top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

היום תהיו שובבים: 7 רעיונות לטיזינג סקסי לאור יום

כל אחד אוהב שמפלרטטים איתו, כי זה מראה לו שהוא נחשק ואהוב. בתחילת מערכת היחסים הפלירטוטים מגיעים באופן טבעי, אך גם בזוגיות ארוכה חשוב לשמור על הלהבה דולקת - אז מה דעתך על קצת טיזינג באמצע היום?


שהכרתם, בכל דייט גיליתם משהו חדש אחד על השנייה. בדייט הראשון עצרתם ליד מפתן הדלת שלך וכל כך רצית להיכנס איתו כבר למיטה, אבל חשקת שפתיים ועצרת את עצמך, במקום זה נכנסת הביתה וחיכית בציפיה לפגישה הבאה. כשכבר נכנסתם לחדר המיטות, המיניות התפרצה, כל המתח המיני הזה! ועשיתם הכל כדי להרשים אחד את השנייה, ניסיתם תנוחות חדשות, בדקתם וליקקתם איברים חדשים. עכשיו אחרי חודשים או אפילו שנים הסקס קצת דעך, אולי אפילו נרדם לגמרי! אז איך להחזיר את המיניות לסדר היום? איך לשמור על הלהבה דולקת ולא לתת לה לכבות?

ובכן יש כמה דרכים לעורר את המיניות בזוגיות, ואני רוצה לחקור איתך עכשיו את עולם הטיזינג והפלירטוט. במרחב הזה אתם מחזרים אחד אחרי השניה, זה עולם האירוטיקה השובב שמאפשר לכם להנות אחד מהשניה מחדש כמאהב ומאהבת - זה של זו למרות השנים של הביחד.

מכירים את הרגע הזה באמצע היום שיש נפילת מתח בעבודה? מעין עייפות כזאת שמשתלטת על הגוף, והדבר האחרון שבא לך זה להמשיך לעבוד. אז הרעיון שלי,בדיוק לזמן הזה, הוא לנצל אותו בשביל לעשות קצת טיזינג לבן או בת הזוג – "לשגע אותם"' לעורר את היוצרות לקראת היום בערב.


למה טיזינג?

פיתוי וחיזור בתוך מערכת יחסים, גם בהתחלה וגם לאורך כל הדרך, מעלים את האנרגיה המינית, מכניסים שובבות וגירוי מיני. תחשבו איך באמצע סיטואציה שגרתית לגמרי – הוא יושב לשולחן העבודה שלו מול המחשב, או בישיבה עם כל המנהלים בעבודה – ואז באמצע הכל את עושה לו טיזינג, נותנת לו סיבה לחשוב עלייך ולחייך מהמחשבה על

הגוף שלך ושלו ערומים וצמודים ביחד... מצפה לחזור הביתה אליך.. יאממי..

אף פעם לא מאוחר מידי

במיוחד אם המיניות שביניכם קצת נרדמה, חשוב שתדעו שזה אף פעם לא מאוחר מידי כדי לנסות לעורר אותה מחדש. אחרי שאתם שוכבים אחד עם השנייה כבר הרבה זמן, ומכירים כבר כל כך טוב כל קימור והכל כל כך צפוי, בעזרת הטיזינג תוכלו לגלות מחדש את הסקרנות והציפייה המינית. ודווקא בגלל העובדה שאתם מכירים כל כך טוב, הזרקת קצת פלירט מפתיע וסקסי לתוך הזוגיות תהיה עוד יותר מרגשת מאשר בתחילת היחסים.


מוכנים למשחק? קבלו 7 רעיונות לטיזינג סקסי במיוחד

הודעת טקסט לנייד

הטיזינג הקלאסי הוא הודעה סקסית לנייד בזמן שהוא/ היא לא מצפה לה - ההודעה תעלה את הציפייה לקראת מה שמחכה לכם בערב. מגוון הודעות שישמחו אותו: "אני בלי תחתונים", "רטובה וחושבת עליך", "חושבת עליך ונהיה לי רטוב למטה", "איפה אתה מעדיף לגמור היום? בפה, בתוכי או על השדיים שלי?", "אני לבד במיטה, מה לעשות?", "הערב נגרום לשכנים לדפוק לנו על הקיר".

מגוון הודעות שישמחו אותה: "הבוקר שיצאת לעבודה נראת סקסי בטרוף", "אני רוצה אותך עכשיו איתי", "מתגעגע לריח שלך", "הייתי מוציא לך עכשיו את השד מהחזיה ומלקק את הפיטמה שלך לאט, לאט ונושך קצת..", "הייתי שמח לאכול אותך עכשיו במקום ארוחת צהריים", "חושב עליך ולא מפסיק לעמוד לי", "מחכה לחזור לחיבוק שלך".


תמונה שווה אלף מילים

בעצם למה להסתפק בהודעת טקסט כשאפשר לשלוח תמונה קינקית או וידאו שלך עירומה או רק הצצה לאיבר שלך. קחו בחשבון שבני הזוג עלולים לפתוח את התמונה ליד אנשים, אז יש לשקול את העניין בכובד ראש, ואולי לשלוח איזו הודעה מקדימה עם התראה מראש. אחרי שהכנת אותו שיפתח בפרטיות – שלפי פטמה צלמי ושלחי, תני לדמיון שלך לעוף, הוא ישמח עם כל הצצה! וגם אתה מוזמן ללכת לשרותים בעבודה ולצלם את הזיקפה שלך בתוך התחתון ולכתוב לה שחשבת עליה. זהירות לא לצאת עם הזיקפה החוצה שלא יהיו בעיות בעבודה.

