top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

Make LOVE not war: איך לעשות סקס בזמן מלחמה?

אפשר לעשות סקס בזמן מלחמה ובכלל בזמן משבר. השאלה היא אם צריך? ומה אם אני לא מצליחה? האם זה ייפגע לי בזוגיות? ומה לגבי לאונן? זה מותר? כל התשובות לשאלות שלא העזת לשאול על סקס בזמן מלחמה וגם כמה מילים על מיינדפולנס אירוטי


אני יודעת שאני ארים כמה גבות, אבל גם בזמן מלחמה אפשר לעשות סקס! כן! ולאונן, ולהתפרע במיטה, ולהתגרות, וללטף, ולחבק, ולאהוב, ו... ו... ו... כי החיים הם לא חיים ללא אהבה עצמית וללא תשוקה. סקס הוא חלק חיוני וחשוב בחיים, ודווקא בזמן משבר הוא אפילו יותר חשוב מאי פעם.


האבינג דט סד (Having that said), אם את עוצמת עיניים ורואה מולך תמונות של מחבלים או של חטופים או לא משנה מה, או אם את לא מצליחה להתרכז בסקס ובכלל לא בא לך עכשיו זה גם לגמרי בסדר! ואני כאן עם צפירת הרגעה גם לנשים וגם לבני הזוג שלהם – נשים - תראו לעצמכן חמלה, גברים - תהיו סבלניים – מבטיחה שזה יחלוף ועוד תחזרו לתרגל אהבה בין הסדינים.


טיפים חשובים לסקס בזמן מלחמה


1.גם זה יעבור

לזמן יש יכולת של ריפוי ואם את נחשפת למלא תוכן שקשור למלחמה – תמונות, סרטונים, חדשות וכו' ולא יכולה לעצום את העיניים בלי לחשוב על דם וחטופים זה בסדר אם לא בא לך עכשיו לעשות סקס. נכון שלסקס בפני עצמו יש יכולת מדהימה של ריפוי ושחרור, אבל להלחם בזה לא יעזור. אז מה לעשות? פשוט לקבל את זה שזה ככה, כרגע לא בא לך סקס, ואת יכולה להיות רגועה, כי זו לא בעיה כרונית, זה יעבור. אוסיף גם שזה ממש ממש נורמלי וקורה לכל כך הרבה אנשים בתקופה הזאת. תני לזמן לעשות את שלו, הזמן מרפא וכל התמונות, הפחדים והדמיון שעובד כרגע שעות נוספות יירגעו. אם הכל היה בסדר עם חיי הסקס שלך לפני המלחמה, סביר להניח שהכל יסתדר אחרי המלחמה.


2. תקשורת תקשורת תקשורת

ולא אני לא מתכוונת ל-BBC או לדני קושמרו. תקשורת מקרבת עם הפרטנר שלך זה דבר סופר חשוב תמיד! התחלתם ללטף אחד את השנייה במיטה וכשעצמת עיניים ראית מולך פוסטרים של חטופים? או סרטונים של ילדים שנחטפים? אל תמשיכי כאילו כלום לא קרה וגם אל תפסיקי כאילו כלום לא קרה – דברי איתו על זה. תגידי לו שאת מוטרדת, שהנושא הזה מעסיק אותך ושקשה לך לחשוב על משהו אחר. תגידי לו מה את כן צריכה עכשיו – חיבוק? נשיקה? שיעזוב אותך בשקט? לבכות ביחד? תקשורת פתוחה תעזור לו להבין איפה את עומדת ותעזור לו לעזור לך.




גבר ואישה שוכבים על השטיח צמודים אחד לשני



3. פחות מלחמה יותר אוקסיטוצין

בגדול, זה שאת נחשפת לעוד תמונות ועוד סרטונים של מלחמה זה לא מחויב המציאות וזה לא שזה עוזר למישהו או למאמץ המלחמתי אם את יותר דואגת. אם את יכולה להפחית כמויות של חשיפה לתוכן המזעזע הזה מה טוב. אם את מרגישה שאת חייבת לצפות וחייבת להיות מחוברת אני מבינה – נסי לפני השינה או לפני שאת הולכת למיטה להפחית צפייה בחומרים הקשורים למלחמה ולהגביר צפייה בחומרים שמעוררים אהבה, אוקסיטוצין, אנדורפינים ותחושת שייכות. למשל סרט רומנטי, או סרטונים של הילדים שלך צוחקים, סרטונים של כלבים או חתולים או ארנבים – כל דבר חמוד שיעשה לפני השינה חיווט מחדש למוח לקראת השינה עם תחושות טובות וחיוביות. אפשר גם בבוקר כשאת קמה לעשות קודם כל משהו שאת אוהבת, לא ישר לפתוח את הנייד ולהתעדכן בחדשות. 


4. מיינדפולנס אירוטי

נתחיל עם הסבר קצר על מיינדפולנס בכלליות. מיינדפולנס מדבר על נוכחות בכאן ובעכשיו ועל קשיבות פנימה. זה ההפך הגמור מזה שאנשים קמים והדבר הראשון שהם עושים אחרי שהם פוקחים את העיניים זה לפתוח את הפייסבוק או האינסטגרם או הוואטסאפ. מיינדפולנס מתחיל כשאת קמה בבוקר ומקשיבה לגוף שלך, מלטפת את עצמך ומוקירה תודה על זה שפקחת את העיניים, שאת בריאה, שאת מרגישה כל חלק בגוף היפה שלך ואוהבת את עצמך וכל תא בגוף הזה. תרגול מיינדפולנס יכול לעזור בכלל בחיים, וכמובן שבזמן של משבר הוא יכול לשמש ככלי סופר חשוב ויעיל. מיינדפולנס אירוטי הוא תרגול של התכווננות לגוף שלך, לאיברי המין שלך, לעונג שלך, לאהבה עצמית ובסוף גם לבן זוג המענג והאוהב שלך. אז אחרי שקמת בבוקר וליטפת את עצמך, והקשבת לעצמך ולגוף שלך לאורך היום גם במיטה את יכולה להכווין את כל החושים שלך לחוויה המינית. לגעת בעצמך, ללטף אותו, להריח אותו, לטעום אותו, להסתכל לו בתוך העיניים בעיניים אוהבות, לנשום ביחד נשימות עמוקות, להסניף אחד את השנייה – להכווין את כל הגוף, המוח, הלב והנפש אל הכאן והעכשיו ולהתנתק מרעשי רקע. גם אם עכשיו כשרעשי הרקע חזקים את לא מצליחה לעשות את זה אני ממליצה לך להתחיל לתרגל, לאט לאט, בהתחלה עם עצמך, במקרה הזה תרגול יוצר שלמות, ואני מבטיחה לך שאת תצאי נשכרת לכל החיים!


לחיי החיים עצמם!

וסקס אירוטי ומרפא,

שלכם,

לימור בנדל











 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page