top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

הקו האדום: האם יש גבולות בפנטזיות בסקס?

איפה עובר הקו האדום? רק את מחליטה! סקרתי במאמר הבא מספר גישות של נשים לגבי פנטזיות וגבולות וגם אספתי עבורך רעיונות לפנטזיות שיגרמו לך לגמור רטובה


היום אני רוצה לדבר איתך על גבולות בסקס. האם יש כאלה?

אתחיל בדבר החשוב ביותר, סקס ופנטזיות לא כופים על אף אחת ואף אחד. סקס מתבצע בהסכמה בלבד! אז אם יש לך פנטזיה אירוטית חמה במיוחד, אבל הפרטנר לא מעוניין להגשים אותה, או שלפרטנר יש פנטזיה שממש עושה לו את זה, אבל לך היא ממש לא – לא חייבים להגשים אותה, או שאפשר לחשוב איך הצד השני יכול להגשים אותה לבד.


אז אחרי שסגרנו את הנקודה הזאת, בואי נדבר על הגישות השונות בפנטזיות וגבולות – מה שיפה הוא שאת לא צריכה להגיע להחלטה קבועה, החיים הם דינמיים וגם המיניות שלך היא דינמית. בכל יום את יכולה להחליט מחדש, כמו גם בכל גיל ובכל שלב במערכת היחסים שלך את יכולה להחליט מה יותר נכון לך עכשיו. זה מה שיפה במיניות, שהיא שלך ואת המחליטה!


חיים רק פעם אחת

חלק מהנשים חושבות שחיים רק פעם אחת ואת צריכה להגשים את כללללל הפנטזיות שלך, בלי מעצורים! פשוט לעוף על עצמך, לעוף על הפרטנר, לעוף על המיניות, לעוף עם הדימיון למחוזות שיאפשרו לך להתנסות, לחקור ולהנות מכל העולמות! זו בהחלט גישה שאני באופן אישי מתחברת אליה – ככל שאני מאפשרת לעצמי להיפתח יותר, ככה אני מגלה יותר דברים על עצמי, מעצימה את העונג המיני ושומרת על התשוקה בוערת לאורך שנים.


ברור שיש גבולות

נשים אחרות חושבות שלכל אחת יש את הגבולות שלה, אבל מה שבטוח זה שיש גבולות. אחת לא תסכים שישתינו עליה, אחרת לא תרצה שיקשרו אותה ושלישית ממש לא תסכים לשלישיה. איפה עובר הקו האדום שלך? רק את מחליטה!


פנטזיות והגשמת פנטזיות אלו שני דברים נפרדים

יש נשים שאוהבות לפנטז אז משם ועד להגשמת הפנטזיות הדרך מבחינתן ארוכה, והן מעדיפות לשמור על הפנטזיה איפה שהיא בלי לממש אותה. זו כמובן זכותך המלאה לשמור את הפנטזיות לאהבה העצמית שלך, לזמן שבו את מאוננת או מתי שבא לך; עוד הצעה – תחשבי מה את יכולה לעשות כדי להגשים את אחת הפנטזיות האלה? האם הפרטנר יזרום? מה דעתך לשאול אותו? האם יש משהו שעוצר אותך מלהגשים אותה? תחשבי מה המקרה הכי גרוע שיכול לקרות אם תנסי להגשים אותה? ואז תחשבי מה הדבר הכי טוב שיכול לקרות אם תגשימי אותה?


טיפ של מתעוררות: יש שלך פנטזיה שאת מפחדת לממש? נסי לפרק את הפנטזיה הזאת לשלבים או דרגות ביצוע, תתחילי במשהו קטן ותטפסי משם. יכול להיות שהגשמת הפנטזיה הזאת נראית לך דמיונית או מוגזמת, אבל כשתחלקי אותה לשלבים ותראי כמה עונג היא מסבה לך

תגלי שזה לא כזה בשמיים.


