top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

מה דעתך שייגמרו עלייך ואיך RBDSM קשור?



גבר שגומר לאישה בפרצוף מכבד או לא מכבד אותה? מה זה RBDSM? איך הוא קשור לנושא? ולמה אם אתם רוצים לשדרג את המיניות שלכם כדאי לכם לדעת מה זה? כל התשובות בכתבה הבאה


אני נתקלת לא מעט בשאלה לגבי גברים שגומרים על נשים, ואם זה נעים לנשים או לא, ותמיד עולים על במת הנאשמים סרטי הפורנו ויש דיון סביב השפלה וכבוד.


אז אני אפתח דווקא בשורה התחתונה שלי, כי חבל ללכת סחור סחור: אני בעד שנשים וגברים ידברו באופן פתוח על מיניות ותהיה ביניהם תקשורת מינית מקרבת ואוהבת. אם לאחד מבני הזוג יש פנטזיה מינית אין סיבה בעולם לא לדבר עליה ולחשוב איך מגשימים אותה. אולי לא כל חלום יוכל להתגשם, אבל מהניסיון שלי, כשמדברים על מיניות בצורה פתוחה, רוב הפנטזיות יכולות להתגשם גם אם באופן מאולתר או חלקי.


גם בנושא של לגמור על האישה אני מציעה לדבר ביניכם, כמו בכל נושא שקשור מיניות. שכל אחד יגיד מה דעתו – איך הגבר מרגיש עם זה, אם בא לו לגמור עליה, אם זה מדליק אותו, למה זה מדליק אותו, איך האישה מרגישה עם זה, אם היא נגעלת מזה, אם היא דווקא רוצה שהוא יגמור עליה וזה מדליק אותה, אם היא מעוניינת שהוא יגמור עליה אבל לא בפרצוף, אם היא אוהבת להיות כנועה ורוצה שהוא יגמור לה על הגב כשהיא קשורה, אם בא לה לנסות ולראות איך היא מרגישה וכן הלאה...


אחרי ההצהרה החשובה הזו, אני אסביר ואענה על כל השאלות שאולי לא העזתם לשאול.


אז לגמור או לא לגמור על האישה?

אין תשובה אחת נכונה. לכל אחד יש העדפות מיניות שונות ומגוונות וזה כל הכיף! מה הכי חשוב? שהכל יהיה מדובר ומוסכם על כל הצדדים.


אם גבר גומר על האישה האם זו השפלה?

זה נכון שלגמור על מישהי זה משהו שרואים בפורנו, ואפילו ברובו, ולעיתים אפשר לראות גברים שגומרים לנשים בתוך הפרצוף, אבל זה לאו דווקא קשור להשפלה. אם גבר מרגיש שזה יעשה לו טוב לגמור עלייך, כל עוד זה מוסכם עלייך, למה לא?!


למה גברים אוהבים לגמור על האישה?

אז קודם כל, לא כל הגברים אוהבים את זה, ומי שכן אוהב את זה יכול לאהוב את זה ממגוון סיבות: נהנה מלראות את השפיך של עצמו ואין מקום יותר יפה מאשר על הגוף המהמם שלך, נהנה לשלוט בסקס, אוהב להיות קצת שובב ונהנה דווקא בגלל שזה עלול להיתפס כטאבו, מפנטז על זה כי ראה בסרטי פורנו ועוד מגוון סיבות.


פנים_של_אישה_עם_נוזל_לבן













ואם האישה לא רוצה?

סקס זה דבר שעושים בהסכמה או לא עושים בכלל! נקודה. סימן קריאה! כל דבר שעושים בסקס – החל מנשיקה ועד לחדירה וכל פעולה חייבת להיות בהסכמה. הגבר רוצה לגמור על האישה והיא לא מעוניינת? דברו על זה, תחשבו אולי אפשר לראות ביחד סרט פורנו שהגבר עושה את זה, או אולי אפשר לעשות משהו אחר. לא חשוב מה יהיה הפתרון, העיקר ששני הצדדים יסכימו לו.


מה זה RBDSM?

קודם כל, זה לא מה שזה נשמע לכם! לא, אין קשר למרתפים, לבוש עור, שוט ומסיכת חתול.

RBDSM זה שיחת תיאום ציפיות לפני מפגש מיני, שיכולה להתרחש סמוך אליו או בכלליות עם פרטנר מיני חדש וגם קיים.

ראשי התיבות RBDSM מנחים את השיחה:

R עבור מערכות יחסים (relationship) – באילו מערכות יחסים אתם כרגע? איך הן ישפיעו על מערכת היחסים הזאת?

B עבור גבולות (boundaries) – מה הגבולות שלכם במערכות היחסים שלכם? מה הקווים האדומים שלכם? עד איפה אתם מותחים את הגבול?

D עבור תשוקות (desires) – אילו תשוקות יש לכם? מה אתם אוהבים לעשות במפגש מיני? אילו פנטזיות יש לכם?

S עבור בריאות מינית (sexual health) – האם אתם נשאים של מחלות מין? מה הגישה שלכם לגבי יחסי מין א מוגנים? מתי קיימתם פעם אחרונה יחסי מין לא מוגנים? איך אתם מגנים על עצמכם מפני מחלות מין ושומרים על הבריאות המינית שלכם?

M עבור משמעות (meaning) – מה המשמעות של מין עבורכם? האם זה אומר שמערכת היחסים הזו בלעדית? האם אפשר לשכב עם אחרים? האם זה סטוץ של פעם אחת שאתם לא מעוניינים שתחזור?


אז איך RBDSM קשור לאם הגבר גומר על האישה או לא?

סקס זה מעשה אהבה ותשוקה בין שניים או יותר פרטנרים וככל שמדברים עליו ונותנים לו יותר מקום ככה הוא צומח והופך להיות מפגש אלוהי. כל דבר באקט המיני צריך להיות מוסכם, ולכל אחד ואחת הפנטזיות, החלומות, הרצונות והגבולות שלהם. גם בנושא של לשפוך או לא על אישה צריך לדבר ולסכם האם זה עובר את הגבול? האם אפשר להתנסות בזה? האם זה מדליק את שני הצדדים? או דוחה את אחד או את שני הצדדים? אלו שאלות שחשוב לשאול ולבדוק לא בראשכם אלא אחד עם השנייה.

אז בשורה התחתונה, אפשר או אי אפשר לגמור על אישה?

בשורה התחתונה, כמו שכבר כתבתי, אין תשובה אחת נכונה! אישה אחת תעוף על זה, כל עוד יש מקלחת בסביבה, אישה אחרת תגעל ולא תהיה מוכנה בשום פנים ואופן, אישה נוספת תהיה מוכנה לנסות ואחרי פעם אחת תעוף או לא תעוף על זה... כמספר הא.נשים שתשאלו, מספר התשובות שתקבלו. מה עושים? מדברים! מדברים על מיניות, מדברים על סקס, פותחים את הלב ולא משאירים לבן או לבת הזוג לנחש.


לחיי שיחות מיניות פתוחות ומקרבות,

שלכם,

לימור בנדל






רוצים לדעת איך להגיע לאורגזמות מהירות ומענגות?

רוצים לכניס חידושים, משחקיות, שובבות

ושיאים חדשים לחדר המיטות שלכם?


הכנתי עבורכם הדרכה מיוחדת שתגביר

את העונג שלכם בחדר המיטות בעזרתם תנוחות

רוצים את ההדרכה?








 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page