top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

איך תטריפי את הגבר שלך במיטה

מי רוצה להיות מלכה אלוהית במיטה? מי רוצה לחדש ולהתעורר על המיניות הזוגית? כתבתי עבורך את המדריך המושלם על המאהבת המטריפה והסקסית שאת יכולה להיות, עם כל הטיפים הסודיים איך לשגע אותו בסקס


כדי להיות מאהבת מושלמת את לא צריכה להיות כוכבת פורנו!

להיות מאהבת מושלמת זה להיות קשובה ליכולת ולצרכים שלך, להיות בסקס עם נוכחות אלוהית וכשאת מחוברת לעצמך ולמיניות שלך. אז איך תהיי המאהבת הזו?

קודם כל חשוב שתביני שאת הדיווה במיטה, את קובעת את הקצב ואת מלמדת את הגבר איך עושים את האהבה הכי טוב וסקסי שיש. אחרי שלקחת את האחריות לידיים שלך, בואי נלמד ביחד איך את עושה את זה מא' ועד ת':


משחק מקדים 1#: בחמש קם צייד

נשים רבות נכנסות למיטה מכוונת משימה ובמטרה אחת - שהוא יגמור. הן שולחות את היד לאיבר המין שלו, מוצצות "טאק טאק טאק" והעיקר שיפרוק וכמה שיותר מהר.

אישה שמחוברת למאהבת הסקסית והחושנית שבה מגיעה לסקס מענג, היא נהנית לענג ולחוות עונג. מאהבת טובה יודעת להדריך את הגבר כך שהוא יעניק לה מולטי אורגזמות וגם יגמור בעצמו. אז הטיפ הראשון והחשוב לתחילת הסקס הוא להתחיל את הסקס בלבוש, ולא עירומות! מספיק משהו סקסי, קטן וחמוד, כדי שהגבר יוכל להיות הצייד שהוא ולהוריד את הבגד שלך (גם אם מדובר בחתיכת בד אחת קטנה). תתחילי במשחק מקדים של "קשה להשגה", תני לו לכבוש אותך ולהשיג את הגוף שלך.

בא לך ממש להטריף אותו? תקני תחתון אדום סקסי עם חור ליוני שלך, הצבע האדום נמצא במחקרים רפואיים כמשחרר אוקסיטוצין.


באנו חושך לגרש: עושים אהבה באור

תדליקי אור קטן ורומנטי, הוא לא חשוב רק לאווירה, הוא חשוב גם לחוויה של הגבר. גברים הם ויזואליים, ולכן אם תעשו אהבה בחושך, הוא יאבד חצי מחוויית העונג המיני שלו. מדליקים אור קטן, או נרות (בזהירות!) ועושים אהבה, עם אור תוכלי לשגע אותו ויזואלית – לשחק עם התחתון האדום הקטנטן ששמת, לרקוד מולו, להתנועע ולשגע אותו.


משחק מקדים 2#: מגע

נחזור להתחלה ההדרגתית, במקום לשלוח את היד מיד לאיבר המין, התחלנו במשחק פיתוי עם ביגוד סקסי. נמשיך במשחקי מגע באזורים הארוגניים בגוף הגבר, תוך שימוש בכמה סוגי מגע – חום עם הפה, ליקוק, ליטוף עדין, לחישות, נשיפות ועוד. מה הם האזורים הארגוניים בגוף הגבר (וגם בגוף האישה)? אזור הראש: המוח הוא איבר המין הגדול ביותר. עיסוי בראש ממש מומלץ, יש מי שאוהב/ת יותר עדין ויש מי שיותר קשוח, בכל מקרה מה שחשוב זה המגע בקרקפת. המגע גורם לשחרור אנדרופינים ומגביר את החוויה המינית.

אזור האוזניים: תנוך האוזן מחובר לאזור הוואגינה אצל הנשים ולאשכים אצל הגברים. ליקוק התנוך, תוך לחישות חשק ומחמאות כמו "כמה אני רוצה אותך" או "כמה האיבר שלך יפה וגדול".

אזור הגב: מסז' בגב ובין השכמות יגרום לשחרור אנדרופינים, יעורר אתכם מינית ויהפוך את הסקס לחוויה מטריפה. אזור הפטמות: הפטמה היא אזור ארוגני גם אצל הגבר ולא רק אצל האישה. ליטוף של הפטמה, ליקוק שלה, תוך הקשבה האם זה נעים לו, כמובן.

אזור הישבן: עיסוי הישבנים ולחיצות בנקודת המפגש בין הגוף לחלק התחתון של ה"לחיים" של הטוסיק יבטיח לך שיעמוד לו ברמות מטורפות! אם הוא מסכים, אפשר לגלוש גם לליטוף עם האצבע של פי הטבעת. מאחורי הברכיים: עיסוי מאחורי הברכיים הוא סיום נהדר לעיסוי ישבן.


ומה עם האיברים המיניים?

תחשבי שרק אחרי כל זה מתחילים להפעיל גם את האיבר עצמו, מציצות ובסוף גם חדירה. באופן זה המרחב המיני הוא מרחב של נתינה וקבלה וחוזר חלילה, והסקס אירוטי ומלא תשוקה עזה ונוטף מיניות ועונג, לעומת סקס מכוון מטרה – זבנג וגמרנו.




כוס_תה_עם_עוגיות_נשיקות



מה עוד חשוב? לדעת ולכבד את הגבולות שלך ואת הגבולות שלו

לא כל אחד ואחת אוהבים כל דבר. חשוב לדעת את הגבולות שלך, לדעת להסביר אותם ולשמוע גם מהגבר את הגבולות שלו. את לא אוהבת שמתקרבים אלייך לאוזן? את אוהבת שנושכים אותך בפטמה? תגידי לו. את רואה שלא נעים לו שאת נוגעת לו בפי הטבעת? תשאלי אותו אם זה לא נעים לו, ותעודדי אותו להסביר לך מה כן ומה לא.


אז אחרי שחוויתם ביחד את המשחק המקדים שהטריף את שניכם, רגע לפני שניגשים לחדירה ואורגזמות מטורפות, עוד כמה טריקים לוהטים במיוחד:


סקס אוראלי עם סוכריות קופצות: את שמה סוכריות קופצות בפה ומעניקה לו סקס אוראלי ביחד עם הסוכריות הקופצות.

מה איתך? את שמה סוכריות קופצות על הלשון שלו, ועם הסוכריות הקופצות הוא מלקק לך את הדגדגן.

* חשוב מיד אחרי הסקס האוראלי, גם אצלך וגם אצלו, לשטוף היטב (שלא יבואו נמלים ;) ).


סערה בכוס תה:

מכינים כוס תה מראש, ואז את לוקחת שלוק תה לפה כך שהפה מתחמם ומיד אח"כ מחדירה את האיבר שלו כשהפה שלך לוהט – זה סקס אוראלי ברמה גבוהה ביותר – הוא יודה לך!

ומה איתך? גם הוא יכול לעשות לך את אותו הדבר בדיוק, סקס אוראלי עם פה לוהט.


אז מה את אומרת? מוכנה להיות המאהבת הלוהטת כבר הערב?

שלך בעונג

לימור בנדל






רוצה להיות מאהבת מושלמת, כזו שמטריפה את הגבר שלה במיטה?

רוצה להכיר לגבר שלך שיאים חדשים של עונג שמעולם לא חווה ובטח לא הכיר לפנייך?


הכנתי עבורך הדרכה מיוחדת בעזרתה תשדרגי את היכולות שלך להיות בת זוג מפנקת ומענגת




 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page