top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

טיפ הזהב: 12 טיפים שהייתם נותנים לעצמכם הצעירים בנושא של מיניות

ליקטתי במיוחד עבורכם ועבורכן 12 טיפים יקרים מפז לזוגיות בכלל ומיניות בפרט – מדריך שווה קריאה!


שאלתי קבוצות גברים ונשים: אם הייתם חוזרים בזמן ויכולים לתת לעצמכם טיפ זהב בתחום המיניות והזוגיות מה הייתם אומרים לעצמכם? ואלו הטיפים המעולים שבחרתי עבורכם:


תקשורת פתוחה וכנה

תקשורת והקשבה אחד לשנייה במקום ל"רעשי רקע" הם המפתח לא רק לזוגיות טובה אלא גם למיניות פורחת ומשגשגת לאורך שנים. פתיחות וכנות יקדמו אתכם כזוג וישמרו על המיניות שלכם חיה ובועטת במקביל לשינויים וההתפתחות האישית והזוגית, של כל אחד מכם בנפרד ושל הזוגיות, במשך השנים.


להרגיש שלמים עם חוסר השלמות

אין דבר כזה מושלם! בשום דבר בעולם הזה. זה לא דבר שקל להשלים איתו ויש איזו התבגרות והתפכחות ולפעמים אפילו חיים שלמים שצריך לעבור כדי להבין את זה. במערכות יחסים, בזוגיות, הורות, משפחתיות וגם במיניות אין דבר כזה מושלם! ככל שתצליחו להשלים עם זה מוקדם יותר כך תקלו על עצמכם במציאת האחד או האחת שלכם.


להיות נוכחים ברגע

נוכחות ברגע משדרגת את המיניות ברמות שאתם אפילו לא מצליחים לתאר. פנו לעצמכם זמן למיניות, שכחו את הצרות, השאירו את השגרה מחוץ לחדר ותהיו נוכחים בגוף ובנפש ברגע המדהים הזה שאתם יוצרים, בין אם הוא עם עצמכם ובין אם הוא עם הפרטנר שלכם. הנוכחות תעצים את המיניות, תגביר את החשקים, תתרום לאינטימיות ותעשיר את כל החוויה המינית. אני יכולה להבטיח לכם, שאחרי שתחקרו ותגלו איך להיות נוכחים ברגע במקסימום, לא תבינו איך לא עשיתם את זה עד עכשיו!


להעז ולנסות דברים חדשים

אומרים שאין הביישן למד וזה תקף גם במיניות. אם תתביישו ולא תעזו ותנסו לא תתפתחו מינית, ותאמינו לי שתפסידו ובגדול! עולם המיניות, המוצג בגיל ההתבגרות דרך שיעורי חינוך מיני מינימליים, סרטים וסדרות, שדי מעוותות את המציאות הזוגית והמינית, בין אם מדובר ברומנים רומנטיים ובין אם בפורנו מוגזם, הוא עולם רחב ומלא שכדאי להיחשף אליו. צריך להיפתח, להקשיב, להביע נכונות ולרצות להכיר את עולם המיניות לעומק. מי שיעז לצאת מאזור הנוחות, להיפתח לעולמות חדשים וללמוד על מיניות ירוויח – ולזה אני קוראת לחיות בתשוקה!


צנצנת_זכוכית_לטיפים










סקס הוא לא מרתון!

אורגזמה היא רק שיא קטן במסע של אהבה, הנאה, חשקים, פנטזיות ותשוקה. אם במקום לחתור לגמירה בסקס נהנים מהמשחק המקדים, מהדרך, מהתקשורת בעיניים, המגע וכל רגע אז גם הגמירה מדהימה פי מיליון. בקיצור, סקס זה לא מירוץ עם מנצחים ומפסידים ואף אחד לא יחלק לכם גביע בסיום אם הגעתם לשם הכי מהר, האורגזמה היא לא מטרה אלא תוצר לוואי, שהוא אמנם מתוק ומקסים, אבל בכל זאת זו לא המטרה לשמה התכנסנו.


לא להתבייש בפנטזיות

פנטזיות נועדו להתגשם! לפעמים בראש שלכם פנטזיה מסוימת עלולה להראות "מופרעת" או "לא נורמלית", אבל בפועל זה לא כזה ביג דיל. תנו לחלומות שלכם דרור, שתפו את הפרטנר המיני שלכם ומה יכול להיות?! אולי זה בדיוק מה שהצד השני חלם עליו? אולי החצי השני יעוף על זה? אולי החצי השני ישמח להגשים לכם פנטזיה ויספר לכם על פנטזיה מדהימה משל עצמו? וגם... מה יקרה אם לא? שום דבר. הנקודה היא, שאין לכם מה להפסיד, אפשרו לעצמכם לחלום, אפשרו לעצמכם להגשים וכל הצדדים יצאו מרווחים!


