top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

6 שיטות להתמודדות עם געגועים בקשר זוגי



אתם ישנים ביחד בכל לילה מאז שהזוגיות התחילה, אוכלים את ארוחת הערב ביחד ושוכבים פעם בשבוע או אפילו יותר, והסופ"ש אתם נאלצים להפרד – מה עושים עם הגעגועים? איך להתגבר על דפיקות הלב המואצות? במה למלא את הזמן?



לעיתים בקשר זוגי אין ברירה וצריך להיפרד פיזית לזמן מסוים: את או הוא נוסעים מהעבודה לחו"ל לסופשבוע, שבוע או שבועיים; בן משפחה זקוק לעזרה ואחד מכם נוסע אליו לכמה ימים; הוא נוסע לטייל עם החברים או את עם החברות; בכל מקרה, לא בחרתם להיפרד, אבל יוצא שבכמה לילות הקרובים תשנו בנפרד.


ופתאום על דבר מזכיר את החצי השני הריח שלו או שלה במיטה, שיר ברדיו, פרסומת בטלוויזיה – הרגשה של געגועים עזים, קשה לעשות פעולות יומיומיות פשוטות, ואפילו שלא מדובר בפרידה ממשית, שינוי פתאומי וקיצוני כזה בשגרת היום יום בהחלט מעורר רגשות מורכבים, והתחושה לגמרי לגיטימית.


אז מתוך הניסיון שלי, אספתי עבורך 6 שיטות להתמודדות עם הגעגועים:


1. משהו חדש ומרגש

יש משהו מנחם בזוגיות ולפעמים היא גם קצת מקבעת. במקביל לזוגיות יש את השגרה היומיומית המודרנית והלחוצה, ורוב האנשים פשוט חיים את השגרה ממשימה למשימה – קמים בבוקר, לוקחים את הילדים למסגרות, הולכים לעבודה, חוזרים לאחה"צ של ריצות בין סידורים והסעות של הילדים, ארוחת ערב, פיפי ולישון. השבירה הזאת של השגרה, שמאלצת אתכם להיות בנפרד, יכולה להיות הזדמנות פז, תוכלי לעשות איזה משהו אחר עם הזמן שלך – לנצל אותו לדבר שרצית, אבל איכשהוא בשטף החיים לא קרה. ללכת לסדנת רקמה, להשתתף במעגל כתיבה, לצאת לקולנוע לבד או כל דבר חדש, שתמיד רצית לנסות ולא העזת.


2. להתרפק על הגעגוע

מה שאנחנו מנסות זה "להעלים" את הגעגוע, אז הפתרון הזה אולי נשמע קצת סותר, אבל אם תחשבי על זה רגע – כמה כיף שאת מתגעגעת אליו! תחשבי מה זה היה מסמל אם בכלל לא היית מתגעגעת. טפחי את הגעגוע ותני לו מקום של כבוד – אחת ההצעות שקיבלתי כשמיכה נסע לחו"ל הייתה להכין מחברת, ובה לעדכן אותו על דברים חשובים, שקרו בזמן הזה שהוא לא היה. כמה כיף להעניק את המחברת ולהיזכר בה גם בהמשך הדרך. עוד הצעות: לבחור בסוף כל יום שיר אהוב ולהכין לו פלייליסט "געגועים", להעלות זיכרונות עם אלבומים, מכתבים ושאר דברים שמזכירים לך את הזוגיות המופלאה שלכם. בשורה התחתונה, לחגוג את הגעגועים, כי הם מסמנים שיש פה אהבה חזקה ואיכותית.


אישה בתנוחת יוגה


3. טבלת ריגוש

יש מי שיקרא לטבלה הזו טבלת ייאוש, אבל אני פחות אוהבת את ההגדרה השלילית הזאת – טבלת ריגוש נשמעת לי הרבה יותר טוב. אפשר להכין טבלה אחת לו, לפני שהוא נוסע, וטבלה אחת לך. בטבלה לשלב אירועים שיש בזמן הזה, כדי למלא את הלו"ז בכל מיני פעילויות משמחות שיעזרו להעביר את הזמן ולהיות קצת פחות ב"באסה". בכל יום אפשר לסמן וי, או להדביק איזו מדבקה משמחת, שמסמלים שעברתם עוד לילה בלי, והתקרבתם בעוד יום לאיחוד המרגש.


4. פעילויות משמחות

ההתמודדות העיקרית היא למעשה מול הזמן – ואיך אפשר להעביר זמן בצורה הכי טובה? בעזרת דברים משמחים! תקבעי לסרט עם חברה; תסדרי את ארון הבגדים, שאמרת לעצמך שתסדרי כבר לפני איזה חצי שנה; לכי עם אחותך לבית קפה החדש שנפתח בשכונה; תנסי להכין מתכון חדש שמצאת אונליין; תתחילי לתרגל יוגה או כל ספורט אחר; כל פעילות שתשמח אותך, תעביר לך את הזמן ותסיח את דעתך מהגעגוע תהיה מעולה.


5. תיהני מהחופש

כן, נכון, זה לגמרי לגיטימי להתגעגע, אבל אם תיקחי רגע נשימה עמוקה ותנסי להסתכל על התמונה המלאה – יש פה הזדמנות! יש לך זמן שהוא לגמרי שלך, כמה זמן אתם כבר בזוגיות ולא היה לך זמן שהוא לגמרי שלך? ואם יש ילדים, אולי שווה לשים אותם קצת אצל ההורים, וממש להקדיש את הזמן הזה כזמן איכות לעצמך. תוכלי להתפנק בכל דרך שבא לך: סתם לרבוץ בבית, ללכת לספא למסז' מפנק או לראות בבינג' את הסדרה האהובה עלייך בלי שאף אחד יפריע באמצע.


6. להתכונן למפגש

אחד הדברים שיכולים לעזור זה להתכונן למפגש האיחוד שלכם, ממש לערוך הכנות לקראת המפגש. להכין שלט כניסה משמח לבית, לתכנן דייט מרגש לערב החזרה או יום למחרת, לקנות בגד סקסי ולתכנן מה תעשי לו כשהוא יחזור, תוכלי להכין לו סדרת מיילים שחושפת כל יום עוד קצת מה יקרה בערב החזרה – איך תרקדי מולו, תלטפי אותו, תמצצי לו, תתני לו לכבוש אותך – בכל יום רמיזה קטנה, או אפילו תמונה.

אין ספק שגעגועים עזים והרגשה "משותקת" זה לא דבר נעים, אבל אם תעצרי ותחשבי מה הגעגועים האלה מסמלים, תביני שהכל טוב! תחגגי את הגעגועים, מלאי את הזמן שלך בכל טוב ותתרכזי ברגעי המפגש המשמחים שמחכים בסוף הגעגוע.





רוצים לשדרג את מעשה האהבה שלכם לשלב הבא?

לדעת איך להשתמש בכוחה המאחד והמרפא של הטנטרה?


הכנתי הדרכה מדהימה בדיוק על זה

שבעזרתה תוכלו להעצים את עצמכם,

את בן בת הזוג שלכם ואת הקשר שלכם.








 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page