top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

כשהוא מוציא לך כרטיס אדום: 7 נשים שטועות במיטה


אישה מחבקת גבר מאחור ולוחשת לו באוזן

טועות, טעית, טעינו, טועים – במאמר הבא בדקתי עבורכן נשים יקרות: איזה סוג של אישה אתן לא רוצות להיות בין הסדינים. מה הן 7 הטעויות הנפוצות, שאתן עלולות להביא איתכן לסקס והגבר לא יאהב


אמנם, כמאמר המלכה ביונסה, נשים שולטות "who run the world? girls" והן גם כמעט תמיד צודקות, אבל בכל זאת אף אחת לא מושלמת וגם במיטה יש לא מעט טעויות שיכולות להשאיר טעם רע – והחוכמה היא: ללמוד מטעויות של אחרות!


יצאתי ובדקתי עם נשים וגברים מה הן הטעויות הנפוצות של נשים במיטה וגיליתי 7 טיפוסים שלא הייתן רוצות להיות בסקס:


המזייפת

טעות נפוצה ונושא כאוב לאגו הגברי: זיוף אורגזמה. למה זה טעות? הזיוף מחזק ומעודד טכניקה שלא עושה לך טוב, ומה ההשלכה של זה? הוא יחזור על אותו הדבר בפעם הבאה! אז זיוף OUT ודיבור IN - תכווני אותו במילים: למעלה יותר, למטה, יותר חזק, פחות חזק, בנקודה הזאת לא נעים לי - ואז כשהוא עושה את הדברים כמו שצריך תגמרי כמו המלכה שאת.


הפאסיבית

טכניקת ה"אני רק אשכב כאן ואתה תעשה את כל העבודה" לא ממש תעשה את הטריק ואז גם יש סיכוי טוב שתצטרכי לזייף. אל תהיי פאסיבית, את רוצה שהוא יענג אותך והוא רוצה שאת תענגי אותו – אחרת כל אחד יכול לעשות לעצמו ביד בלי כל הטררם של הסקס. התכנסתם כדי לעשות סקס חייתי ומלא תשוקה – צאי לדרך ותפעילי את הגוף: ידיים מלטפות, לשון מלקקות, פה נושף, מותניים מתחככות, גוף רוקד...


המלכה הבלתי מעורערת

לא רק את פה בסקס, שניכם פה! לבקש ממנו איך את רוצה שיענג אותך זה צד אחד של המשוואה, אבל אל תשכחי את הצד השני של הקשבה לצד שלו, הדדיות ואכפתיות כלפיו – מה הוא רוצה שתעשי כדי לגמור ולהשפריץ? מה הוא אוהב? ואיך שניכם יכולים להגיע למקסימום עונג ביחד?


הביישנית

אם את ביישנית מידי ולא מביעה את עצמך במיטה הגבר נשאר עם סימן שאלה אחד גדול – האם את נהנית או לא? אולי את בכלל סובלת?! גברים אחרים היו טובים יותר ובגלל זה השתיקה? – מה שהוא מדמיין בראשו בטוח יהיה יותר גרוע מהמציאות. לא כולן אוהבות ממש לדבר תוך כדי הסקס, אבל יש עוד דרכים להביע את עצמך – גניחות, קולות, נשימות ועוד. תני לו פידבק כלשהוא כדי שהוא ידע אם הוא בדרך הנכונה.


הישנונית

כן נכון יש את השגרה העמוסה והמעייפת – עבודה, ילדים, בית – אבל אם את רוצה שהסקס יהיה פיצוץ, הפיהוקים צריכים להישאר מחוץ לתחום. שתי קפאין מסוג כלשהוא לפני הסקס, תיכנסי למקלחת מעוררת ותגיעי למיטה ערנית וחייתית. ועוד משהו חשוב! סיימתם את הסקס, אל תירדמי מיד, תני להורמוני האהבה שהשתחררו לעטוף אתכם בכירבול חזק ומלא אהבה.


הפטפטנית

את אוהבת לדבר, בסדר הוא כבר הבין את זה, אבל סקס זה לא זמן לשיחות חולין. הוא לא רוצה לשמוע מה חברה שלך אמרה על חברה אחת בעבודה, או על קידום שקיבלת, או שמכונת הכביסה התקלקלה ולא על צבע הנזלת של הילד. מה לא? שיחות סרק על שגרת ודאגות החיים. מה כן? תלחשי לו באוזן שאת רוצה למצוץ לו ועכשיו, תגידי לו שאת אוהבת אותו ומטורפת על האיבר שלו.


זאת שחושבת שהיא מכוערת

אישה עם בטחון עצמי שאוהבת את עצמה היא המאהבת הכי טובה שיש! אל תתני למגזינים עם מודל יופי בלתי מציאותי להוריד לך את הדימוי העצמי, תרגלי אהבה עצמית ותגיעי למיטה בטוחה בעצמך ובמיניות שלך – תעופי על עצמך והוא יעוף עלייך.


אז מה את חושבת? את אחת מהנשים פה למעלה?


ועוד כמה פאדיחות שאספתי בדרך:

1. הדלקתם נרות החדר? אל תגזימי עם הסטרפטיז. בגד שעף על נר דולק זה לא שילוב מנצח!

2. עושה לו ביד? הוא לא מכונה! צריך להזהר באזור הביצים, וגם האיבר עצמו לא ישמח אם תלחצי חזק מידי – תתחילי חלש, תעלי לאט לאט את העוצמה ותהיי קשובה אליו, כדי לדעת מתי לעצור.

3. אל תהיי כלבה! רוב הגברים לא יעריכו את זה אם תנשכי אותם – גם אם את ממש ממש באקסטזה.

4. חומרים לא לשימוש במיטה: אם אתם משתמשים במסככים למיניהם, אביזרים, סבונים וכו' חשוב לבדוק שמדובר בחומרים מותאמים שלא יישרפו או יעשו איזה נזק לגוף.






רוצה לשדרג את היכולות שלך להיות בת זוג מפנקת ומענגת, להתחבר לעצמה הנשית שבך ולהכיר לגבר שלך שיאים חדשים של עונג?

בואי ללמוד בהדרכה המשגעת הזו איך עושים את כל זה ויותר








 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page