top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

שקרים קטנים גדולים: 5 סימנים שהגבר שאת יוצאת איתו נשוי


גבר_עם_טבעת_נישואין_לבוש_חליפה_כהה

את יוצאת עם גבר שמטריף לך את החושים, אבל משהו מרגיש לך חשוד. את רוצה לקחת את זה לשלב הבא, אבל הוא מתחמק ומתרץ כל מיני תירוצים? יכול להיות שהוא נשוי! 5 נורות אדומות שצריכות להבהב בחוזקה ולסמן לך שהוא נשוי בכתבה הבאה


הכרת מישהו. יצאתם כבר לכמה דייטים והיה מטריף חושים. העניינים מתחילים להיות רציניים, אבל יש לך איזו תחושה לא טובה. את רוצה להפוך את הקשר לרציני יותר, אבל בכל זאת משהו עוצר בעדך, ואת לא יודעת לשים את האצבע מה זה בדיוק. אולי אפילו כבר עשיתם אהבה – והוא היה אחד הטובים שלך! הזרימה ביניכם מדהימה, הוא גורם לך להרגיש סקסית בטירוף, הוא נוגע בך בכל המקומות הכי נכונים, מלקק בדיוק כמו שאת אוהבת, אוחז אותך בדיוק בעוצמה הנכונה - לא חזק מידי אבל גם לא חלש מידי, הוא לוחש לך את כל המילים הכי מטריפות ומביא אותך למולטי אורגזמה, שלא חווית עם אף אחד אחר. כשאת שיכורה מאוקסיטוצין את אומרת לעצמך זהו, זה הגבר! ועדיין זה לא מתקדם לשום מקום. אז את שואלת את עצמך: יכול להיות שהוא נשוי? את בטח לא רוצה לממש את היחסים ולהתקדם אם הוא נשוי, אז לאן כל זה הולך? ואני לגמרי מסכימה איתך, אם הוא נשוי את מכניסה את עצמך למיטה חולה, ויש עוד שלל סיבות למה זה פסול ורק יגרום לך להיפגע. אז בואי נבדוק ביחד את כל הסימנים, כדי להבין אם הוא נשוי וצריך לסיים את הקשר הזה לפני שתפגעי.


מה הסימנים שהגבר שאת יוצאת איתו נשוי?

  • לא מאשר חברות בפייס

היום, עם הרשתות החברתיות, מאוד קשה להסתיר פרטים על החיים שלך. לא צריך להיות בלש פרטי כדי לחקור ולגלות פרטים, וברוב הפעמים יהיה ניתן בקלות רבה להבין את הפרטים הבסיסיים על כל אחד, בשיטוט קל בפייסבוק, אינסטגרם או לינקדאין. בעזרת הרשתות החברתיות, תוכלי להבין איפה הוא גר, האם יש לו ילדים, איפה הוא עובד, איפה הוא מבלה, האם הוא נשוי ופרטים נוספים. "חטטי" אצלו בפרופילים ואל "תעלימי עין" ממה שאת רואה. תוכלי אפילו להציע לו חברות בפייס – אם הוא לא יאשר, כנראה שיש לו מה להסתיר. עוד פרט שחשוב לקחת בחשבון, כשמסתכלים על חשבונות לינקדאין, האדם שצפו לו בפרופיל מקבל התראה מי צפה לו בפרופיל, ככה שאין אנונימיות כמו בפייסבוק או באינסטגרם – בהם את יכולה לצפות, כל עוד הפרטים ציבוריים, בלי שהאדם השני ידע שהסתכלת. עם זאת, חשוב להגיד שאין לך במה להתבייש! אם אתם יוצאים זה לגיטימי לגמרי שתציעי לו חברות ברשתות החברתיות, ובטח ובטח לגיטימי שתרצי שהוא לא ישקר לך.


  • לא יכול להישאר לישון אתך בלילה

אתם כבר אנשים בוגרים, זה די הגיוני שאחרי כמה דייטים ובעיקר אם אתם שוכבים ביחד, בשלב מסוים תישארו לישון אחד אצל השנייה. יכול להיות שהוא לא נשוי ויש לו בעיה עם התחייבות, כך או כך, אם את מרגישה שהגיע הזמן שתשנו את הלילה ביחד, אבל הוא משתמש בכל מיני תירוצים – פעם אחת יש לו פגישה למחרת מוקדם בבוקר בעבודה, פעם אחרת הוא צריך להחליף בגדים בשביל אירוע שיש לו למחרת ובעוד פעם הוא פשוט ממש עייף אז מרגיש שזה לא מתאים דווקא הלילה; בואי, יכול להיות שבאחת הפעמים זה באמת לא התאים, אבל יש גבול. תניחי את הדברים על השולחן ותראי מה הוא אומר על זה. אם הוא רווק ומערכת היחסים מתחילה להיות רצינית, אין הגיון שהוא לא יישן אצלך אפילו לילה אחד.


