top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

מדריך לחיבור למיניות: רוצה להיות מינית? התחילי כאן


אישה יושבת על מיטה מביטה במראה שמונחת בחיקה

מה הצעד הראשון שאת צריכה לעשות כדי להתחבר למיניות שלך? טוב שאת שואלת! כי אני פה כדי לענות, כל התשובות ועוד במדריך הבא




על היתרונות של חיבור למיניות הרחבתי במספר מאמרים, אבל אם אני מנסה לשים את האצבע שלי על הנקודה הכי חשובה אז עונג והעצמה נשית הם תמצית החיים, ואת אלו אפשר להשיג בעזרת חיבור טוב ועמוק לעצמך ולמיניות המקודשת שבך. בעיניי זה נשמע כמו מצרך צריכה בסיסי, שכל אישה חייבת בשביל לחיות חיים שלמים ומאושרים.


והשאלה המרכזית היא: איפה מתחילים?

אז שאלתי עבורכן בקבוצת המתעוררות: "מה הטיפ הכי טוב לאישה שרוצה להתחבר אל המיניות שלה, איפה להתחיל?", אספתי את התשובות ואני מוסיפה משלי – בואי נצא לדרך!

לשים את המיניות בסדר העדיפויות

בתור התחלה, ההחלטה להתחבר למיניות היא חשובה ביותר. אחרי שהחלטת, חשוב לקבע זמן בשבוע, או אפילו זמן בכל יום שיוקדש לנושא. העניין הוא שאם לא מקבעים זמן, ואומרים "שבוע הבא", "אחרי החגים", "ביומולדת שלי אני אתחיל" – זה פשוט לא קורה והדברים חומקים בין הידיים. אז לפתוח יומנים ולקבוע זמן – אני והיוני שלי!


אהבה עצמית

אהבה לעצמך היא מרכיב חשוב מאוד בחיבור למיניות שלך ובהפגנת העוצמה הנשית שקיימת בך. את האהבה העצמית תוכלי לתרגל בעזרת מגוון טכניקות. תוכלי להתחיל בקבלה עצמית, מחשבות חיוביות, שחרור של ביקורת עצמית, שמירה על מעגל חברים וחברות של אנשים תומכים ומרימים למעלה ופרידה מאנשים שמורידים למטה, להגיד לעצמך מילים טובות מול המראה ואם יש צורך אז ללכת לטיפול רגשי.


הי יוני, נעים להכיר

חיבור בחיים, בדרך כלל, מתחיל בהכרות. צאי למסע של הכרות עם הגוף שלך מהפטמות ועד ליוני המקודשת שלך. נשים רבות לא מתוודעות לפות שלהן, אולי כי זה טאבו, או כי יש בזו איזו בושה תרבותית וזה נושא לא מדובר. בכל אופן, כדי להתחבר ליוני שלך, כדאי לערוך הכרות מסודרת עם מראה, במגע, בתנועה – כמובן, במקום בטוח, נקי ובאווירה נעימה. תלמדי את הגוף שלך ותכירי מה עושה לך טוב ומה פחות, כי אם את תדעי תוכלי להדריך את בן זוגך למקומות הנכונים.


חיבור ליוני שלך

אחרי שהכרת אותה, הגיע הזמן להתחבר אליה לעומק. היוני, היא הפות המקודשת שלך ולא רק המקום ממנו את יולדת והמקור להנאה מינית, אלא באופן מילולי המרכז והכוח שלך. אם כך, ככל שהחיבור בינך לבין היוני שלך יהיה פנימי ועמוק יותר כך הכוח הפנימי הנשי שלך יהיה עוצמתי יותר. יש טכניקות רבות לחיבור עם היוני שלך, ותוכלי לבחור את השיטה שמתאימה לך או לשלב בין כמה שיטות: פנקי אותה בעיסויים ושמנים טבעיים, פרוביוטיקה, ביצי ג'ייד, הקפידי על תזונה בריאה ומאוזנת, מדיטציית יוני או אידוי יוני.


לנשום!

זה נשמע כאילו ברור, הרי אם לא היית נושמת לא היית בחיים, אבל זה לא ברור בכלל. נשימה מודעת, נשימה כשאת קמה, נשימות עמוקות, נשימה במדיטציה או ביוגה, נשימה כשאת מענגת את עצמך, נשימה כשאת עושה אהבה עם החצי השני, נשימות אורגזמיות – זה כל כך חשוב, וכל כך לא טריוויאלי.


להצטרף לקבוצת מתעוררות / מועדון V.I.Pleasure

הקבוצה והמועדון נועדו עבורך בדיוק לחיבור עם המיניות, מציאת העונג הפנימי, העלאת החשק המיני והתשוקה. בקבוצה תוכלי להתייעץ ולדבר על כל מה שטאבו במיניות עם מלא נשים שיכולות לייעץ, להקשיב ולחלוק מידע חשוב שקשור למיניות נשית. במועדון תקבלי תוכן איכותי ומקצועי על עולם האהבה, זוגיות, תשוקה וחשק מיני.


אף פעם לא מאוחר מידי

הטיפ שהכי חשוב לזכור זה, שאף פעם לא מאוחר מידי לאהבה עצמית וחיבור למיניות שלך. גם אם את בגיל המעבר, וגם אם מעבר, אם את רוצה להתחבר למיניות שלך, אל תהססי לתרגל, כי חיים רק פעם אחת ומגיע לך עונג מיני ואושר נשי.


לסיכום, חיבור עמוק למיניות שבך זה חשוב! אל תוותרי על חיים שלמים, בריאים ומענגים, כי זה הכל עניין של תרגול וכי חיים רק פעם אחת, אז למה לא ליהנות מהם?!







רוצה להכיר את עולם שלם של עונג?

להתחבר לעונג המיני שקיים בך?

הכנתי הדרכה בדיוק עבורך שתלמד אותך

איך להתחבר למיניות המטריפה שחלמת עליה






 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page