top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

תרקדי ערומה כאילו אף אחד לא מסתכל: שגרה יומיומית להעצמת האנרגיה המינית

איזה הרגלים יומיים ירימו את האנרגיה המינית שלך? 8 הרגלים שאני ממליצה לך לשלב בשגרה היומיומית שלך לשימור, טיפוח והעצמת האנרגיה המינית בגישת "אם אין אני לי מי לי" בכתבה הבאה


מיניות זה לא דבר שקונים במכולת או מכשיר חשמלי שמפעילים עם מתג און אוף. אנרגיה מינית היא כמו צמח רגיש, שכדי שהוא ילבלב צריך תנאים מאוד מסוימים, המשתנים מעונה לעונה ומעת לעת – את צריכה כל הזמן לשאול את עצמך מה יעשה לאנרגיה המינית שלך טוב ממש עכשיו? איך אפשר להרים לאנרגיה המינית שלך? באיזה חומרים היא זקוקה שתשקי אותה כצורך חיוני? כמה שמש או צל היא צריכה? ואיזה דשן כדאי להוסיף לה כדי להעצים אותה?


אספתי 8 הרגלים שתוכלי לאמץ לשגרה היומיומית או השבועית שלך בשביל לשמר, לטפח ולהעצים את האנרגיה המינית שלך ללא תלות בבן או בת זוג, כי אם אין אני לי מי לי?!


תאהבי (את עצמך)

אהבה עצמית זה לא רק סיסמא! זה הדבר הכי בייסיק שכל אחת חייבת לעצמה. איך לטפח אהבה עצמית? לפני שאת יוצאת לעבודה תגידי לעצמך מילה טובה במראה, בסוף היום תודי על שלושה דברים, חבקי את עצמך, תטפחי לעצמך על השכם על כל הדברים הטובים שעשית היום לפני שאת הולכת לישון, תקדישי זמן לעצמך לדברים שאת אוהבת לעשות, תראי לעצמך יותר חמלה ופחות ביקורתיות... תאהבי את עצמך בכל רגע שאת יכולה!


תאונני

טוב, זה לא שאת צריכה לאונן כל יום, למרות שאם זה עושה לך טוב לאונן פעם ביום אז לכי על זה! אבל בכל מקרה, מידי פעם אני ממליצה לך לאונן לבד. כן, גם אם את נשואה, uגם אם יש לך בן או בת זוג, זה לא אומר שאת לא יכולה לאונן לבד – ההפך! תאמצי לך אוננות עצמית באופן קבוע בלו"ז שלך ותודי לי כבר אחר כך.


תרקדי

את לא צריכה להיות רקדנית מקצועית כדי לפצוח בריקוד משחרר. בין אם זה בזומבה או סתם ריקוד מול המראה והכי מומלץ שלי: ריקוד בעירום כשאת לבד בבית! ריקוד זה כמו ספורט – הוא עוזר להזרמת הדם, לחידוש האנרגיה והרמת מצב הרוח – בתכלס, אין לך סיבה מספיק טובה לא לעשות את זה!


תפלרטטי

פלירטוטים זה כיף! את יכולה לפלרטט עם עצמך מול המראה במעלית ואת יכולה לפלרטט עם השליח של הפיצה או עם הירקן או עם מי שבא לך (במסגרת הטעם הטוב כמובן ולא עם מי שכפוף לך בעבודה מי טו וזה). תפלרטטי ותראי איך זה מעצים את התדר המיני שלך.



צללית_של_אישה_רוקדת_בשקיעה

תחייכי

עכשיו, ממש הרגע, כשאת קוראת את הכתבה הזו את מחייכת? אם כן – שיחקת אותה! אם לא, למה לא? חייכי, זה בחינם. תחייכי לעצמך עכשיו, אחר כך וגם מחר. מוצאת שקשה לך לחייך? תזמיני כרטיסים לסטנד אפ, תראי סרט מצחיק והכי חשוב שימי לב עם איזה אנשים את מחייכת יותר, תבחרי לבלות איתם יותר! אלו שמורידים לך את החיוך מהפרצוף, מהם תפטרי.


תתפשטי

רגע לפני שאת נכנסת למקלחת או למיטה תעשי לעצמך סטריפטיז קטן מול המראה. מי אמר שסטריפטיז עושים רק לאנשים אחרים? תפלרטטי עם עצמך בעירום מלא, תעשי לעצמך טיזינג ואם ממש בא לך תלכי לישון עירומה. בחיי שאני הולכת לעשות את כל זה ממש עכשיו בעצמי!


תתלבשי

תקני לעצמך הלבשה תחתונה סקסית, בגדים שגורמים לך להרגיש יפה וחושנית, שימי על עצמך שמלה יפה ואודם סקסי גם אם את "סתם" יוצאת למכולת וגם אם את בבידוד ותלכי בבית וברחוב כאילו את דוגמנית בתצוגת אופנה – למה? למה לא?! החוץ מקרין אל הפנים וכשתרגישי יפה זה גם יחלחל פנימה.


תבלי

מה עשית לאחרונה בשביל עצמך? נכון, השגרה שלך עמוסה, אבל זה לא אומר שאת לא יכולה לפנות זמן לעצמך לפחות פעם בשבוע, ואפילו ביום, זמן שהוא רק שלך ובשבילך – צאי לסרט, קני לך קפה משובח, צאי לטיול, לכי למוזיאון, תעשי טיול על הים, לכי ליוגה, תקשיבי למוזיקה, לכי לחוג קרמיקה, תשתתפי בסדנת יומן ויזואלי או מקרמה – זה לא באמת משנה מה, כל מה שעושה לך טוב יכול להתאים.


אנרגיה מינית היא דבר שצריך לטפח ולדאוג לו ממש כמו פרח או תינוק. תדאגי לה באופן יומיומי ותראי שזה ישפר לא רק את המיניות שלך אלא גם את החיים שלך באופן כללי – כי כמו שאני תמיד אומרת צריך לחיות בתשוקה! כי חיים רק פעם אחת. מה אפשר לעשות ברמה היומיומית כדי להרים את האנרגיה המינית שלך? לאהוב את עצמך, לאונן עם עצמך, לרקוד או להשתתף בספורט אחר, לפלרטט, לחייך ולצחוק, לעשות לעצמך מופע סטריפטיז, להתלבש בביגוד סקסי ולבלות עם עצמך זמן פנאי איכותי שעושה לך טוב. אני מציעה שתבחרי לך לפחות משהו אחד לעשות עוד היום! מה בחרת?


לחיי אנרגיה מינית בלתי נגמרת,

שלך,

לימור בנדל











 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page