top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

איפה לפגוש גבר עם מודעות גבוהה ליחסי מין בריאים?

כמה זמן את כבר מחפשת בן זוג שמדבר באותה שפה שלך, אבל לא מוצאת? את המדריך הבא כתבתי, כדי לעזור לך לדייק את החיפושים ולקבל רעיונות ממוקדים איך ואיפה מוצאים את הגבר הנהדר עבורך. ספויילר: זה קצת כמו לרצות לטרוף המבורגר וצ'יפס ב-2 בלילה


חיפוש אחר בן זוג זה לא עניין פשוט, ותני לי לגלות לך סוד, גם אחרי שמוצאים בן זוג, אהבה ותשוקה הם כמו פרחים – צריך לטפח ולהשקיע בהם לנצח, זה לא שהעבודה נגמרת כשמוצאים את בן הזוג המיוחל. אבל לענייננו, קודם הרי צריך למצוא אותו, את האחד!

האתגר שעומד בפנייך הוא למצוא גבר שמדבר באותו התדר כמוך. יכול להיות שהיית כבר בכמה קשרים לא בריאים, או קשרים שפשוט לא עבדו טוב, ועכשיו את מבינה שאת רוצה גבר שיכבד אותך, שיאהב אותך כמו שאת, שידע איך נוגעים בך, שיסתכל בעיניים, שילטף בכל המקומות הנכונים, שיעוף עלייך ואת עליו.

אז איפה מוצאים את הגבר הזה, שיהיה לך איתו קו תקשורת פתוח, שיקשיב לך, שיעריץ אותך, שידע איפה לגעת, איך לגעת ורק יעצים את המיניות הנשית האמיצה שלך?


הפתרון: טוב, האמת היא שאין פתרון פשוט, בשורה התחתונה צריך לצאת לעולם ולהכיר גברים! אל תשבי בבית ותחכי שהגבר הנכון יגיע, כי זה לא יקרה. אספתי עבורך כאן בכתבה מספר מקומות עם פוטנציאל גבוה להכרות עם הגבר הנכון ועוד כמה טיפים לחיפוש נכון יותר.


מעגלי חברים

אימרי לי מי החברים שלך ואומר לך מי את. עם מי את מסתובבת? תבחרי לעצמך מעגלים של חברים שמדברים באותה שפה כמו שלך, ערבוב של נשים וגברים באיכות הזו שאת מחפשת. ככל שתסתובבי בחברה שיותר תואמת את מה שאת מחפשת, ככה תגדילי את הסיכוי שאחד מהם או מישהו שאחד מהם מכיר יהיה עם תדר זהה לשלך.


אפליקציית הכרות

חייבת להודות שאת כל הגברים הכי מודעים וטובים במיטה מבחינת אנרגיה מינית, שתואמת אליי, עם פתיחות מינית ועונג אלוהי הכרתי דווקא בטינדר. נכון, לא כל הגברים באפליקציית הכרות יהיו יהלומים, אבל גם לא כולם "פח זבל". זה חוזר למה שאמרתי לגבי לצאת ולהכיר, כי הנסיך על הסוס הלבן לא ידפוק לך בדלת ביום בהיר אחד. אז תשימי את עצמך אאוט דר, תפתחי פרופיל באפליקציית הכרויות, אתר הכרויות או חברה שמתמחה בנושא ותאמרי לעולם שאת מחפשת להכיר גבר איכותי לקשר עמוק ואמיתי.


"הנסיך על הסוס הלבן לא ידפוק לך בדלת ביום בהיר אחד"


אישה_גולשת_בנייד_באתר_היכרויות

סדנאות לתקשורת אינטימית

בארץ יש מספר רב של אירועים, פסטיבלים, סדנאות והרצאות של רוח ולב, מגע וארוטיקה. כינוסים מהסוג הזה מושכים אליהם אנשים איכותיים – גברים ונשים. במקומות כאלה יש אוסף אנשים שאכפת להם מהאחר, בעלי חיבור לעצמם, הקשבה ופתיחות, עם מודעות גבוהה ופתוחים לעבור תהליך – ולכן יש סיכוי גבוה למצוא גבר מתאים. לא בטוח שכל גבר שם יהיה באותו תדר כמו שלך, אבל הסיכויים שהוא יהיה מספיק פתוח כדי להקשיב, ללמוד ולעבור ביחד איתך תהליך גבוהים. בסדנאות מהסוג הזה תוכלי להתחבר גם עם חברות שמדברות באותה שפה ומי יודע אולי דרכן תכירי את גבר חלומותייך.


זימון מדויק

הגורל הוא לא דבר נשלט במאה אחוז, אפילו שאנחנו בדרך כלל חושבים שהוא כן, מצד שני, בהחלט אפשר לכוון אותו לאן שאת בוחרת, לתת לו דחיפה קטנה לאן שאת רוצה. פזרי לעולם אנרגיה שאומרת שאת פנויה להכיר גבר איכותי ומחכה לקשר משמעותי, אל תדחי הזדמנויות שנקרות בדרכך גם אם הן נראות הזויות, תלמדי על עצמך מסיטואציות בחיים וממערכות יחסים עם גברים אחרים, דייקי את מה שאת מחפשת וזמני לך את הגבר המתאים.


תקשורת

תקשורת היא כנראה התשובה לכל השאלות! אני חושבת שאולי הבעיה היא לא ההכרות עם הגבר הנכון אלא לדעת יותר טוב מה נכון עבורך ואז לתקשר את זה החוצה. זה ישמע אולי קצת שטחי, אבל זה קצת כמו להיות רעבה לאוכל – אם בא לך משהו לאכול, אבל את לא יודעת מה בא לך הרי שלא תמצאי מה לאכול, מצד שני, אם בא לך עכשיו לטרוף המבורגר וצ'יפס, את תחפשי מסעדה שמכינה אותם ותזמיני לך המבורגר וצ'יפס, גם אם השעה 2 בלילה. מרגע שהחלטת מה את רוצה לאכול תוכלי תוך כשעה, ולעיתים אפילו לפני, לאכול בדיוק את זה. זה ככה עם כל דבר בחיים, אם את יודעת מה את מחפשת ויודעת לתקשר את זה, כבר עשית חצי מעבודת החיפוש. אז אחרי שדייקת את מה שאת מחפשת תתקשרי את זה החוצה, כך הסביבה תבין טוב יותר מה את מחפשת וסביר שתמצאי את הגבר הזה שאת רעבה אליו ביתר קלות.


"אם בא לך עכשיו לטרוף המבורגר וצ'יפס, את תחפשי מסעדה שמכינה אותם ועושה משלוחים ותזמיני לך המבורגר וצ'יפס"


אז מה את אומרת – האם את יודעת איזה גבר את מחפשת? האם הזימון שלך מספיק מדויק או שהוא צריך קצת פיין טיונינג? האם את מתקשרת את זה החוצה או שלא גילית לאף אחד שאת מחפשת קשר? האם ניסית לחפש את גבר חלומותייך בסדנאות אינטימיות ומקרבות? עם איזה חברים וחברות את מסתובבת? מה לגבי אפליקציית הכרות? ומה בא לך לאכול בדיוק עכשיו ;) ? נסי את הפתרונות שבמדריך ואני מאחלת שבמהרה תמצאי את הגבר שירטיט את עולמך, שידבר איתך באותה השפה, שיעצים אותך, יסגוד לגוף האלוהי שלך ויכבוש אותך באהבה ותשוקה לוהטת.


שלך,

לימור











 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page