top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

לב שבור: 6 טיפים איך להתמודד עם פרידה



פרידות זה עצוב! אחרי פרידה יש נטייה לשקוע בתוך דלי גלידה, בפיג'מה מג'וייפת עם דמעות מול סרטים נדושים על אהבה. אז איך מתמודדים עם פרידה קצת אחרת?

6 דברים שתוכלי לעשות אחרי פרידה, במקום לשבת בחושך בוכייה, במאמר הבא


פרידה היא חוויה קשה ולא פשוטה לאף אחד מהצדדים, בין אם אתם הצד הנפרד ובין אם אתם הצד שנפרדו ממנו. כל שיר ברדיו פתאום נשמע על אהבה, כל ריח מעלה איזה זיכרון של רגע זוגי והמיטה מרגישה ריקה וקרה כל כך. בנוסף לקושי בכל פרידה באשר היא, הסיבה לפרידה יכולה להעצים את הקושי, כמו בפרידה על רקע של בגידה או שקרים.

בכל מקרה, איך שלא נסתכל על זה, פרידות הן חלק מהחיים וכנראה שאי אפשר בלעדיהן, בדיוק כשם שאי אפשר בלי אהבה. כמו כל דבר בחיים הטוב כרוך ברע ולכל עלייה יש ירידה.

אז אם את בדיוק אחרי פרידה, הרגשות שמלווים אותך כעת לא פשוטים, וקודם כל חשוב לי שתדעי שהזמן עושה את שלו, עד כמה שזה נשמע קלישאתי. תרשי לעצמך לבכות ולהתאבל על הקשר, וכשיש לך את הכוחות להרים את עצמך, תקראי ותיישמי את הטיפים במאמר הבא.


היום ב20:30: דרינקים וחברות

לעיתים, בזמן זוגיות קבועה, יש נטייה להישאב לשגרה עמוסה ולהזניח את החברות והיציאות. עכשיו כשהטייטל הרשמי שלך הוא רווקה, הערבים קצת יותר בודדים ולמעשה אפשר להגיד שנוצרו לך "חורים" בלו"ז, החורים האלו הם זמן מעולה להתראות עם כל החברות מהיסודי, מהאוניברסיטה ועם זאתי מהעבודה שמציקה לך שתצאו להופעה של אביב גפן כבר כמה שנים. צאי עם חברות לדרינק, לכי איתם להופעה או לסרט ותראי איך, לפחות לכמה שעות, את שוכחת מהאקס.


טיפ בונוס: חברות מצחיקות הן האופציה המועדפת! צחוק, באופן כללי, יעשה את העבודה הכי טובה עבורך בשעות קשות אלו.


חוג מקרמה: טיפוח תחום עניין חדש

מקרמה, סריגה, ציור מנדלות, צילום מקצועי או בישול בריא; יש מלא חוגים ותחומי עניין שתוכלי לבחור ולטפח, כדי להסיח את הדעת ולהעשיר את הידע. לאיזה תחום את נמשכת? יצירה, ספורט, מדע, טכנולוגיה – תבחרי תחום אחד וחפשי באזור שלך חוג, או מידע אונליין שבעזרתו תוכלי להעמיק באותו התחום.


אישה_שוכבת_על_הגב_במיטה_עיניים_עצומות_יד_ימין_על_הראש


טיפול שיחתי

אם את מרגישה שהרגשות גואים ושהבכי מציף אותך אולי כדאי להגיע לטיפול שיחתי. בטיפול תוכלי לשפוך את אשר ליבך מול אדם חיצוני ומקצועי, שיוכל לעזור לך לעבד את החוויה ולתת לך כלים, כדי לעבור אותה בשלום. מעצם ההגעה לאדם אובייקטיבי ופריקת הרגשות כבר תרוויחי אוויר נשימה, ובנוסף תוכלי להבין איך לבנות זוגיות טובה יותר בפעמים הבאות.


ל-א-ו-נ-ן ושוב לאונן!

הזוגיות אולי מתה אבל העונג לא צריך לדעוך איתה. אוננות זו אמנות נפלאה, שאם זנחת בזמן הזוגיות אני פה כדי להגיד לך נו נו נו. תאונני, תאונני, תאונני! תאהבי את עצמך כמו שאף אחד אחר לא יאהב אותך – גם כשתמצאי זוגיות אל תפסיקי לאונן! למה? כי אוננות זו אהבה עצמית שרק את יכולה להעניק לעצמך והמתנה הזאת מגיעה לך! תוכלי לאונן עם האצבעות באמבטיה נעימה, לאונן עם ויברטור מענג במיטה או בכל חדר אחר בבית! פשוט לאונן וליהנות!!!


לתת לזמן לעשות את שלו

בנאלי ככל שזה יישמע, הזמן עושה את שלו! אין דרך לייפות את הדברים, כל העצות שנתתי פה יעזרו לך להסיח את הדעת, להעביר את הזמן ולבכות קצת פחות, אבל בסופו של דבר הזמן עובר ועם הזמן הגוף והנפש מתרגלים לסטטוס החדש ועימם הרגיעה והמוכנות לזוגיות חדשה.


הגיע הזמן לזוגיות חדשה: יוצאים לעולם הדייטים

אצל כל אחת זה יקרה בשלב אחר, אבל מה שחשוב הוא שלא תשכחי שבסופו של דבר יש זוגיות אחרי הפרידה! חברה טובה מנסה לשדך לך ידיד חתיך מהעבודה? דודה מקסימה רוצה שתצאי עם השכן המתוק שלה? אל תפסלי את ההצעות, תחשבי על זה, אולי הגיע הזמן לצאת לדייט, גם אם לא למטרות זוגיות רצינית, עכשיו כשאת רווקה מותר לך לצאת לדייטים עם מי שאת רוצה ואת לא מחויבת לאף אחד – זה הזמן לצאת ולבלות!


פרידה היא חוויה לא פשוטה לאף אחת, אבל אם תצליחי להסיח מידי פעם את הדעת ותכניסי הרבה צחוק ואור לחייך את תעברי אותה קצת יותר בקלות. מקווה שהתחברת לפחות לאחד מהפתרונות שהצעתי ושתוכלי כבר הערב להקל על ההרגשה.


בברכת חיבוק ענק!

שלך,

לימור





רוצה לאפשר לעצמך להיות חופשיה ולחיות את החיים שאת רוצה באמת?

הכנתי עבורך הדרכה עם כלים מעשיים שיאפשרו לך בדיוק את זה







 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page