top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

דייט זוגי: 7 רעיונות לא שגרתיים 'מה לעשות' בערב זוגי ביחד



לא חייבים לחכות לוולנטיינס או ליום נישואים בשביל לבלות ביחד ערב זוגי רומנטי, או סתם להתכרבל ביחד מול הטלוויזיה – ההפך! לפחות פעם בשבוע כדאי להקדיש זמן ל'ביחד' הזוגי שלכם. אספתי עבורכם 7 רעיונות לדייטים מדליקים ולא שגרתיים


כשמתכננים ערב זוגי הדבר הכי חשוב הוא ששניכם תיהנו מהערב ושהזמן בו יוקדש אחד לשנייה ולהפך. בלי טלפונים ניידים והפרעות, רק אתם והזוגיות שלכם. אז איך תתכננו כזה ערב? שבו ביחד אחת לחודש ותעלו רעיונות, כל אחד יגיד מה נראה לו ומה פחות, מה הוא ממש לא מוכן לעשות ומה דווקא ממש בא לו – ביחד תוכלו לקבוע 4 דייטים מעניינים לחודש הקרוב. דייטים מקובעים בלו"ז עם תכנית מסודרת זה התחלה מצוינת.


ואם אין לכם רעיונות, במיוחד עבורכם אספתי כמה רעיונות לערב זוגי לא שגרתי:

מאסטר שף

מכינים ארוחת ערב ביחד – מי השף ומי הסו שף? תמצאו ביחד מתכון סקסי שלא ניסיתם אף פעם – סלמון וקרוקטים של תפוחי אדמה בתנור, סופלה שוקולד חם, פסטה אליו אוליו ולבבות ארטישוק, ברוסקטות עם מבחר ממרחים שאתם תכינו: אבוקדו, סלסה עגבניות, פלפלים קלויים – בקיצור, הבנתם את הרעיון. קונים את החומרים מראש, שמים את הסינרים (אפשר מתחת לסינר לא ללבוש כלום – עוד רעיון ;) ), מבשלים ביחד ואוכלים לאור נרות – משם קופצים היישר לסעיף 7.


חוג משותף

חוג לריקודים סלוניים, סלסה, ברידג', ציור, סקווש, טניס, יוגה – לא חסרים חוגים מעניינים שאפשר ללכת אליהם בשניים.

בוחרים ביחד חוג ששניכם תיהנו ממנו, ויוצאים באופן קבוע אחת לשבוע לחוג – החוג יעשיר אתכם, יוסיף לכם עניין, 'יוציא אתכם מהבית' פעם אחת בשבוע ויאפשר לכם רגעים משותפים בהם תוכלו לשכוח מהשגרה העמוסה, להתנתק מהכל וליהנות מזמן זוגי – לי זה נשמע מושלם!


טובים השניים מן האחד

מחלקים את הדייט לשני חלקים – חלק אחד מתכנן הבעל ואת החלק השני האישה. חלוקה בזמן: שעה אחת מה שהוא מתכנן ושעה שנייה מה שהיא מתכננת.

חלוקה בתוכן: הוא אחראי על התוכנית האמנותית היא על המסעדה, הוא אחראי על הארוחה והיא על מה יקרה בין הסדינים וכו'.

בעזרת חלוקה כזו יש אלמנט של הפתעה כיפית שמוסיף קצת פלפל לערב הזוגי. טיפ בונוס: תוכלו לקחת את החצי השני עם כיסוי עיניים עד למקום ההפתעה או לתת לו כל מיני רמזים שבוע מראש (נגיד כל יום SMS עם איזה טיזר).


הרצאות אונליין

TED ופלטפורמות נוספות כמו יוטיוב או בלוגים במגוון תחומי עניין מכילים יופי של תוכן – קורסים לימודיים ומעשירים, סרטונים מעניינים על החיים וכו'.

תוכלו לבחור סרטונים בכל תחום עניין שמדבר אל שניכם, או לבחור תחום חדש שלא נחשפתם אליו לפני כן וכמובן שאתם יכולים לצפות באחד הסרטונים שלי.

אחרי שתצפו ביחד בהרצאה תוכלו לפתח עליה דיון מעמיק ולראות מה כל אחד חושב על הנושא, או אם צפיתם בסרטון שלי לתרגל תשוקה מיד אחריו.

תכינו לכם פופקורן וסדרו לכם שעת צפייה ודיון – ואפשר גם מתחת לשמיכות.


גבר מחבק אישה משלת מאחור ומנשק את הכתף שלה

פאזל ענק (לפחות 1000 חלקים)

יש מי שאוהב/ת להרכיב פאזלים – אם אחד מבני הזוג לא אוהב פאזלים, אבל אתם אוהבים אל תכריחו אותו. אם שניכם בעניין, זה יכול להיות יופי של פרויקט משותף. לוקחים קרטון ביצוע גדול שמספיק לממדים של הפאזל ומתחילים. ככל שהפאזל גדול יותר הוא יעסיק אתכם ליותר ערבים זוגיים, וכמובן לא לשכוח למזוג לכם 2 כוסות יין לחימום האווירה.

איזה אנשים אתם? אלו שמתחילים במסגרת ואח"כ עושים חלקים חלקים, או שאתם מחלקים לפי צבעים ואז יוצאים לדרך?


קמים לזריחה

איך עושים את זה? הולכים לישון מוקדם ומכוונים שעון מעורר לחצי שעה לפני הזריחה. אם אפשר לראות את הזריחה מחלון חדר השינה שלכם, תוכלו להתכרבל ולצפות היישר מהמיטה. אם החדר לא צופה לכיוון מזרח, תוכלו לצאת למרפסת או אפילו לנסוע לאיזה לוקיישן רומנטי, לצפות ולהתנשק בתשוקה שם.

כן נכון זה לא בדיוק אידיאלי ליום עבודה, אבל זה ייתן לכם כל כך הרבה אנרגיות בגוף לשאר היום ככה שזה שווה את זה, וגם תוכלו לעשות את זה בבוקר שישי או בבוקר של יום חופש – באותה מידה תוכלו לצפות ביחד או להתעלס עם השקיעה ברקע.


סקס זה כאילו מובן מאליו, אבל זה לא! לפעמים צריך לתאם זמן בלו"ז לסקס, כן, שמעתם נכון! כדי לא לוותר עליו ושלא יתמסמס בין המשימות היומיומיות והשגרה המטורפת של העת המודרנית. אין כמו ערב רומנטי של תשוקה בוערת!

אם יש לכם ילדים קטנים שמפריעים, מוצאים להם בייביסיטר שיכולה לשמור עליהם אצלה בבית או שפשוט שמים אותם אצל סבא וסבתא. אז תחילה מסירים את כל הדאגות ודברים שעלולים להפריע (ילדים, ניידים ועוד), מתקלחים ומתבשמים, לובשים את הביגד הכי סקסי שלכם (או שלא לובשים כלום), מוזגים 2 כוסות יין ונכנסים לחדר המיטות מלאי תשוקה ואהבה לערב סוער בין הסדינים.


אל תחכו לט"ו באב בשביל לתכנן ערב זוגי של ביחד, דאגו לשריין זמן קבוע שאתם מבלים ומטעינים את הזוגיות!






אם את רוצה לעלות את רמת האינטימיות והקריבה בינך לבין בן זוגך,

ליצור פתיחות ואמון גדולים יותר, לרפא ולשחרר חסמים ותחושות של בושה

הכנתי עבורך הדרכה שבה תוכלי ללמוד את כל זה ועוד הרבה יותר









 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page