top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

המדריך לטיפוח מערכת היחסים עם הגוף שלך



מערכות יחסים זה לא עניין של מה בכך, בשביל שמערכת יחסים תפרח ותלבלב צריך לטפח ולהשקיע בה, וגם בזו שלך עם גופך. למה חשוב לטפח את הגוף שלך? ואיך תעשי את זה? הכל במאמר הבא עם 13 טיפים מפנקים לטיפוח הגוף שלך


החיבור עם הגוף שלך חשוב ואפילו ממעלה ראשונה. הדרך שבה את מתייחסת אל עצמך משפיעה באופן ישיר על איך שאנשים אחרים יתפסו אותך ויתייחסו אלייך. אם תאהבי את עצמך, את הגוף שלך, את העור שבו את מתהלכת, כל סנטימטר בגוף ובנפש שלך, הסובבים אותך יאהבו אותך והבן זוג יעריץ אותך. זו לא פעם ראשונה ולא פעם אחרונה שתשמעי אותי אומרת: הגוף הוא המקדש שלך! ואת צריכה להתייחס אליו בהתאם.


אז איך עושים את זה? איך תטפחי ותתחברי אל הגוף שלך? אספתי במיוחד עבורך 13 טיפים לטיפוח מפנק:


  • אמבטיה מפנקת: הרבה פעמים רואים בסדרות הטלוויזיה נשים באמבטיית קצף מפנקת, ואת בטח אומרת לעצמך: כן, בטח, למי יש זמן לזה? אז התשובה שלי היא: לך יש זמן לזה! תפתחי יומן, ותקבעי לך אמבטיה כזאת. תקני סבון שמפיץ ריח טוב, תדליקי איזה נר או קטורת ותמלאי מים חמימים, כי גם לך מגיע להירגע מהשגרה.


  • מסג': מסז' משחרר את הגוף ונותן לך אוויר, מפחית חרדות, משפר את בריאות הלב וכלי הדם, מקל על כאבים ועוד ועוד. תוכלי לבקש מבן הזוג לפנק אותך במסג', אבל אל תפחדי מידי פעם ללכת למסג' מקצועי – שיאצו, מסג' תאילנדי, טיפול באבנים חמות, רפלקסולוגיה.


  • ספורט: לא חייבים להיות באדי בילדרית, אבל חלק מהחיבור לגוף והטיפוח שלו כולל לשמור עליו בריא ע"י ספורט שיניע את הדם בגוף. כל אחת מתחברת לספורט מכיוון אחר: יוגה, מדיטציה, הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, פילטיס – באמת שלא חסר ממה לבחור, רק צריך להחליט, לקבע זמן בלו"ז השבועי ולעשות את זה. אגב, סקס בהחלט ישרוף לכן גם כמה קלוריות, אבל אני מתכוונת לספורט שאינו סקס (רק בסעיף הזה אבל!).


  • תרקדי: ריקוד זה שמחה! תרקדי מול המראה, תרקדי ערומה לבד מול המראה, תרקדי עם חברים במועדון, תרקדי איך שבא לך ומתי שבא לך, כי לרקוד זה משחרר, זה מזיז את הדם בגוף, זה עוזר לך להכיר בגוף שרירים שלא הכרת. אם את מרגישה שזה מפדח אותך לרקוד, תבחרי זמן שאף אחד לא בבית, תתחילי בקטנה, את תראי שתתאהבי.


"אנשים שאין להם פנטזיה לא עושים דברים פנטסטיים" שמעון פרס


  • תפנטזי: תפנטזי, תחלמי בהקיץ, תחלמי חלומות גדולים ולא רק על המאהב המסוקס שבא וסוחף אותך מהרגליים שלך, גם על מטרות בחיים עצמם. ואם נחזור רגע לסקס, אנשים עם פנטזיות מיניות מקיימים יותר יחסי מין, שזה סיבה טובה בפני עצמה בשביל להתחיל לפנטז. בחלומות שלך תוכלי לדמיין דברים שאולי במציאות הם לא הכי ריאליים, אבל בשביל מה יש חלומות ופנטזיות? ואת הפנטזיות שתרצי למשש תוכלי לשתף עם הבן הזוג, ותדאגו להגשים אותן ביחד.


  • תקשיבי לגוף שלך: השגרה העמוסה והלחוצה מריצה אותנו מהבוקר ועד הלילה מפה לשם וחזרה, אבל לפעמים הגוף זקוק למנוחה ויש איזו נטייה להגיד "יהיה בסדר", "אני כבר אנוח בקבר". אז אני פה כדי להגיד לך: תקשיבי לגוף שלך כשהוא מאותת לך שהוא צריך רגע הפסקה, קחי מידי פעם חופשה יזומה, תרשי לעצמך לישון בלילה (אחרי הסקס!) ואל תיקחי את הגוף עד לקצה היכולת שלו.

