top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

10 דרכים לוהטות לעורר את חדר המיטות


גבר ואישה ביער רוכנים זו לזה

את נשואה באושר, בזוגיות ארוכת שנים, ואת מרגישה שחדר המיטות כבר לא הדבר כי מרגש שיש? זה הזמן לרענן, לגוון ולחדש את חיי המין שלכם


במשך השנים חדר המיטות הפך להיות שגרה משעממת - בין הקריירה, הילדים והבית למי בכלל נשאר זמן לסקס, שלא לדבר על סקס לוהט ומלא תשוקה. מידי פעם את נזכרת בסקס הפרוע שהיה לכם בהתחלה, את זוכרת היטב את הפרפרים, את האנרגיה המינית, הזיעה, הנשיקות הלוהטות, המקלחות המשותפות... וגם מתגעגעת לרגעים האלו.

אז החדשות הטובות הן שלא תצטרכי לעשות שינוי מטורף, כדי לחוות שוב סקס צעיר ובועט - קבלי 10 טיפים להחזרת חיי המין שלכם למסלול הלוהט.


אל תיצמדי לתנוחת הפנסיונרית – את שוכבת על הגב והוא חודר עלייך. אם נתקעת על ארבע תנוחות – את עליו, הוא מעלייך, הפוך עליו ודוגי סטייל- ואת גם משכנעת את עצמך שאלו התנוחות היחידות שאת גומרת, אז יש לי חדשות בשבילך! יש 101 (!) תנוחות – והלילה הגיע הזמן לנסות תנוחה חדשה.

איך מגיעים לתנוחות האלה? אופציה ראשונה: המגזין שלי למייל שלכם, אופציה שנייה: ד"ר גוגל – חפשי בגוגל sex positions ותעברי לתמונות – שם תמצאי מלא רעיונות, ולא צריך לפחד לנסות.

נסי תנוחות חדשות ותראי שבכל תנוחה את מרגישה אחרת את החדירה והחיכוך בדגדגן. שינוי התנוחה בפני עצמו יוסיף עניין לחדר המיטות ותאמיני לי שבן הזוג יודה לך.


האם ניסית לשחק במשחק תפקידים עם בן הזוג או שאת מקובעת ורצינית תוך כדי הסקס? משחקי תפקידים מכניסים שובבות לתוך הסקס, אולי זה מרגיש לך דבילי, אבל זה מדליק וכדאי מאוד לנסות את זה. דוגמאות למשחקי תפקידים במיטה:

  • הזמנת מסז'?: את מעסה והוא מזמין עיסוי, את מגיעה ואתם לא מכירים והמסז' הולך ומתפתח – וכמובן שאפשר שהוא יהיה המעסה ואת הלקוחה.

  • לוח וגיר: פרופסור וסטודנטית – הוא נתן לך ציון נמוך ואת מוכנה לעשות הכל כדי שיעלה לך את הציון.

  • עצרי בצד: הוא שוטר שעצר אותך על מהירות והולך לשלול לך את הרישיון – מה תעשי?

תרשי לעצמך להשתובב וליהנות. משחק תפקידים מחדש, מרגש ומכניס עניין לחדר המיטות שלכם. הסקס לא חייב להיות רציני כל כך, במשחק תפקידים תוכלו לאמץ זהויות שיאפשרו לכם לממש פנטזיות, לצחוק ולהשתחרר ברמות שיגרמו לסקס להיות משוחרר, מרגש ומלא בצחוק.


עולם הטנטרה עוסק בחיבור רגשי גבוה וחוויה מינית אנרגטית מעצימה של נשימה, נוכחות וחושניות. אם לא שמעת מעולם על טנטרה כדאי לבדוק ולהכניס את העיסוי הטנטרי לחדר המיטות. חשק מיני: בני זוג שנמצאים שנים ביחד בזוגיות, נכנסים ביחד לחדר המיטות לסקס טכני בלבד – היא נכנסת למיטה כדי לסמן וי והוא נכנס כדי לפרוק את הזרע - והחשק המיני נעלם עד כדי כך שלא רוצים סקס, נקודה. הטנטרה עוסקת בהחזרת החשק לזוגיות המינית.

נשימה: מה קורה לגברים שלא נושמים בזמן סקס? הם גומרים מהר. מה קורה לנשים שלא נושמות בזמן הסקס? הן לא גומרות, או שלוקח להן זמן רב לגמור, ואם יש אורגזמה היא ממוקדת וקצרה. מה לעשות? משלבים נשימות לתוך מעשה האהבה, נושמים נשימות עמוקות ביחד ומאפשרים שפיכה מאוחרת ואורגזמה נשית עמוקה.


נשים רבות מפסידות את החוויה המינית החושנית – טעמים ומגע. החושניות שייכת גם היא לעולם הטנטרה. שלבי את החושניות בתוך המשחק המקדים, תתחילי את הסקס במשחק עם סוגי מגע שונים: מסז'ים במגע משתנה ואזורים שונים בגוף, ליטוף של השיער, ליקוק ונשיפת אוויר בנקודות ארוגניות ומשחק עם נוצה.


