top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

קר ורטוב: ידעת שכפות רגליים חמימות יגבירו את האורגזמה שלך?


את מחבקת בקבוק חם, עטופה בשכבות של בגדים ושמיכות, כפות הרגליים שלך בתוך מפזר חום ואין לך שום כוונה לזוז ממנו ואפילו לא לשירותים? זו ה-כתבה בשבילך! קבלי 8 טיפים לוהטים איך לשמור על החשק המיני חם גם כשקר בחוץ


כשמדברים על זוגיות בחורף מיד חושבים על שוקו חם וכרבולים מתחת לשמיכה, אבל מה עם סקס? החורף כאן רבע מהשנה, שזה אומר 3 חודשים! 3 חודשים בלי סקס? לא בבית ספרי! אז איך בכל זאת תשמרי על האש דולקת גם כשכל כך קר? ואולי התשובה נמצאת בגוף השאלה, כי מתי יותר נכון להדליק את האש אם לא כשקר?! אז בואי נצא לדרך, ולא לפני שנצטט את המתבקש:


"ואיך החום פתאום עולה (עולה-לה-לה)

הלב מתחיל להתמלא (מלא-לה-לה)"


1. מקלחת רותחת (משותפת כמובן)

שמעת על דוד חשמלי? תדליקי אותו, את עצמך ואת בן הזוג. מקלחת חמה שמעלה אדים תעשה לכם רק טוב, ובזמן שאתם במקלחת, תדליקי גם את המזגן שיחמם את חדר השינה. סיימתם את המשחק המקדים במקלחת? עוברים לחדר החם בלי להתלבש וממשיכים את הכיף שם. כן, נכון, חשמל עולה כסף, אבל הבריאות המינית שלכם שווה את זה!


2. לחמם את הידיים

ידיים קרות זה אחד הדברים המעצבנים, והכי כיף זה שאפשר לפתור את הבעיה הזו ממש בקלות – רגע לפני שאת מכניסה את הידיים שלך למכנסיים שלו תחממי אותן קצת, ותבקשי ממנו שיעשה את אותו הדבר לפני שהוא נוגע בך. כל מה שצריך לעשות זה לשפשף קצת את הידיים, לשטוף אותן במים חמים או לחמם אותם עם הבל פה חם, בשביל שהמגע הראשוני לא יהיה לא נעים ומרתיע. אחרי שתחממו את הידיים תשחקו משחק מקדים, עם בגדים! ועד שתתפשטו כבר יהיה לכם חם חם.



פאי_תפוחים











3. אפילו הריח מתפשט

ריח נעים בבית פותח את התאבון וגם את התאבון המיני. אפשר להשתמש בדיפיוזר, מפיץ ריח או נרות עם ריח ארומטי סקסי, להכין שטרודל תפוחים עם קינמון או להרתיח בסיר פרוסות לימון עם רוזמרין וכמה טיפות תמצית וניל. רק מלחשוב על הריח הזה שמתפשט בבית, כבר נהיה לי חשק!


4. סקס עם גרביים וחם צוואר

בשביל לעשות סקס לא חייבים להתפשט לגמרי. שמעתי כבר על בגד גוף עם חור במקום הנכון, ובינינו סקס זה לא רק להתפשט ולחדור. סקס אפשר לעשות בטיזינג בהודעות, במבטים, בחיבוקים, בליקוקים ומסז' עם בגדים... כל משחק מקדים שילהיט את האווירה ככה שלא תצליחו להתאפק ותרצו להתפשט, או לפחות להוריד את פרטי הלבוש החיוניים בשביל להגיע לאיברי המין היפים שלכם. ידעת שכפות רגליים חמימות יגבירו את האורגזמה שלך? ובכן, תנסי ותחזרי לספר בתגובות איך היה.


5. מסז' עם שמן חם

מה יותר כיף ממסז' עם שמן חם? ואת האמת שזה הרבה יותר כיף בחורף מאשר בקיץ. מחממים קצת את החדר, מפזרים נרות בארומה רומנטית, מחממים את השמן ואת כפות הידיים וכל אחד בתורו מקבל מסז' מבן או בת הזוג. משם כבר תמשיכו לאן שיתחשק לכם.


6. סדין חשמלי

סדין חשמלי הוא לייף צ'יינג'ר להרבה אנשים. כמובן שחשוב לשמור על כללי הזהירות ולכבות לפני שאתם הולכים לישון, אבל בשביל מי שממש סובלת מקור זה פתרון מושלם לסקס. מדליקים את הסדין, בזמן שהמיטה מתחממת מרימים לחיים עם כוס יין לחימום האווירה וכשהמיטה כבר חמה נכנסים ביחד עירומים מתחת לשמיכות.


7. חופשת סקי

גם ככה קר, אז קחי את זה לאקסטרים ותזמיני לכם חופשה רומנטית באתר סקי בשוויץ ולא חייבים לנסוע רחוק, אפשר גם ברמת הגולן. חפשי צימר עם אח עצים שירים את הטמפרטורות ויעשה לכם חשק להישאר רק בתחתונים, תזמיני לך בייבי דול סקסי ובינינו, זה כל מה שתצטרכו! בקיצור, יאללה זה הזמן להזמין, תודי לי כבר אחר כך.


8. דברו על זה

זוג מורכב משני אנשים שונים, לכל אחד הצרכים והחשק המיני המשתנה שלו. עבר כבר חודש ואתם לא מקיימים יחסים, בא לך אבל פשוט קר לך מידי וכל שכבות הלבוש לא עושות לך את זה? דברי איתו על זה ותערכו תיאום ציפיות. איך בכל זאת אפשר לשכב? מה יהפוך את החורף ליותר סקסי? מה את צריכה לעשות ומה הוא צריך לעשות (או לא לעשות) כדי להרים לכם את האנרגיה המינית לשמיים?


דווקא כשהטמפרטורה יורדת זה הזמן הכי טוב לחמם מבערים ולהעלות את התשוקה מדרגה! ספרי לי בתגובות איך את מתכננת את המפגש הסקסי הבא עם בן הזוג שלך – מקלחת אדים משותפת? ריח מגרה בבית? מסז' סקסי? אולי כבר הזמנת חופשה? סקס עם גרביים? אני מחכה לשמוע!


לחיי חורף לוהט!

שלך,

לימור בנדל







רוצה להתחבר לעונג המיני הקיים בתוכך, לחיים מלאי שפע של אורגזמות, לשחרר את המחסומים שבך ולצעוד לעבר תהליך ריפוי של חיבור ואהבה לעצמך.


הכנתי עבורך הדרכה מדהימה בדיוק על זה






 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page