אישה_שוכבת_באמבטיה_לבנה_מלאה_מים

  • סקס: אז מה אמרתי לגבי סקס, שהוא שורף קלוריות? והוא עוד כמה דברים – תשוקה, מיניות, אהבה, שחרור מיני, אורגזמה, אנחות של הנאה – את כל אלו הגוף שלך חייב! אל תשאירי את הסקס לחוויה של פעמיים בשנה, תדאגי לפנות זמן ולפנק את הגוף שלך בשרשרת אורגזמות גם ביום חול.


  • אוננות: אם אין לך בן זוג בהישג יד, וגם אם יש לך בן זוג – לאונן זה עונג שאת חייבת להכיר! כתבתי על אוננות מאמר שלם, כי אוננות זה עולם. אוננות תחבר אותך עם הגוף שלך מתוך מקום של הכרות וחקירה של הגוף, בעזרתה תוכלי לדעת מה מענג אותך, ואיך פחות, וכך תוכלי להדריך את בן הזוג בדיוק איך להביא אותך להשפרצה אורגזמית.


  • תזונה בריאה: מה שאת מכניסה לגוף שלך בעל חשיבות גבוהה ביותר. אם תכניסי אליו חומרי גלם טריים ומרכיבים מזינים הוא ישיב לך אהבה חזרה, ולעומת זאת אם תעמיסי עליו אוכל מהיר, שמנוני ולא בריא הוא יגיב בהתאם. כן, את יכולה לפנק את עצמך פה ושם בשוקולדים ואפילו לטרוף המבורגר, אבל הקו הכללי צריך להיות בריא ומזין כמו שמגיע לגוף שלך. הקפידי על ארוחות לאורך היום, ואל "תרעיבי" את עצמך עד הערב, כי יש לך עומס, הזיני את הגוף באוכל בריא, שיעזור לך לעכל אותו בצורה טובה ויעביר לך את היום בנעימים.


  • בגדים סקסיים: בגד יפה, נעים וסקסי יכול לעשות את כל ההבדל! המראה החיצוני שלנו משפיע פנימה וחוזר החוצה. קמת הבוקר בבאסה בגלל משהו? תשימי את הבגד הכי זוהר שלך, והוא יעזור לך להתרומם למעלה. את יוצאת הערב לדייט עם בן הזוג? תשקיעי בבגד סקסי והלבשה תחתונה שתגרה אותו לחזור הביתה ולטרוף אותך אחרי, גם אם אתם כבר 10 שנים ביחד. תקני לעצמך מידי פעם איזה חוטיני אדום, שהוא יהנה להוריד ממך.


  • קרמים: פנקי את העור שלך בניקוי והזנה שמגיעים לו ותהיי זוהרת מבחוץ כמו שאת בפנים. איך? טיפוח עור הפנים עם מסיכות פנים, פילינג, סרומים, קרם עיניים, קרם לילה ובוקר. טיפוח הגוף עם סבוני פילינג וקרם לחות מפנק. יש כל כך הרבה אתרים היום, שמוכרים מוצרים טבעיים מופלאים, אפילו בלי לצאת מהבית, נכנסים לאתר מוכר, רוכשים ותוך זמן קצר הקרם המפנק אצלך בבית. חוץ מרכישה אונליין תוכלי להכין לך בבית מגוון מסיכות וסבוני פילינג טבעיים בכמה דקות.


  • תספורת: שיער יבש וקצוות מפוצלים לא נעימים לאף אחת. קבעי לך תור למספרה מידי פעם. גם אם בחרת להשאיר את השיער הלבן המהמם שלך, מגיעה לך מידי פעם תספורת ומסז' קרקפת מפנק אצל הספר. תוכלי לשלב גם חומרים מזינים לשיער בבית.


  • מניקור פדיקור: הידיים והציפורניים שלך נמצאות לך כל היום מול הפנים, את אוכלת איתן, מקלידה איתן בוואטס אפ, שוטפת פנים ומה לא?! טיפוח של הציפורניים גם בידיים וגם ברגליים זה לא מותרות – תרשי לעצמך פעם בחודש לטפח את הציפורניים והעור שבידיים וברגליים שלך.


בשורה התחתונה, הגוף שלך הוא המקדש שלך, תשקיעי בו ותטפחי אותו על בסיס יומיומי. כמו שראית זה לא כל כך מסובך – אז מה את עושה היום כדי לפנק את הגוף שלך?







רוצה לאפשר לעצמך להיות חופשיה ולחיות את החיים שאת רוצה באמת?

הכנתי עבורך הדרכה עם כלים מעשיים שיאפשרו לך בדיוק את זה







 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page