  • לא מכיר לך את החברים שלו

גם מבחינת חברים, זה לא משהו שיקרה בפגישה הראשונה, וזה לגמרי לגיטימי. אבל אם עבר זמן מה, והקשר מתחיל להיות יותר רציני, זה לא הגיוני שהוא לא מדבר ומכיר לך את הסביבה הקרובה שלו – בני משפחה, חברים, חברים לעבודה ועוד. תשימי לב אם בשיחות שלכם הוא מדבר על חברים או על קרובי משפחה, או אם הוא מתאמץ להסתיר פרטים ומספר חצאי סיפורים, או בכלל לא מדבר על חייו האישיים ובמקום זה מדבר רק עלייך. נכון, שזה חלומה של כל אישה שהגבר שלה יתרכז בה ויתעניין רק בה, אבל אנחנו אנשים בוגרים וזה לא הגיוני שלפני שאת הגעת הוא חי בוואקום. אם הוא לא מציין בכלל פרטים מחייו, כנראה שהוא מסתיר משהו.


  • לא לוקח אותך אליו הביתה

זו נורת אזהרה אדומה חזקה! זה הגיוני שבפגישה הראשונה והשנייה הוא לאו דווקא יציע לקחת אותך לבית שלו. עם זאת, אם יצאתם כבר למספר פגישות, והוא כבר היה בבית שלך, ועדיין הוא לא מציע שתבואי אליו, כנראה שיש שם אישה בבית הזה, שהוא לא רוצה שתדעי עליה. חשוב לשים לב במיוחד אם הוא ממש מתחמק מלהגיד לך איפה הוא גר. אם בכל פעם שעולה הנושא הוא מוכן להגיד רק אזור כללי, שכונה או סביבה שבה הוא גר – יש פה משהו חשוד!


  • מתרץ פעמים רבות

תירוצים למה הוא לא יכול להיפגש היום, תירוצים למה הוא מבטל אתך דייטים ברגע האחרון, תירוצים למה הוא לא לוקח אותך אליו הביתה, תירוצים למה הוא לא ענה לך לטלפון ולא חזר אלייך, תירוצים למה הוא לא נשאר לישון, תירוצים למה אתם נפגשים רק במסעדות שכוחות אל, תירוצים למה הוא משלם במזומן – שימי לב! אם לך עולים סימני שאלה בלתי פוסקים והוא כל הזמן מתרץ – אל תתעלמי! לא בטוח שהוא נשוי, אבל הוא מסתיר משהו, ולא מגיע לך קשר כזה, מגיע לך יותר!



בסופו של דבר, אם הוא מנהל אתן רומן (ללא ידיעתך) אז הוא משקר לך. מאחר והוא משקר יהיו הרבה שיחות בהן הוא יצטרך לתרץ כל מיני סיבות והשקר שלו רק ילך ויגדל. אמנם, שקרים טיבם להתגלות, ולא סתם אומרים שלשקר יש רגליים, אך כדי שהם יתגלו את צריכה לפקוח את העיניים! חפשי את הסימנים, תקשיבי לאינסטינקטים שלך, אל תעלימי עין ותנסי להסתכל על הדברים באובייקטיביות האפשרית. אם את יכולה, תתייעצי עם חברה טובה או עם אמא שלך – ספרי לה את כל הפרטים ותהיי מוכנה לשמוע את האמת. גם אם את מרגישה על גג העולם כשאתם שוכבים או כשהוא כותב לך הודעות מטריפות של תשוקה ואהבה חושנית, אם מאחורי כל זה עומד שקר אחד גדול, עדיף לך להתקדם הלאה לגבר שבאמת אוהב אותך ורק אותך!


בברכת קשרים בריאים,

שלכן,

לימור





רוצה לשדרג את היכולות שלך להיות בת זוג מפנקת ומענגת, להתחבר לעצמה הנשית שבך ולהכיר לגבר שלך שיאים חדשים של עונג?


בואי ללמוד בהדרכה המשגעת הזו איך עושים את כל זה ויותר







 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page