"סגרתי את הדוד?"

"מה אני אלבש מחר לעבודה?"

"מתי אני צריכה לקום מחר בבוקר?"

בכל המחשבות הללו תוכלי להתעסק אחרי שתגמרי, או בבוקר, או בכל זמן אחר – עכשיו כשהוא חודר אלייך, זה ממש לא הזמן להתעסק בזה! מומלץ להתעסק פחות בדאגות ויותר בצחוק. רוצה להשכיח ממך את הדאגות: תעשו קרב כריות, פרצופים דביליים וילדותיים, תדגדגו אחד את השנייה – כל דבר שיכניס את הפאן ואנרגיה טובה לחדר המיטות וישאיר את האנרגיה המעכבת והשלילית בחוץ.


משקיעים ב"יש הזוגי"! יוצאים פעם בשבוע, או בכל תדירות שמתאימה לכם. חווים חוויות חדשות ביחד ומשקיעים בזוגיות. בא לכם להשקיע ממש? נוסעים למקום חשוך ללא מצלמות, עוצרים את הרכב, יוצאים למקום נסתר ועושים סקס במקום ציבורי. מפחיד אותך? תישארו עם בגדים בתוך האוטו ותתמזמזו כמו בגיל 16, תדחפו ידיים, תאוננו אחד לשנייה ולהפך, ואת הסקס תמשיכו בבית.


7. סקס בחדר הכביסה

סקס במקום ציבורי זה יותר מידי עבורך? נסי חדר אחר בבית. סקס על הספה בסלון, סקס במטבח, סקס באמבטיה... יש ילדים ולא מתאים לך לצאת מחדר המיטות? תעשו סקס על השטיח בחדר, תכניסי כיסא לחדר השינה ותעשו סקס רק על הכיסא. החוויה המינית שלכם תשתדרג ברמות שאת לא יכולה להבין.


את רוצה סקס חזק ואלים? כשאת שולטת או שאולי את מעדיפה שהוא ישלוט? שתפי את הגבר שלך בפנטזיה, ספרי לו ששמעת על הנושא ובדקי מה דעתו, ספרי לו על הכמיהה שלך ותפתחי איתו דיאלוג בנושא. תוכלו להתחיל בקטנה, לא חייבים ללכת על הארד קור, צעיף על העיניים שלו או על שלך – החוויה של איבוד השליטה, כניעה, או החוויה ההפוכה היא חוויה מינית מסעירה ומדהימה. טיפ בונוס: תחליטו מראש על מילת קוד, המילה הבטוחה שלכם, שאם אחד מכם אומר אותה מפסיקים.


9. צעצועי מין

יש היום מגוון צעצועי מין – בשבילך, בשבילו ולשניכם גם יחד.

בעזרת צעצועי מין תוכלו לייצר מיניות נעימה וכיפית, גיוון ושובבות. דרך הצעצועים תוכלו להכיר את הגוף שלכם מחדש, לחוות אורגזמות שלא חוויתם, להתענג, לחדר ולרגש.

מה חשוב לדעת? חשוב לדבר על זה לפני ולתאם ביניכם. מה ששמעת שעובד אצל חברה לא בטוח מתאים אצלכם. הגבר שלך עלול להעלב שהכנסת צעצוע מין, ולחשוב אולי הוא לא מספיק טוב עבורך – דברו על זה לפני ותראו איך את משלבים צעצועים בצורה שלא תפגע באף אחד מכם.

דוגמאות לצעצועי מין:

סטרפ און - רצועת עור שעליה יש איבר מין זכרי. האישה לובשת את הסטרפ-און ומחדירה את האיבר אנאלית לגבר.

טבעת רטט – מתלבשת על איבר המין של הגבר ומגבירה את האורגזמה שלך ושלו.


10. משחקי אוכל במיטה

שלבו אוכל, משחקי חום וקור והשתללות בחדר המיטות.

איזה מאכלים תוכלו לשלב בסקס: שוקולד מומס, סירופים למיניהם, יין טוב ותותים עם קצפת.

מה עוד? תתחילו את הערב בבישול עם סינר בלבד, שלבו ירקות פאליים בסקס (גזר, מלפפון), קוביית קרח (מאפשרת לדמיון שלכם להשתולל).

את רוצה ממש, אבל ממש להדליק אותו? נסי גרייפרוטינג – שילוב של מציצה מענגת עם הלבשת פרי הדר על האיבר שלו.


גם אם אתם נשואים כבר עשרות שנים - הסקס לא מת! תחזירו את החושניות והשובבות לחדר המיטות ותראו שהסקס יכול להיות אפילו טוב יותר מאשר שהוא היה כשהכרתם.











 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page