top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

תרגול מיינדפולנס באוננות: 8 טיפים לאוננות שלא מהעולם הזה

בשביל הרבה אנשים אוננות זה הליך קצר וטכני לפריקה – שפשוף, גמירה וזהו – אבל אוננות זה כל כך הרבה יותר מזה! אוננות מודעת עוסקת באוננות בה תשקיעו בעצמכם, ברמה של התמסרות לגוף ולתחושות שלכם. באוננות תוך תרגול מיינדפולנס אתם תכירו את הגוף שלכם טוב יותר, תתחברו למה שמדליק אתכם ותתענגו על הזמן המיוחד הזה שלכם עם עצמכם – או בקיצור תרוויחו, ובגדול!



מיינדפולנס הוא תרגול של להיות בזמן הווה והעלאת המודעות לגוף, לרגש ולתחושות שלך. אוננות מודעת היא, בדיוק כמו שהיא נשמעה, אוננות תוך מיקוד ומודעות לעצמכם – לגוף שלכם, לרגשות שלכם ולתחושות שלכם.

אז נכון, לא בכל פעם שתאוננו יהיה לכם זמן או כוח לאוננות מודעת (בכל זאת לכולנו יש את החיים שלנו), אבל אני ממליצה לאמץ את התענוג הזה לפחות פעם בחודש.


אז איך אפשר להגיע ליהנות מאוננות מודעת? או איך בכלל עושים את זה? כל הטיפים במאמר הבא!


1. תפתחו יומנים

זה נשמע גיקי או קצת טרן אוף, אבל חשוב שתמצאו זמן נוח ופנוי שבו לא תהיה לכם אף הפרעה, ושלא תאוננו תוך חשש שעוד רגע מישהו יכנס לכם באמצע. אין ספק שהדרך המהירה ביותר להרוס תרגול מיינדפולנס, או אוננות, ואחת על כמה וכמה אוננות מודעת, היא שאחד הילדים / אמא / דודה / השכנה תכנס באמצע. תפתחו יומן ושם קבעו זמן של לפחות חצי שעה בו תוכלו לשחק וליהנות עם הגוף שלכם.


2. הכינותי מראש

הקפידו לארגן את כל מה שאתם צריכים מראש, והכינו מגוון אביזרים כדי שתוכלו להתנסות בכיף שלכם - צעצועים, חומרי סיכה, מגבות וכו'. הכנה מוקדמת תעזור לכם להישאר מפוקסים במטרה ללא הפרעות.

3. רגע לפני: האווירה עושה את כל ההבדל

לפני שאתם מתחילים, תארגנו את החלל ותסדרו לכם אווירה רומנטית. האווירה תעזור להיכנס לעניינים. תחשבו נרות, שמן מפיץ ריח, תאורה מעומעמת, מוזיקה נעימה וכו'. גם אם אתם לא משקיעים באווירה, חשוב לדאוג למינימום סדר, כדי שתוכלו באמת להירגע ולהתמסר לפעילות.

4. המטרה: לא אורגזמה!

תתמקדו בחקר הגוף שלכם ובעונג שלכם ואל תסמנו לעצמכם כמטרה להגיע לאורגזמה.

זה למעשה הדבר העיקרי והחשוב, שמבדיל בין אוננות רגילה, "יומיומית", לבין האוננות המודעת. אם תחשבו על זה, היתרון של אוננות הוא, בראש ובראשונה, העובדה שזה אתם עם עצמכם ומי יודע יותר טוב איך אתם מרגישים מאשר אתם? בעזרת אוננות מודעת, תחקרו את הגוף שלכם תוך חיבור לתחושות העונג הכי ג'וסיות שידעתם, היכרות אמיתית עם איברי המין שלכם וחיבור עמוק לתחושות השונות שמגע שונה מייצר לכם בגוף. עוברים לי זרמים בגוף רק מלחשוב על העונג הזה! אז במקום לחתור לאורגזמה, תתחברו לחוויה, לזרמים, למגע, לרטיבות ולרטט של הגוף מאיברי המין דרך הלב ועד למוח.


5. מדיטציה לראש נקי ממחשבות

בשביל לתרגל אוננות מודעת צריך ממש להתמסר בכל נימי הגוף והמחשבה לעניין, ולכן נדרש ראש נקי ממחשבות ושאר ירקות. אם קשה לכם לנקות את הראש ממחשבות, והאווירה שיצרתם (בסעיף 3) לא מספיקה עבורכם בשביל להתנתק מהשגרה, כדאי להתחיל את האוננות בתרגול מדיטציית נשימות קצרה להרגעה וכניסה לזון. אין ספק שלהיות ברגע זה יותר קל להגיד מאשר לעשות, ובדיוק בגלל זה צריך לתרגל מיינדפולנס, ואתם תבחינו שבכל פעם יהיה לכם קצת יותר קל להיכנס לאווירה ולהירגע לקראת המאורע הנהדר הזה.


מגוון_צעצועי_מין_מונחים_על_כרית_אפורה











6. פנטזיות אין פורנו אאוט

אם בדרך כלל אתם נעזרים בפורנו לאוננות, הפעם, בשביל מקסימום חיבור עצמי, השתמשו בדמיון ובפנטזיות מיניות באוננות מודעת במקום הפורנו. המטרה של האוננות המודעת היא להבין מה אתם אוהבים ואיך אתם אוהבים את זה, חיבור לאיך שהגוף מגיב למגע שונה, והפורנו עלול לטשטש את החיבור המודע הזה ובכך לפספס את כל המטרה.


7. נקודות ארוגניות

אמרנו חקר הגוף וזה הזמן להכיר את הנקודות הארגוניות שלכם ואת התחושה בסוגי מגע שונים בנקודות אלו. תחשבו על זה כעל משחק מקדים עם עצמכם, שבהמשך יעזור לכם להסביר לבני הזוג איך אתם אוהבים את המשחק המקדים שלכם. ספויילר – אתם תגלו שלעיתים המשחק המקדים יכול לעלות על הסקס עצמו! לכל אחד הנקודה הרגישה יותר שלו – מלמול הפטמות, לטיפה עדינה עד כדי דגדוג בבטן ועוד.


8. לסיום, קחו זמן להסקת מסקנות

כשאתם מסיימים עם החיוך מרוח על הפנים, טוב לא ממש כשאתם מסיימים, אבל באיזו הזדמנות באותו היום או למחרת, קחו לכם זמן כדי להבין מה למדתם פה. תהרהרו על החוויה ותבינו מה עושה לכם את זה ומה פחות.


אז תפתחו יומנים, מתי אתם קובעים לעצמכם סשן של עונג רצוף באוננות מודעת ומקרבת?


שלכם,

לימור







רוצה לדעת איך לחוות אורגזמות בעצמך ואז לחוות אותן עוצמתיות יותר ביחד עם בן-בת הזוג שלך?

רוצה לדעת איך להטריף את בת הזוג שלך ולהעיף אותה לגבהים שהיא לא חלמה עליהם?


הכנתי הדרכה חדשה וג'וסית בדיוק על זה




 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page