top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

לא על החדירה לבדה: איך להנות מסקס בלי חדירה?

ידעת שגם לגבר יש פרינאום? בכתבה הבאה יש עוד כמה עובדות שיפתיעו אותך וגם... איך לעשות סקס מטריף חושים ללא חדירה – בחיי שזה אפשרי!



אפתח עם הקדמה, ותרשו לי רגע לשבור מיתוס: יש סקס בלי חדירה!

משום מה, יש הרבה א.נשים שמתייחסים אל סקס "טוב" כאל סקס עם חדירה (לא משנה אם היא וגינלית או אנאלית), ואפילו לא מחשיבים את כל האקט "סקס" אם הוא בלי חדירה – אז... קבלו ביטול! אם זה מה שאתם חושבים אז אתם ממש לא מבינים סקס מהו, ובטח שלא מבינים מה זה עונג.


בואו ניישר רגע קו, כי לא באמת משנה אם אתם חושבים ככה בגלל התרבות ה"הטרונורמטיבית" שהאכילו את כולם מאז ומתמיד או בגלל גישת ה"סקס זה מוצר וואן סייז שמתאים לכולם וכולן באותה הדרך", בכל מקרה, סקס זה לא רק חדירה! גם אם יש בסוף או תוך כדי הסקס חדירה, סקס זה הרבה מעבר לזה!


למה לעשות סקס בלי חדירה?

לפני שאני מסבירה כמה עונג אפשר לחוות גם בלי חדירה ואיך עושים את זה, בואו נדבר רגע על הסיבות שיכולות לגרום לכם לרצות לעשות סקס ללא חדירה:

1. האישה במחזור ולא בא לה שיחדרו אליה בימי הוסת.

2. יש בעיה פיזית שמונעת חדירה – דלקת בשתן, ווסטיבוליטיס, וגיניזמוס וכו'.

3. יש בעיה רגשית שמונעת חדירה – אונס בעבר וכו'.

4. בה לכם להתענג מאהבה טנטרית, שכוללת הרבה מבטים ומגע ותשוקה ועומק, בלי חדירה הפעם.

5. מכל סיבה שלא בא לאחד מהצדדים חדירה עכשיו או אי פעם.


כל הדרכים לחוות עונג מיני בלי חדירה

אז בואו נחגוג ביחד את העובדה שסקס ועונג מיני באים בכל מיני צורות ולא רק ע"י חדירה – איזה כיף זה, נכון? ועכשיו אני ניגשת לדבר האמיתי – איך אפשר לחוות עונג מיני גם בלי חדירה?


מסז' ארוטי

מסז' שמתחיל עם בגדים שלאט לאט יורדים, היא עושה לו מסז' – מידי פעם נצמדת עם החזה לגב, לישבן, לפנים... הוא עושה לה מסז' – בכתפיים, בשכמות, בישבן, בירכיים, בחזה, בכפות הרגליים... כמה נעים! לאקסטרה גירוי תוסיפו שמנים, והכי טוב שמן חם (לא לוהט!).


טוב לי או רע לי

כמובן שטוב לי! סקס אוראלי זה אחד המענגים! ולא חייבים להתחיל מיד עם ליקוק של איברי המין אפשר ללקק ולהתלקק בכל מקום בגוף פלוס נשיפות רוח קלות עם הפה ולחישות אהבה – אוחחח... לאקסטרה גירוי תוסיפו תותים ושוקולד או אשכולית עם חור – לא, אין מצב שאני מסיימת את הערב הזה בלי אשכולית!


ד_על_סדין_לבן










גם צעצועי מין לא חייבים לחדור

יש צעצועי סקס שמיועדים לחדירה ויש צעצועי סקס שלא מיודעים לחדירה, אבל גם בסוג הראשון הרבה פעמים אפשר להשתמש לעונג ללא חדירה. כל ויברטור או ביצת עונג עם רטט יכולים לרטוט על כל מקום אחר בגוף ולא רק בתוך איברי המין. למשל בנקודות ארוגניות ורגישות כמו הפטמות או הירכיים. בעזרת מאונן לגבר אישה יכולה לפנק את הגבר שלה בזמן שהוא מלטף אותה ומלקק אותה – בקיצור, עם צעצועי מין השמיים הם הגבול!


תנו לאצבעות ללכת במקומכם

לפעמים חדירה עם איבר מין היא יותר אינטנסיבית מאצבעות ודווקא עם אצבעות החדירה נעימה וידידותית יותר. אז אם כל עניין ההימנעות מחדירה קשור לזה, אפשר להחליף את איברי המין באצבעות ולענג אחד את השנייה עם הידיים. אפשר בו זמנית או כל אחד בתורו וטיפ ממני, נסו לשלב לשון וקול – אתם תופתעו לטובה.


גם לגבר יש פרינאום!

בטח שמעתם על פרינאום בהקשר של הריון ולידה, אבל גם לגבר יש פרינאום, אלו חדשות מרעישות, אני יודעת! הפרינאום של הגבר, או נקודת ה-P, נמצא בין פי הטבעת שלו לשק האשכים ויש שם ריכוז גבוה של עצבים – שזה אומר: יאללה בלאגן, אבל בעדינות. לענג את האזור עם האצבעות, לעסות בתנועה סיבובית, גררר... קחי בחשבון שיש מצב שהוא יגמור!


משחק השקט

שחקו את "משחק השקט" כשהחוק היחיד חוץ משקט זה ללא מגע – בכלל! אתם יכולים להתפשט, לצחקק, להסתכל אחד לשנייה בעיניים, לרקוד אחד מול השנייה, לעשות טיזינג... הכל בלי קול ובלי מגע. אתם לא תשמעו אותי הרבה אומרת את צירוף המלים ללא ומגע באותו משפט, אבל תאמינו לי שאחת לכמה זמן צום מגע, יכול להוסיף עניין ולהיות מגרה יותר מכל סקס שתעשו. נסו את זה ותגלו איזה קסם זה מכניס לכם לחדר המיטות.


קצת BDSM

אם כבר התחלתם לשחק משחקים, מה דעתכם לנסות משחקי שליטה וכניעה. לא חייבים ללכת למועדונים מיוחדים ולקנות בגדי עור, כדי להתנסות במשחקי שליטה מעודנים. מה אפשר לעשות? לכסות לאחד מבני הזוג את העיניים ולתת לא להרגיש איברים שונים בגוף שלכם, לגעת בו במגע עדין ומרפרף, ללקק, ללטף, לנשק, לענג בכל דרך שאינה כוללת חדירה, רק גירוי מיני שהולך ומתגבר – ואח"כ מתחלפים. זה מדליק אתכם? יכולים להתנסות גם עם נוצה, שוט, אזיקים, קשירות ועוד.


אז מה אתם אומרים? בא לכם להתנסות בסקס ללא חדירה? מאמינים לי שהוא יכול להיות מהנה בדיוק ואפילו יותר מסקס עם חדירה? מוזמנים לנסות ולחזור לספר איך היה!


לחיי עונג ואהבה בכל צורה,

שלכם,

לימור בנדל







רוצים ללמוד טכניקות עינוג למולטי אורגזמיות?

שילוב אצבעות לעונג שיא?

איך לתת מציצה מושלמת?

איך לשלב נשימה להעצמת העונג?


הכנתי לכם הדרכה מטריפת חושים בדיוק על זה







 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page