תפנטזי ביחד איתי... רעיונות לפנטזיות מרטיבות במיוחד


משחק תפקידים

משחק תפקידים או רול פליי הוא אחד הפנטזיות הפופולריות ביותר. איך עושים את זה? תוכלו לקבוע מראש מי משחק איזה דמות ולקחת את זה כמה רחוק שרק תחליטו. אפשר להתלבש בהתאם, לדבר במבטא מתאים, להתאפר בהתאם לדמות, להפגש במקום שהיה מתאים לדמויות הללו להיות בו ועוד ועוד.


שלישיות, אורגיות, מסיבות סקס

להכניס עוד בן או בת זוג לסקס שלכם זה יופי של פנטזיה! תוכלי להחליט ביחד עם הפרטנר אם אתם רוצים להכניס מישהי או מישהו, אם זה יהיה פרטנר קבוע או מזדמן – בכל פעם מישהו חדש, אם בא לכם אורגיה או אולי אתם יותר בקטע של חילופי זוגות. העולם גדול ופתוח כל מה שצריך זה קצת דמיון ופתיחות.


קינקי BDSM

משחקי שליטה שובבים יכולים לגמרי להיות הקטע שלך ואולי את עדיין לא יודעת את זה! תחשבי אם את יותר הקטע של כניעה או שליטה? מה יעשה לך את זה יותר שיקשרו אותך או לעמוד ולהצליף עם שוט? אולי שניהם! אפשר לקנות אביזרים שובבים: אזיקים, מחבט, שוט, נוצה ועוד; או להשתמש באביזרים שיש בכל בית: צעיפים, סרגל ועוד.




_האם_יש_גבולות_בפנטזיות_בסקס_גבר_לבוש_בתחתונים_אזוק_בחדר_שינה_מבט_מאחור










צפייה

מה דעתך לגבי לצפות בגבר שלך עושה את זה עם מישהי אחרת? או אולי עם מישהו אחר? אולי הוא ישמח לצפות בך עושה את זה עם מישהו או מישהי אחרת? זו פנטזיה שלגמרי שווה בדיקה!


מין אנאלי

זה תחום שיש נשים וגם גברים שיחשיבו אותו כקו אדום, אבל אם בכל זאת את או הוא פתוחים להתנסות, אני ממליצה להשתמש בפלאגים אנאליים לריכוך פי הטבעת ורימינג התחלתי לחדירה קלה ונעימה.



סקס במקום ציבורי

חדר השינה כבר משעמם אותך? בצדק! צאי לנסות סקס במקום ציבורי ותראי כמה שזה מדליק – שירותים בקולנוע, ברכב, ביער, בחניון של הסופר – בכל מקום שתרגישו שעוד רגע מישהו יתפוס אתכם, רמות הריגוש יהיו אדירות!


סקס עם האקס

את רווקה בזוגיות פתוחה? תלבשי בגד סקסי, או מעיל גשם בלי בגדים מתחת, ולכי לדפוק לאקס על הדלת (כדאי לעשות איזה בירור קטן קודם שהוא לא בזוגיות). תתפלאי איך הסקס כשאתם לא בני זוג יהיה שונה מסקס שקיימתם כשהייתם "רשמיים". יש משהו בסקס הלא מחייב הזה, שמאפשר פתיחות מינית, שנותן לכל אחד מקום להתבטא בלי לפחד מה יהיה אחר כך, כי פשוט מאוד אין אחר כך.


לסיכום, האם יש גבולות בפנטזיות?

לפנטזיה עצמה אין גבול! מה שמתרחש בראשך יכול ללכת הכי רחוק שאת רק מדמיינת. לגבי הגשמת הפנטזיות האלה בהחלט יכולים להיות גבולות – לך או לפרטנר המיני שלך – והכי חשוב לכבד אותם! אבל אם לא בדקת אל תשללי מראש, תפתחי את המחשבה, תהיי פתוחה לנסות דברים חדשים, תהיי כנה מספיק עם הפרטנר המיני שלך, כדי להציע לו פנטזיות מיניות – ותגלי עולמות רטובים ומרטיטים במיוחד.


לחיי הגשמת פנטזיות מתוקות,

שלך,

לימור











 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page