top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

סקס בכל מקום: 7 המקומות הכי מקוריים לעשות בהם אהבה


עשיתם את זה כבר בסוכת מציל? יש לכם אומץ לעשות את זה בחדר המדרגות של הבניין שלכם? אספתי 7 מקומות סקסיים במיוחד, בהם תוכלו... להתגרות, ללטף, ללקק ולאהוב – תתכוננו להסמיק!


כל הכיף בסקס עם אהוב ליבכם הוא שאפשר לגוון – לגוון במה? בהכל!

רק צריך להשתמש בדמיון וקצת תעוזה, ואתם כבר תראו כמה שזה כיף!

תוכלו להתנסות בתנוחות שונות:

למעלה, למטה, בעמידה, דוגי סטייל והשמיים הם הגבול.

להשתמש בצעצועים שובבים:

חומרי סיכה מתחממים, נוצות, שוט ועוד אביזרים סקסיים.

להתנסות במגע שונה:

חזק יותר או פחות, ליטוף, דגדוג, ליקוק, נשיפה, נשיכה, מסז' מפנק ועוד.

וכמובן שאפשר גם "לעשות את זה" במקומות שונים:

לא כל מעשה אהבה חייב להיות במיטה שלכם – מפתיע, נכון?


תארו לעצמכם אי בודד, שמיים כחולים וים אינסופי. על האי רק עץ קוקוס, ערסל ושניכם (עם בגדים, בתור התחלה ;) ). נשמע טוב, אני יודעת! אז עד שתמצאו אי בודד כזה, אספתי עבורכם את המקומות הכי רומנטיים / סקסיים / שובבים, בהם תוכלו לעשות אהבה כבר היום!


מציצים: סוכת מציל

מציל זה אחד המקצועות הסקסיים ביותר! תוכלו לשחק משחק תפקידים – הוא מיץ' ביוקנן היא פמלה אנדרסון – באתם להציל את הים, ואתם חייבים, אבל פשוט חייבים, לעלות לסוכת המציל ולאהוב אחד את השנייה, במלוא מובן המילה, כדי לצאת למשימה. אני מניחה שסוכת המציל תהיה סגורה בלילה, אבל תוכלו לעשות את כל זה למרגלות הסוכה, על החול הרך, בשעת לילה מאוחרת, לא פחות מדליק!


שכנות טובה: חדר המדרגות

חדר המדרגות זה אמנם אחד המקומות הפחות סקסיים, אך עם זאת העובדה שאפשר להיתפס בו די בקלות, מדליקה בפני עצמה. אז אם המתח מוסיף לכם לטיזינג, ורק המחשבה על מי יפתח את הדלת בזמן שאתם עסוקים בתנוחות שונות עושה לכם רטוב, חדר המדרגות הוא ה-מקום עבורכם. תוכלו להתחיל בהשתעשעות בלי לחשוף איברים, במסדרון הבניין, לעשות טיזינג על ידי החדרת אצבעות מתחת לבגדים, ולהמשיך בסקס הסוער בתוך הבית. בונוס: אם אתם חיים על הקצה – תחשבו על לעשות את זה במעלית ;)


חיים בסרט: אולם קולנוע

זה אולי נשמע בנאלי, אבל תתפלאו שזה לא כזה נפוץ לעשות אהבה באולם קולנוע. איך עושים את זה נכון? בוחרים סרט גרוע – כן, גרוע, כזה שלא יהיה בו הרבה קהל. מזמינים כרטיסים למושבים העליונים – ככה שהקהל יצפה קדימה על המסך ולא בכם. מוותרים על הפופקורן והשתייה – אפשר לקנות במקום איזה שוקולד, שתוכלו להחליף ביניכם בנשיקה. מתיישבים ומתחילים להתמזמז ולשלוח ידיים.


שורות_של_כסאות_קולנוע_אדומים











שירותים במקום העבודה

פנטזתם פעם על אחד או אחת העובדים? החבר או החברה יכולים לקפוץ לבקר אצלכם בעבודה? התגנבו ביחד לשירותים (לא עם מישהו שכפוף אליכם – זה ביג נו נו), ופשוט תעשו את זה שם – רק בלי קולות! את האיברים תחשפו ואת האנחות תצניעו.

* סקס במקום העבודה עלול לגרום לכם לפיטורים ;) אז יש לנקוט באמצעי זהירות.


מפלס המים: אוהל בכנרת

סביב הכנרת יש הרבה כניסות לא מוסדרות, יש כל מיני חופים "סודיים" סביב הכנרת, חופים שאינם מלאים באורות ומוזיקה, ובעיקר בלי אנשים. נכנסים עם הרכב באחת הכניסות הלא מוסדרות, ולא שוכחים להביא אתכם – אוהל, שמיכה או שק"ש (שיהיה מצע רך ונעים לסקס מפנק), כמה עצים למדורה רומנטית, יין ושוקולד לאווירה ואת האדם האהוב עליכם. שם בלילה כשהחושך יורד, המדורה דועכת והאור היחיד שנשאר בוקע מהירח, תנו לזאב שבכם לצאת החוצה, ותטרפו אחד את השנייה.


מורה ותלמיד: בבית הספר

גם לכם הייתה לכם פנטזיה על המורה לספורט? או שחלמתם דווקא על המורה לאנגלית? חוזרים לחניון בית הספר בלילה ומגשימים שם את הפנטזיה עם החצי השני. אפשר להתחיל בעמידה ליד השערים של בית ספר, או ב"מחששה", לכו תדעו מתי מנהל בית ספר יפתיע...


לאמיצים במיוחד: בית קברות

המקום הכי קינקי שיש הוא סקס לילי בבית קברות. כן, זה לא סתם מקום וזה לא מתאים בשום צורה לאנשים עם לב חלש, אבל אם אתם בקטע של סרטי אימה, אוהבים את פרדי קרוגר וחבריו, בית קברות זה ה-מקום שלכם! שנוי במחלוקת? מפחיד? איך בכלל חשבת על זה?! תגידו מה שתגידו – לעשות את זה בבית קברות זה אחד הדברים המדליקים, וכן, זה לא משהו שכל אחד יצליח לעשות (כולל אותי ;) ).


הערת בטיחות:

חשוב לשמור על החוק ולשים לב, כי אין אופציה שאדם יצפה בכם בעת המעשה.


בברכת סקס מעניין ואמיץ,

שלכם,

לימור







רוצים לדעת איך להגיע לאורגזמות מהירות ומענגות?

רוצים לכניס חידושים, משחקיות, שובבות

ושיאים חדשים לחדר המיטות שלכם?


הכנתי עבורכם הדרכה מיוחדת שתגביר

את העונג שלכם בחדר המיטות בעזרתם תנוחות

רוצים את ההדרכה?






 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page