לפני הכל, חיבור מיני עם עצמך

לחיבור לגוף ולמיניות של עצמכם עם עצמכם יש חשיבות עצומה במיניות הזוגית שלכם. למעשה, אפשר להגיד שאם אתם לא מחוברים לעצמכם מינית אתם גם לא ממש באמת מחוברים לצד השני מינית. תכירו את הגוף שלכם ובמיוחד את האיברים האינטימיים – הפות המקודשת והשדיים אצל נשים והלינגם המקודש אצל גברים, את האזורים הארגוניים שלכם, תחקרו מה אתם אוהבים ומה לא, תמתחו את הגבולות של עצמכם ותסירו מגננות. ככל שתכירו את עצמכם טוב יותר ככה המיניות שלכם תפרח והמיניות הזוגית שלכם בהתאם.


זה לא פסיכומטרי – אין ציונים בסקס, אין נכון ולא נכון

נשים וגברים כאחד בגילאים צעירים עסוקים בהשוואות ומדידות – למי יש גדול יותר? מי גמר קודם? כמה זמן הוא החזיק? כמה היא הרטיבה? האם היא גמרה או זייפה? מה האקס שלה עשה שאני לא? האם אני הכי טובה שהייתה לו במיטה? ועוד שאלות, שמקומם לא במיניות. במיניות בריאה אין ציונים ואין תשובה אחת נכונה. המיניות הזוגית היא אינטימיות ותשוקה שאתם בונים ביחד במשך הזמן – השאלה היחידה שצריכה להישאל היא: מה הכי נכון עבורכם, כל אחד בנפרד וביחד, ממש עכשיו? מעבר לזה, כל השאר לא חשוב!


אוננות זו לא מילה גסה!

בגיל צעיר יש איזו סברה או מיתוס שאנשים חושבים בנוגע לאוננות, כאילו היא מיועדת רק לרווקים ורווקות, ובמידת מה יש גם איזה טאבו לגבי השיח על אוננות, כאילו זה נושא שצריך להתבייש בו. אז חברים וחברות – אוננות היא מעשה מיני בריא ורצוי! בין אם אתם רווקים ובין אם אתם בזוגיות. אוננות מאפשרת לכם לחקור את המיניות של עצמכם, לגלות את איברי המין שלכם ואת נקודות העונג שלכם, אוננות לא תלויה באף אחד אחר אלא רק בעצמכם והיא מהממת, מתוקה, מענגת וחשובה לשני המינים. אז תהנו ממנה, אל תתביישו בה ותמשיכו בה גם כשאתם בזוגיות.


לא טוב, לא ממשיכים

מערכת יחסים באופן כללי וסקס בפרט זה דבר שקורה בהסכמה הדדית בלבד! לא טוב לכם במערכת יחסים? לא בא לכם עכשיו סקס? לא מתאים לכם מה שהצד השני מבקש? תגידו לא! תעזבו! תעזרו בבעלי מקצוע, בני משפחה או חברים במידת הצורך. לא כופים זוגיות ו/או סקס – לא על אחרים ולא על עצמכם. מגיע לכם את הטוב ביותר ואין סיבה שתתפשרו אפילו לא לשנייה אחת מהחיים שלכם.


תשוקה לא מתחילה ונגמרת במיטה

הסקס הוא רק מעשה אחד מיני רבים בעולם התשוקה והאהבה הזוגית. מעבר לסקס עצמו יש עולם ומלואו של מיניות, טיזינג, אהבה, תשוקה וחוויות מיניות שתוכלו לחוות ביחד. אל תפספסו את כל העולם המדהים הזה ותתרכזו רק בסקס בין הסדינים.


להיות אותנטיים

פתחתי בטיפ הראשון עם הקשבה, כנות ופתיחות ולא סתם אני מסיימת עם טיפ שנוגע באותה נקודה בדיוק – אותנטיות! תהיו אמיתיים ושלמים עם מה שאתם דורשים מעצמכם ומהצד השני. כשאתם לא באמת שם, כשאתם מנסים "להתנחמד" או להתאים את עצמכם, אבל לא באמת נאמנים לעצמכם אלא רק כדי למצוא חן או לא לעצבן את הצד השני זה לא עובד ובטח שלא לאורך זמן!



אז מה מהטיפים אתם כבר מכירים ומיישמים? ואיך חידשתי לכם? מעניין מאוד!

לחיי חיים מלאים בתשוקה ומיניות בריאה,

שלכם,

לימור בנדל




רוצה לדעת איך לחוות אורגזמות בעצמך ואז לחוות אותן עוצמתיות יותר ביחד עם בן-בת הזוג שלך?

רוצה לדעת איך להטריף את בת הזוג שלך ולהעיף אותה לגבהים שהיא לא חלמה עליהם?


הכנתי הדרכה חדשה וג'וסית בדיוק על זה








 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page