top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

ריח של סקס באוויר: הבושם שישגע את כל הגברים מסביבך


 יד מוארת של גבר אוחזת בפרח כחול הגבר מסתכל על הפרח

מה הקשר בין ריח למיניות? איזה ריח מטריף את הגברים? נשים הצביעו ובחרו: מה הם ארבעת הבשמים הסקסיים ביותר? כל זאת ועוד במאמר בריח חושני ונועז במיוחד


דמיינו מסדרון ארוך, ובאמצע המסדרון שני גברים עומדים ומדברים בענייני עבודה, לפתע עוברת אישה. האישה צועדת מתחילת המסדרון הצר, והולכת לאורכו תוך שהיא עוברת ליד הגברים המשוחחים – זה לא חשוב אם יש לה שיער חלק או תלתלים, אם היא ברונטית או בלונדינית, דקיקה או מלאה, גבוהה או נמוכה, לבושה שמלה או חליפה מחוייטת; וזה לא חשוב, כי היא מותירה אחריה שובל ריח מתוק, ולגברים אין ברירה אלא לסובב את המבט אחריה.

עשיתי לך חשק לשים בושם מחר לעבודה? אז בואי נלמד קצת על ריח ומיניות.


לפני הכל קצת מדע: טסטוסטרון, אסטרוגן ופרומונים

מחקרים הראו, שהחלק שאחראי במוח על התגובה המינית, ההיפותלמוס, הופך להיות פעיל כשגברים מריחים אסטרוגן וכשנשים מריחות טסטוסטרון. ובאופן טבעי, מחקרים שהתמקדו בקהילת הלהט"ב גילו שגברים הומוסקסואלים נמשכים יותר ריח של גברים ונשים לסביות נמשכות יותר לריח של נשים. מחקרים נוספים מוכיחים, כי גברים סטרייטים נמשכים יותר לאישה בתקופת הביוץ שלה. בזמן הביוץ האישה מפרישה פרומונים, זהו בעצם תהליך טבעי ובו "מאותתת" הנקבה לזכר שהיא מיוחמת ופוריה. במילים פשוטות, האישה המבייצת מפזרת ריח, שמושך את הגבר לסקס ורבייה. חשוב לציין, כי טענה אחרת מסבירה שהביוץ מגביר את הליבידו, אשר גורם לאישה להדגים התנהגות סקסית ונועזת יותר, שמעוררת מינית גם את הגבר. ויכול להיות שמדובר בשילוב של השניים.

הפרומונים אותם אנחנו מריחים הם הסיבה שתינוקות שרק נולדו נמשכים לשד האם, הסיבה שזיעה גברית הינה בעלת אפקט מרגיע על נשים וההסבר לסנכרון המחזור החודשי של נשים שמבלות זמן רב ביחד באופן כמעט קסום.


לפי המדע אפשר להבין שמיניות ומשיכה לאו דווקא קשורים בבושם הנכון, אבל אם אפשר לעזור לטבע עם קרם או בושם שיטריפו את הגבר עוד יותר – אז למה לא בעצם?!

שימי לב שאת שמה במידה – הטריגר הראשון אולי יהיה השאנל, אבל בסופו של דבר הגבר יימשך ויאהב את הריח הטבעי שלך (אפילו את ריח הזיעה שלך, ובטח שאת הריח והטעם של המיץ המתוק שלך).


הריח שישגע אותו


לבנדר ודלעת

נחזור לרגע קצר למחקרים מדעיים - בספרו של ד"ר אלן הירש, המנהל הנוירולוגי של מרכז הטעם והריח בשיקגו, ארה"ב, "הריח כמעורר תשוקה מינית"; נמצא בניסוי בו ניתנו לנבדקים מגוון רחב של ניחוחות להרחה, כי אצל 40% מהגברים תערובת לבנדר ופשטידת דלעת הגבירה את זרימת הדם לאיבר המין. אז אם הזמנת אלייך הביתה גבר לדייט ובא לך לזרום איתו למיטה, כדאי לשקול להזליף על עצמך ריח לבנדר ולגשת למטבח לאפייה.


והזוכים הם...

התכנסנו כדי למצוא את הבושם הכי חושני וסקסי, כזה שמטריף גברים, מחרמן אותם ומוביל ללילה סוער ונוטף זיעה – אז שאלתי נשים מה זה בושם הזה, הבושם הכי מחרמן, כזה שגורם להם לסובב את הראש כשאת עוברת בסביבה.


מה את חושבת, הבושם שאת שמה הוא אחד מהבשמים הכי חושניים?


והבשמים שהוזכרו הכי הרבה, בשמים שרוב הנשים טוענות שגברים נטרפים כשהן שמות אותם, הם:


1. שאנל מספר 5 - Chanel No. 5

מרלין מונרו אמרה שהיא לובשת במיטה רק שאנל 5, וכשאישה משוחררת, נחשקת ומשפריצה נשיות מיניות לכל עבר כמו מרלין מונרו אומרת משפט כזה מדליק בא לי ללכת להתפשט ולהשפריץ על עצמי שאנל!


2. נרסיסו רודריגז שחור - Narciso Rodriguez For Her

לנרסיסו יש קטע כבר בשם הלטיני הנוטף סקס. הריח הקלאסי עמוק ומפתה.. לפי היצרן הוא מתאים לאישה החושנית והמפתה, לאישה הבטוחה בעצמה שמוכנה לקום בבוקר ולשדר נשיות בכל עוצמתה. לא סתם הפך הבושם לאייקוני ומוביל ברשימת הבשמים מעוררי התשוקה בעולם.


3. אופוריה קלווין קליין - Calvin Klein Euphoria

אופוריה של CK1 הוא אחד הבשמים הנמכרים בארץ. יש לו ריח עם ניחוח של פירות, נשי ומפתה. הוא מיועד לאישה שבטוחה בעצמה ובמיניות שלה. הוא לא חזק מאוד, אבל עמיד לאורך שעות, ולא סתם נשים מתמכרות אליו.

4. היפנוטיק פויזון דיור - Christian Dior Hypnotic Poison

להיפנוטיק ניחוח קלאסי בריח הדרים או ליתר דיוק תפוז, מנדרינה סיציליאנית וברגמוט. הוא זועק תשוקה, אבל עם ניחוח קליל ונעים, שמאפשר שימוש יומיומי וגם התמכרות.


אז בא לך לפתות הערב גבר לסקס סוער וחושני?

זכרי, שהפרומונים שלך מספיקים! אבל אם בא לך בכל זאת לתבל את הערב הזליפי קצת בושם, אבל אל תשכחי לסמוך על הגוף שלך ועל הטבע שיעשו את שלהם, ותראי שגם אחרי שתזיעו ביחד במיטה הוא ישמח להסניף אותך אליו.






רוצה לשדרג את היכולות שלך להיות בת זוג מפנקת ומענגת, להתחבר לעצמה הנשית שבך ולהכיר לגבר שלך שיאים חדשים של עונג?


בואי ללמוד בהדרכה המשגעת הזו איך עושים את כל זה ויותר




 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page