top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

איך להתאהב בפות שלך?


אצבעות אישה עם לק אדום מלטפות עלים של פרח צהוב

מסתכלת על הפות שלך במראה ולא אוהבת את מה שאת רואה? טוב שהגעת לפה, כי הגיע הזמן לעשות שינוי. בכתבה הבאה 5 שיטות להסתכל על הדברים קצת אחרת, להתאהב ולחגוג את הוואגינה שלך


הפות שלך היא המקדש שלך, והחיבור אליה הוא למעשה חיבור לנשיות, לעוצמה הנשית, למיניות ואפילו לנפש שלך. בגלל זה כשאישה פונה אליי ואומרת שהיא לא אוהבת את הפות שלה, או יותר מדויק את המראה שלה – אני יודעת שאני חייבת לעזור לה. זה הרבה יותר מאשר פשוט לאהוב איבר בגוף שלך, זה מעבר למראה ואני מבטיחה לך שזה לא עניין שטחי.

אז אם את חושבת שיש לך שפתיים בולטות ומכוערות, אם ראית בסרטי פורנו שהפות שלך שונה משל אחרות וזה מבלבל אותך, אם יש לך סלידה מהפות שמקשה עלייך לשחרר במיטה או שאת חוששת שגברים ייגעלו או יירתעו מהפות שלך – הכתבה הזאת נכתבה במיוחד עבורך!


איך לומדים לאהוב ולקבל את המראה של הפות שלך? במדריך הבא:


1. פורנו שמורנו

חשוב לזכור שמה שרואים בסרטי הפורנו, הוא רק סרט מבוים. בדיוק כמו שבסרטי דרמה בהוליווד לוקחים את השחקנים והשחקניות הכי יפים והכי מוכשרים, כך גם בסרטי פורנו יש חשיבות לאסתטיקה מסוימת. אל תתני לסרטי הפורנו להכתיב עבורך מה נחשב מראה יפה ומה לא, כי מה שאת רואה על המסך לא משקף את המציאות, והמציאות היא שקיימות פותות במגוון צורות וצבעים.


2. לחגוג את השונות

העובדה שכל אחד ואחת שונים אם זה במראה או באופי, או בכל קטגוריה אחרת, זו סיבה לחגיגה! אם כולם היו נראים ומתנהגים אותו הדבר, העולם היה מקום מאוד משמים ומשעמם. אני מבטיחה לך שלכל אחת יש פות מעט שונה, ואין פות אחת שנחשבת יותר מאחרת. את מרגישה ששלך שונה – נהדר, זה אומר שאת יוצאת דופן, מיוחדת! תאהבי אותה כי היא שלך, כי היא רק שלך ואת יכולה לבחור למי להעניק אותה כשמתחשק לך.


3. אהבה עצמית

כתבתי כבר לא מעט לגבי אהבה עצמית ואיך אפשר לפתח אותה. דימוי עצמי ואהבה עצמית זה משהו שאפשר לעבוד עליו, ואם תאהבי את עצמך כמו שאת ותטפחי את הביטחון העצמי, תוכלי לקבל ולאהוב לא רק את הפות שלך, אלא את כל כולך. כמה טכניקות לטיפוח אהבה עצמית: תסתכלי במראה כל בוקר וזרקי איזו מילה טובה, מחמאה! תשקיעי בבגדים, בטיפוח ובאיפור – תני למראה החיצוני בוסט והוא יקרין פנימה.

עטפי את עצמך באנשים שמפרגנים לך וגורמים לך לחייך והיפטרי מאנשים שליליים וביקורתיים שעושים לך רע.


4. תהליך רגשי עמוק

טיפול אצל מטפלת מינית או מטפלת רגשית יכול לעשות פלאים בקבלה והכלה עצמית של הגוף שלך. בטיפול תוכלי לעבור תהליך עמוק ולצאת למסע של חיבור לעצמך ובין היתר גם ליוני שלך, הלוא היא הפות. אם את סולדת מהמראה של הפות שלך ונמנעת ממגע מיני, מומלץ בחום להגיע לטיפול, כי את פשוט לא יודעת מה את מפסידה. מיניות היא חלק בלתי נפרד ומהותי בחיים, טיפול יכול לשנות חייך מקצה אחד לשני. אחרי שתכניסי מיניות טובה ובריאה לחיים שלך, לא תביני מה עשית לפני כן.


5. האם זה משנה לגברים?! אין ספק, שהדבר הראשון החשוב זה שזה לא יפריע לך, בלי קשר לאף גורם חיצוני. עם זאת, אחת החששות המובנות היא: "האם גבר ייגעל מהפות שלי?" ואני רוצה לענות על זה: גבר שיאהב אותך, יאהב את הפות שלך, יתענג עליה, ימצוץ אותה, ילקק אותה, ילטף אותה – זה לא ישנה לו מה הצורה או מה גודל השפתיים שלך, כמו שלא ישנו לו הגובה שלך, המשקל שלך או צבע השיער שלך. גבר שיתאהב בך, פשוט יתאהב בך, נקודה. בעיני גברים כל פות היא נהדרת! עכשיו את צריכה לחשוב שהיא נהדרת ותראי שכל גבר שיהיה איתך יסכים שהיא כזאת.


הפות שלך יפיפייה! תמצאי את החיבור אליה, תתאהבי בה, תראי לה אהבה והיא תראה לך חזרה. אחרי שתתאהבי בה, אף גבר לא יוכל לעמוד בפנייך ובפני המיניות העוצמתית, שתעטוף אותך. את תיהני ממנה, הוא יתענג עליה וכולם ירוויחו.






רוצה להכיר את עולם שלם של עונג?

להתחבר לעונג המיני שקיים בך?

הכנתי הדרכה בדיוק עבורך שתלמד אותך

איך להתחבר למיניות המטריפה שחלמת עליה






 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page