפשר אפילו להגיד שזו שאלה פילוסופית, כי הרי אין כאן תשובה של נכון או לא נכון. בסופו של יום, כל אחת צריכה להחליט מה הכי נכון עבורה.


חשוב לדעת, שאפשר להיות רווקה ולצאת עם כמה גברים, יש גם נשים וגברים א-מיניים, אפשר גם לבחור בפוליאמוריה ועוד מגוון אופציות. הנקודה היא, שהאגדה על הנסיכה, שהייתה כלואה בטירה של הדרקון הרשע, וחיכתה עד שהנסיך האמיץ הגיע בדהרה על הסוס הלבן והציל אותה, והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה – האגדה הזאת היא בטוח לא המציאות!


כדי לענות על השאלה הזו, בחרתי לפרט רק 7 יתרונות שיש בזוגיות כפי שאני רואה אותה, בחיי שיש עוד מלא! ואת כמובן תחליטי בעצמך אם שווה לך להיות בזוגיות או שאת מעדיפה להיות רווקה הוללת.


1. טובים השניים מן האחד

הפתגם הידוע לא משקר. בשניים יותר קל לעבור את המכשולים והמהמורות שהחיים מציבים לנו, אבל לא רק, זה כיף שיש עם מי לחלוק גם את הרגעים המשמחים והמרגשים בחיים. הבוסית עצבנה אותך? תוכלי לפרוק בשיחה עם בן הזוג; את הולכת לראיון לעבודה חדשה? תוכלי לקבל בוסט של אנרגיה חיובית ומרימה מבן הזוג; חבר טוב שיקר לך? תוכלי לדבר עם בן הזוג ולקבל את התמיכה שאת זקוקה לה; קרה לך משהו עצוב? תוכלי להתרפק על הכתף של בן הזוג; קרה לך משהו משמח? תוכלי לשמוח ולהתרגש ביחד עם בן הזוג.


2. סקס סקס סקס

נכון, שיש איזו תדמית של רווקה שמכירה כל ערב בפאב בן או בת זוג אחרים לסקס, אבל כולנו יודעים שזה לא באמת ריאלי ולא עובד ככה במציאות. במציאות יהיו הרבה ערבים בודדים, ימי אהבה מתסכלים ופורנו נחמה שיחפה על הבדידות. לעומת זאת, עם בן זוג תוכלי לקיים יחסי מין בכל זמן שתחליטו ששניכם רוצים בכך – נשמע לי כמו גן עדן על חושי!


3. אינטימיות זוגית: סקס שהוא תשוקה מטריפת חושים

סקס זה יפה וטוב, אבל מתי סקס הוא מלא תשוקה, מטריף חושים ומייצר מולטי אורגזמות? כשיש בסקס הזה אהבה, תשוקה, אינטימיות זוגית ותקשורת בריאה – את כל אלו אפשר לייצר רק עם בני זוג קבועים ופחות עם גברים מזדמנים. אז מערכת יחסים זוגית בריאה עם אינטימיות זוגית = תשוקה חסרת מעצורים ועונג מיני שאין כמותו! רק הנקודה הזאת בפני עצמה מבחינתי מנצחת! רררררררררררר... נהייתי חרמנית!


4. הקמת משפחה

ביחד עם בן זוג אפשר להקים משפחה חמה ואוהבת. נכון, אפשר בהחלט באמצעים של ימינו להביא ילדים גם לבד, אבל זה לא עניין של מה בכך! להביא ילדים לעולם זה אחד הדברים המורכבים אם לא ה-מורכבים ביותר וטוב שיש בן זוג תומך, עימו אפשר לעבור את ההריון, לקבל החלטות משותפות בנוגע לחינוך ועוד שלל התמודדויות עם גידול וחינוך ילדים.



_מה_היתרונות_של_זוגיות_אישה_מניחה_ראש_על_כתף_של_גבר


5. שותפות לחיים

אחד הדברים היפים בזוגיות הוא שאפשר להזדקן ביחד. אולי בגיל צעיר קשה להסתכל אל העתיד ולחשוב עליו, אבל אם את שמה חלק מהשכר שלך בפנסיה, כדי להבטיח את העתיד הכלכלי שלך, אז תראי את הזוגיות כשהשקעה לעתיד מכל שאר הבחינות. לעת זקנה תוכלו לעזור אחד לשנייה להגיע לבדיקות רפואיות, להיות שם אחד בשביל השנייה ביציאה לפנסיה, להתמודד עם כל מה שעולה בגיל השלישי וגם ליהנות ביחד מהפנסיה! לצאת לסרטים באמצע שבוע ב-11:00 בבוקר, לשחק ברידג' עד 3 בלילה ושאר בילויים ביחד.


6. אוקסיטוצין להמונים

אהבה טובה לבריאות! כן, בחיי. הורמון האוקסיטוצין, המופרש כשאדם אהוב מחבק אותך או למשל במהלך אורגזמה, ואפילו בשינה משותפת עם בן זוג שאת אוהבת, מעניק לך שלווה ובטחון. מכירה את החיוך הזה שמרוח לך הפרצוף כל היום, אחרי שבערב בן הזוג כבש אותך, הפשיט אותך וסובב אותך בכמה תנוחות סקס חדשות שלא הכרת? החיוך הזה הוא האוקסיטוצין שמסתובב לך במערכת. בעזרת זוגיות של אהבה וכמובן שטיפוח של מערכת יחסים מינית מעניינת ומטיבה, תתרמי לעלייה ברמות האוקסיטוצין ובכך לרוגע והאושר שלך.


7. אהבה, יציבות, תמיכה ובטחון

באופן עקרוני, אפשר לכתוב מגילה אינסופית על היתרונות שבזוגיות. בשורה התחתונה, זוגיות בריאה מעניקה קרקע יציבה שהיא הבסיס לכל דבר בחיים. בעזרת התשתית הזו שמעניקה לך תמיכה ובטחון ועוטפת אותך באהבה – השמיים הם הגבול! אם אתם מטפחים את הזוגיות שלכם והיא מרימה אתכם למעלה, זה דבר שאי אפשר לקנות בכסף. מהכרות שלי עם אלפי זוגות להם אני מייעצת, זוגיות היא הבסיס לחיים טובים ומאושרים!


לסיכום, נכון, זוגיות זה לא רק לאבי דאבי ונישוקים וחיבוקים כל היום, כדי שזוגיות תהיו טובה ומפרה, צריך להשקיע בה ולטפח אותה לאורך כל זמן הזוגיות, זו השקעה שצריך להתמיד בה לעולם. אני לא אומרת שצריך להיות בכל זוגיות, ממש לא! אבל, אם תשקיעו בזוגיות בריאה ומפרה תזכו לכל כך הרבה יתרונות, וביניהם סקס מולטי אורגזמי מהנה, אבל לא רק! אז חשוב לדעת, שהאגדה על הנסיך והנסיכה זה אמנם לא המציאות, אבל היא נולדה כאידיאליזציה של זוגיות, ובזוגיות אמיתית יהיו גם רגעים מורכבים, אבל גם רגעים בהם תרגישו על גג העולם כמלך ומלכת העולם! אני מבטיחה!


אז מה את אומרת?

להיות או להיות בזוגיות?

שאלה טובה!

שלך,

לימור











 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page