top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

מבשלים אהבה עצמית: מה המתכון לאושר?



מחקרים רבים עוסקים בשאלה: "מה גורם לנו להיות מאושרים?", וזו בהחלט שאלה חשובה. אז מה באמת גורם לך לאושר? איך זה קשור לסקס? ומה תוכלי לעשות בשביל לחיות חיים מאושרים יותר? כל זאת ועוד במאמר הבא


כולם רוצים להיות מאושרים! בדיוק כמו הנרטיב של האגדות בו הנסיך מציל את הנסיכה והם חיים בעושר ואושר עד עצם היום הזה.

מחקרים רבים עוסקים ב"מתכון לאושר", חלקם אומרים שצריך להשקיע 20 דק' ביום בטיפוח האושר בשביל לחיות חיים מאושרים, ובחלקם יש "מתכונים" אחרים; אך האם באמת יש מרכיבים והוראות הכנה לאושר? והאם הוא יכול להיות מיוצר באופן מלאכותי?

שאלות רבות מתעוררות בעניין האושר הזה – מה הוא אושר? האם אפשר להיות מאושרים "באמת"? האם כל רגע בחיים יכול להיות מאושר? האם יש הבדל בין אושר לשמחה? האם כל האנשים יכולים להיות מאושרים? מה הקשר בין אושר לאהבה? ועוד ועוד שאלות, שלא פשוט לענות עליהן.


איך שאני רואה את זה, לאושר יש קשר הדוק לאהבה והערכה עצמית, תשוקה לחיים, שמחת חיים, אופטימיות וסיפוק – עונג - סקס!!! ואיך תכניסי את כל אלו לחיים שלך? כשתשקיעי ותדאגי לעצמך.


6 דברים שתוכלי לעשות עבור עצמך, ובסופו של דבר להפוך לאדם מאושר יותר:


סקס

הפעם נתחיל בסקס! כן סקסססססס זה עונג, סקס זה הורמוני אהבה מרגיעים, סקס זה כמו סם עם תופעות לוואי חיוביות בלבד, סקס זה החיים ואין ספק בכלל שסקס זה אושר – נקודה. תשקיעי בסקס, סקס זה לא עוד מטלה. תגווני בתנוחות, שכבת על הגב והוא מעלייך, בסדר, יאללה מיצינו! תבדקי בגוגל ותגלי עולם שלם של תנוחות שאפשר לחקור. קני צעצועי מין, שחקי איתו משחקי תפקידים והשתמשי בטכניקות שונות – ליטוף, מציצה, ליקוק, נשיפת רוח על אזורים ארוגניים, מגע רך, מגע קשוח. הכי חשוב – ת ה נ י !

ומה אם אין בן או בת זוג? תאונני! כי רווקות זה לא תירוץ. העונג הזה מגיע לך, והוא חלק מהותי בחיים מאושרים, אל תוותרי עליו.


ספורט

גוף ונפש כרוכים אחד בשני בקשר בלתי נפרד. מעבר לכך שגוף בריא מעודד נפש בריאה, הספורט עצמו ממריץ את הדם, מעלה את האנרגיות ומשפר את מצב הרוח. יש כל כך הרבה סוגי ספורט, והכל היום כל כך נגיש. אפשר לצאת להליכות או ריצות בפארק, יוגה, מדיטציה, פילאטיס – באמת שלא חסרות אופציות, וגם אפשר לעשות היום ספורט בכל מקום – בים, במכון כושר, בפארקים ואפילו בבית מול סרטון יוטיוב. בקיצור, גם במקרה הזה אין תירוצים – ביחרי ענף ספורט שאת מתחברת אליו ותשקיעי בגוף ובנפש.


אישה_ישנה_מחבקת_כרית_בצורת_ענן



פנאי ותרבות

פנאי מעשיר, שמפעיל קצת את תאי המוח ומכניס עניין לחיים, עלול לעיתים להישמע כמו מותרות, אך זמן פנאי ותרבות הוא ממש ממש לא מותרות! עניין והתפתחות הם מרכיב חשוב בהגשמה העצמית שלך ובעקבות כך אם לא תזניחי אותו תרוויחי גם אושר. איזה פנאי למשל? סרטים, הצגות, ספרים, קונצרטים, הרצאות ועוד. אפשר ללכת לבד, עם בן או בת זוג, ידידים או קולגות לעבודה.


טיפ בונוס: ביוטיוב יש הרצאות TED מעולות שאפשר לראות עם החצי השני בדייט נייט


שינה

שינה היא מרכיב חשוב בבריאות הגוף, הנפש ובכלל! את וודאי יודעת מה ההבדל בין יום אחרי לילה של שינה טובה לבין יום אחרי לילה ש"בקושי עצמת עין". חוסר שינה מוביל לעצבנות, בעיות בזיכרון, בלבול וחוסר שלווה. הקפידי לישון לפחות 7 שעות בלילה, ואם את חשה שיש לך בעיות שינה טפלי בבעיה, אל תזניחי אותה. שינה היא באמת מוצר צריכה בסיסי.


לראות את חצי הכוס המלאה

אופטימיות היא עניין של נקודת מבט, אם תבחרי באופטימיות ותשכילי להסתכל על מה שיש ולא על האין תראי בקלות שהאושר מתגנב לליבך. יש דברים שיותר קל להגיד מאשר לעשות, ואופטימיות היא שריר שבהחלט צריך לתרגל, אני ממליצה בחום לתרגל אופטימיות באופן יומיומי ולאמץ אותה כגישה לחיים. בסופו של דבר לכולם יש גם רגעים קשים, ונכון שלא חייבים להיות מאושרים בכל נקודת זמן בחיים, אבל הסתכלות אופטימית על החיים תעזור לך להתמודד עם הרגעים הקשים, לצמוח מהם וברגעים הטובים ליהנות במקסימום.


לתרגל אהבה עצמית

אהבה עצמית היא מפתח חשוב לאושר. אהבה עצמית, כמו האופטימיות, היא שריר שצריך לאמן ולפתח, אך אל דאגה – גם אם את חשה שאין לך אהבה עצמית, כל אחת יכולה! כתבתי כבר רבות על אהבה עצמית, כי היא באמת מרכיב חשוב בעונג הזה שאני רוצה שכל אחת תחווה בחיים. השקיעי בהבנה מה היא אהבה עצמית ואיך לתרגל אותה, כדי להכניס אותה במלוא העוצמה לחיים שלך. אהבה עצמית היא בסיס חזק שיעזור לך לחוות תשוקה – תשוקה לחיים, תשוקה לעצמך, תשוקה לחצי השני, תשוקה לכל דבר!


לחיי חיים מאושרים ומלאי תשוקה ועונג,

שלכן,

לימור





רוצים להחזיר את התשוקה והעונג לזוגיות שלכם?

לשפר את הפתיחות, את האינטימיות והרגישות בינכם?

הכנתי לכם הדרכה בדיוק על זה ויותר






 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page