top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

מפנקת את עצמך: איך ליהנות מהגוף שלך?

אולי תתפלאי, אבל עונג מיני מתחיל בחיבור בינך לבין הגוף שלך. במאמר הבא אספתי עבורך 18 דברים כיפיים שתוכלי לעשות עם ועבור הגוף שלך, ואני מבטיחה לך שהוא יחזיר לך מלא אהבה!



האם ידעת שכדי לחוות עונג, להתחבר לסקס, להיות מינית וחושנית כמו אלת אהבה, הדבר הראשון שאת צריכה לעשות הוא להתחבר לגוף שלך?

זה נשמע מוזר, כי סקס זה בכלל את ובן או בת הזוג שלך ביחד במיטה, אבל עונג מיני הוא קודם כל את והגוף שלך!

בשביל להתחבר לגוף שלך את צריכה לטפח אותו, להעצים אותו, למלא אותו באנרגיות חיוביות ולהראות לו אהבה.

אז עכשיו כשברור לך שהדרך לעונג מיני מתחילה בחיבור שבינך ובין הגוף שלך, בואי נדבר על איך את נהנית מהגוף שלך ומראה לו את כל האהבה הזאת:


18 דברים כיפיים שיחדירו אל הגוף שלך אנרגיה חיובית ויראו לו אהבה:


1. אמבטיה מפנקת

אמבטיה או אפילו מקלחת חמימה לאורך זמן, כזאת שבה אפשר להתנתק ממחשבות. אפשר להוסיף איזה נר וסבונים בריח טוב, ואפילו מוזיקה מרגיעה.


2. ריקודי בטן

ריקודי בטן משחררים של אהבה לכל החלקים בגופך מכף רגל ועד הראש, תתחילי לנענע ותראי כמה אנרגיה מחשמלת זורמת לגוף.


3. מריחת קרמים על הגוף

לא תמיד מוצאים את הזמן בשגרה העמוסה ממש לפנק את הגוף, ולעומת זאת בשידה ליד המיטה בטח יש לך מלא קרמים שקיבלת במתנה בכל מיני הזדמנויות. אז זה הזמן לפתוח את הקרמים האלה, למרוח את הגוף היבש תוך כדי עיסוי של העור.


4. לשים מוזיקה ולרקוד

מוזיקה זה כיף! ולרקוד זה עוד יותר כיף! תוכלי לרקוד עם עצמך או אחרים, מה שחשוב זה להניע את הגוף לצלילים, להתחבר לתנועה ולשמוח.


5. עיסוי מפנק

בינינו, סביר להניח שהגוף שלך תפוס. בטח ובטח אם את יושבת כל היום מול מחשב בעבודה, ואם יש לך ילדים אז מן הסתם! עיסוי הגוף תוך נשימות עמוקות זה המפנק האולטימטיבי לשחרור הגוף – שיאצו, אבנים חמות, מסג' תאילנד וכו' – לא חשוב איזה סוג, הגוף שלך יודה לך!


6. לקום מוקדם ולראות את השמש זורחת עם כוס קפה ביד

זה עושה טוב לצאת מידי פעם מהשגרה ולהראות לעצמינו שאפשר גם אחרת. סביר שאת בד"כ מתעוררת משעון מעורר, רצה לשירותים, מצחצחת שיניים, מתלבשת, מתאפרת, מארגנת את הילדים, מפזרת במסגרות חינוכיות, נוסעת לעבודה, עובדת, חוזרת, חוגים, מקלחות, השכבה ו אז מה? מגיעה לסוף היום עם לשון בחוץ. הקדישי יום אחד, אפילו בשבת, לקימה מוקדמת יותר, לפני הזריחה, קחי את הזמן, תקומי לאט לאט, תתמתחי ושבי עם הקפה החם מול הזריחה – נשמע טוב, נכון?


7. טיול רגלי וממריץ דם בטבע או רק ב"שכונה"

המאה העשרים ואחת סידרה אותנו ישובים בכיסאות – באוטו, מול המחשב, באוכל, מול הטלוויזיה... מה דעתך היום לעשות משהו קצת שונה, במקום לנסוע ברכב למכולת או לחוגים – ללכת ברגל! לעשות טיול רגלי לדואר, או לבחור מסלול בטבע ולצאת להליכה. מומלץ לאמץ באופן יומיומי.