דייט זוגי

טיזינג לא חייב להיות "מלוכלך", אפשר פשוט להפתיע אותו בתשומת לב, להראות לו שהזוגיות חשובה לך ולקבוע דייט שכולו זוגיות רומנטית. אם כבר הרבה זמן לא יצא לכם לצאת ביחד רק שניכם, כי הילדים והשגרה והעבודה והחיים ועוד כל מיני תירוצים מנעו את זה מכם - תזמיני מקום במסעדה, או כרטיסים לסרט, תזמיני בייביסיטר ותודיעי לו שהערב את כולך שלו לזמן זוגי מפנק. אני ממליצה בחום להפוך את זה למנהג קבוע! אז איך עושים טיזינג בדייט עצמו? פשוט מאוד, כשאתם יושבים זה מול זו לחשי לו באוזן שאין לך כלום מתחת לחצאית. שהערב יצאת בלי תחתונים מהבית. תזמיני אותו לשבת לצידך. ואתה מוזמן להתקרב לאוזן שלה במהלך הדייט וללחוש לה מה אתה הולך לעשות לה כשאתם חוזרים הביתה. תאר לפרטי פרטים בלחישות אירוטיות כמה אתה מטורף על הריח שלה ואיך שהיא נראת.. לנועזים ניתן להתחיל באוטו את הפלירטוט, כמו בגיל 16 להתמזמז שם לפני שעולים הביתה. להכניס יד מתחת לבגדים..


גבר_ואישה_במקלחת_משותפת


מקלחת משותפת

תכיני אותו לקראת מקלחת סקסית בסוף היום בהודעה מפורטת ממש: ספרי לו איך כשהוא יגיע הביתה את תורידי את השמלה ואז את התחתונים והחזייה בהילוך ממש איטי, ואיך אחר כך את תכנסי למקלחת ותתחילי לענג את עצמך מולו, אבל לא תתני לו להצטרף אלייך לפני שהוא יתחנן – תמשיכי לפרט עם תנוחות ודברים שהוא אוהב במיוחד במיטה. ספר לה מה אתה הולך לעשות לה במקלחת, איך אתה הולך לסבן כל איבר גוף שלה, להכניס אצבעות לחורים שעדיין לא הגעת אליהם.

טיפ בונוס:אם חורף עכשיו, אל תשכחו להדליק את הדוד ;)

חטיפה באמצע היום

העבודה תחכה! קחי יום חופש ותאמי עם הבוס שלו שהוא גם יוצא בהפתעה בשעת הצהריים. תגיעי לעבודה שלו וסמסי לו שאת עירומה באוטו בחניון – הוא כבר יגיע אלייך! משם השמיים הם הגבול? אפשר ללכת ביחד למסז' זוגי ולהמשיך לארוחת צהריים מפנקת, להזמין חדר במלון ולהזכיר לו את ירח הדבש שלכם, להיכנס למיטה עם קצפת, תותים ויין – הבנת את הרעיון.

ריקוד מושחת

איזה חתיך היה פטריק סוויזי? איך כולנו רצינו כנערות שהוא ילטף לנו גם את בית השחי? הכי כיף שמישהו סוחף אותנו בריקוד צמוד וסקסי ככה פתאום. מוזמן לשם מוזיקה בבית וגם אם הילדים מסביבכם (ואולי דווקא כשהם שם) קח את האישה שלך ותצמיד אותה לריקוד סקסי ושובב. אין צורך לגעת באיברים אינטימיים כדי להפוך ריקוד לאירוטי. מספיק מבט בעיניים ולסחוף אותה בריקוד כשהגוף שלכם צמוד זה לזו. תן לתשוקה שלך להוביל את הריקוד. סחוף אותה מהרגליים.

קבוצת וואטצאפ "דיבורים מלוכלכים"

פתחו קבוצת וואטצאפ רק שלכם ותנו לה שם שובב או קינקי. בקבוצה הזו תנו לעצמכם להוציא את הגבר והאישה המאהבים הסקסיים והאירוטים שקיימים בתוככם. ספרו אחת לשניה מה אתם הולכים לעשות זה לזו כל אחד בתורו וצרו סיפור שבו אתם אקסטרה פתוחים. ספרו פנטזיות שובבות שתרצו לשחק אחד עם השניה. נסו לייצר בקבוצה שלכם מרחב פתוח שמאפשר לכל אחד מכם להביא את העולם הפנימי המיני ללא שיפוט וביקורת.


עשיתי לך חשק? יאללה איזה טיזינג אתם עושים לו/לה מחר? שיהיה בעונג, לימור בנדל







רוצה ליצור תקשורת מינית פתוחה ואוהבת? רוצה לקבל רעיונות מגניבים ליצירת מיניות ארוטית מטריפה בינכם?


הכנתי עבורך הדרכה ג'וסית וסקסית שתאפשר לך ולבן/בת הזוג שלך

לחוות חוויות מיניות מענגות וחדשות ביחד









 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page