8. אירובי

ספורט ממריץ את הדם ומכניס מלא אנרגיה בריאה לגוף. זה לא חייב להיות אירובי, זה יכול להיות כל ספורט שאת נהנית ממנו: קיקבוקסינג, ספינינג, שחייה, ריצה, אימון מדרגה וכו'.


9. יוגה

יוגה או מדיטציה הם דרך מצוינת להראות אהבה לגוף שלך דרך חיבור עמוק לא רק לגוף אלא גם לנפש. גם בתחום הזה יש כל מיני סוגים, ותוכלי לבחור לך מבין כולם את השיטה שהכי עובדת עבורך.



אישה_בתוך_אמבטיה



10. סקס

סקס, סקס, סקס – אבל כשאני אומרת סקס, אני מתכוונת עונג מיני מטורף שבו אתם עושים אהבה לשם האהבה ולא במטרה לגמור. סקס של שני אנשים שרוצים לטרוף אחד את השנייה, לענג ולהתענג, להזיע ביחד עד שכרון חושים.


11. לאונן

לאונן! כן, גם אם יש לך בן זוג! אוננות היא ברכה, הדרך האולטימטיבית להכיר את הגוף שלך, לאהוב את הגוף שלך, להתחבר אל היוני המקודשת שלך, לענג את עצמך ולשחרר את כל האנרגיות הרעות מהגוף.


12. התכרבלות בשמיכה בשבת בבוקר

פינוק של הגוף זה ממש חשוב והתכרבלות בשמיכה זה פשוט כיף! אפשר להתכרבל עם עצמך ואפשר עם בן הזוג או עם הילדים, הכי חשוב זה להתענג על זה, למשוך עוד כמה דקות במיטה, לא להתחיל לחשוב על סדר היום או על השבוע פשוט להתכרבל בראש נקי.


13. ארוחה בריאה ומזינה

תזונה בריאה ומאוזנת חשובה מאוד! מה שאנחנו אוכלות משפיע באופן ישיר על בריאות הגוף ועל תחושות פיזיות יומיומיות. נפטרים מג'אנק פוד ומוצרי מזון מעובדים ואוכלים ארוחות קטנות באופן תדיר מחומרי גלם טריים, בריאים ומזינים – זה דרך חיים!


14. לשים נר או מבער עם ריח ולנשום נשימות אורגזמיות לעשר דקות בחוץ

נשימות אורגזמיות הן ה-סוד בטנטרה הטיבטית! אני ממליצה בחום 3 פעמים ביום לעשר דקות לצאת החוצה בלי הפרעות (במיוחד בלי נייד!) ופשוט לנשום – עשרה מחזורים של שאיפה בספירה של 4 ונשיפה בספירה של 8. תקשיבי! הגוף שלך יותר מיודה לך על זה – בהבטחה!


15. הליכה על חוף הים

יש בים, ברחש הגלים ובאוויר שלו משהו מרגיע שאי אפשר להתכחש אליו. התברכנו במדינה עם ים במרחק נסיעה קצר כמעט מכל מקום. נוסעים לים והולכים על חוף הים – זה יכול להיות טיול איטי, אפשר ללכת בהליכה מהירה ואפילו לרוץ – מה שכיף לך!


16. משתטה, עושה צחוקים

לא צריך להיות כל כך רציניות כל הזמן! פני לך זמן כדי להשתטות, ללכת לסטנד אפ, לצחוק מהחיים, לצחוק על החיים, תרגלי יוגה צחוק – צחוק זה בריא.


"יום ללא צחוק הוא יום מבוזבז"

צ'ארלי צ'פלין


17. חיבוקים ארוכים עם אנשים אהובים

חיבוק טוב כזה חזק עם אנשים אהובים, חיבוק שמראה אהבה, חיבוק שמקבל אהבה חזרה ולא רק עם בן הזוג, עם כל אדם אהוב כמו אמא או חברה טובה.


18. אומרת לגוף תודה

הטיפ האחרון ממש פשוט וממש חשוב – להגיד לגוף תודה! מתי פעם אחרונה עשית את זה? אם אי פעם... זה הזמן להודות לגוף שלך, ליוני שלך, לעיניים, לשיער, לידיים, ללב, לרגליים, לשדיים, לפטמות...


שלך בעונג

לימור בנדל






רוצה להתחבר לעונג המיני הקיים בתוכך, לחיים מלאי שפע של אורגזמות, לשחרר את המחסומים שבך ולצעוד לעבר תהליך ריפוי של חיבור ואהבה לעצמך?


הכנתי עבורך הדרכה מדהימה בדיוק על זה




 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page