top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

וואן נייט סטנד: איך למצוא סטוץ ולא בטינדר

יש שירימו גבה על סטוצים, אבל זה נובע מחוסר הבנה לגבי אהבה עצמית. מה זה סטוץ ולמה אני בעד סטוצים? איך זה קשור לאהבה עצמית ולמיניות נשית ופראית? כל התשוקה הזאת ועוד בכתבה הבאה


למה כדאי להתנסות ולהנות מסקס עם זר?

אקדים עם הסבר מה זה סטוץ בעיניי, למה אני ממליצה להנות מסטוצים ומתי, כי הרי אני מקדמת מיניות מתוך אינטימיות ואהבה, אז זה כאילו סותר, אבל זה לא! למה זה לא סותר? כי אני מקדמת אהבה עצמית! ואני אסביר את עצמי. אנחנו יצור מיני ופראי, ובכל אחת יש את המיניות החייתית הזאת (אם עוד לא מצאת את המיניות שלך, זה הזמן לגלות אותה, אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת). אז כן, מותר לך לאהוב את עצמך, ולא רק מותר אלא רצוי, וכן, מגיע לך לחגוג את המיניות שלך ומותר לך לעשות את זה גם ללא מערכת יחסים אוהבת וילדים וכל השבאנג.


"אני מקדמת אהבה עצמית"


אהבה עצמית וקבלה עצמית זה להעניק לעצמך כי מגיע לך! ואם עכשיו לא מתאימה לך זוגיות זה לא אומר שאת צריכה לוותר על המיניות – ממש לא! אז יש תקופות מסוימות בחיים שזוגיות לא מתאימה לך, אבל מיניות תמיד נמצאת שם, או לפחות תמיד צריכה להיות שם, ולכן, בדיוק בתקופות האלו, זה הזמן להיפתח לסטוצים.


"מגיע לך לחגוג את המיניות שלך

ומותר לך לעשות את זה גם ללא מערכת יחסים אוהבת

וילדים וכל השבאנג"


מתי סטוצים מומלצים במיוחד?

סטוצים מתאימים בתקופות מסוימות בחיים, ובעיקר מתי שאת בוחרת שהם מתאימים לך!

דוגמאות לתקופות שסטוצים לגמרי ירימו לך את המיניות:

  • אחרי גירושים

  • ריבאונד אחרי פרידה

  • כשבא לך אנרגיה מינית חדשה

  • בין מערכות יחסים

  • בכלל ברווקות


את אישה מינית, פראית ומותר לך לעשות סקס בלי מחויבות!


מבוסס על סיפור אמיתי

היא הייתה בגיל 30, אחרי גירושים, "גרושה באושר" היא קראה לזה. כל ערב היה יותר מוצלח מהשני – מועדוני ריקודים, השתוללות, חרמנות, עונג ושמחה. ערב אחד, באחד המועדונים, ניגש אליה גבר מסוקס, עם זיפים עדינים, גבר גבר כזה, והתחיל לרקוד איתה צמוד צמוד. הם התחרמנו על הרחבה, בלי מילים, ואז הוא לחש לה באוזן "תא אמצעי בשירותים, למעלה, שם עוד 10 דקות" ונעלם בקהל. היא היססה, סקס עם גבר זר? זה היה לה זר, תרתי משמע. היא הלכה לשתות שוט בבר, להשתחרר קצת, לחשוב על זה. אחרי רגע קטן של התלבטות היא אמרה לעצמה "מה יש לי להפסיד?", אבל בראש עדיין חשבה "כן, לא, כן, לא...", כפות הידיים שלה התחילו להזיע, היא הלכה לכיוון השירותים בצעדים, ספק מהוססים ספק נחושים ופתחה את הדלת של התא האמצעי. הוא חיכה לה שם עם חיוך ממזרי. קונדום נשלף, זין מדהים וקשיח יצא, חצאית עלתה למעלה... סקס איכותי, חזק, רטוב, מענג ומפנק – רבע שעה של סחרור חושים. היא נפרדה ממנו לשלום, ומאז לא ראתה אותו שוב, אבל הצמרמורת שעוברת לה בגוף בכל פעם שהיא חושבת עליו לא עוברת גם 15 שנה אחרי.




זוג_רוקד_במועדון



עשיתי לך חשק?


אז איפה תוכלי למצוא את הסטוץ הזה?


  • בחו"ל

ישראל היא מדינה קטנה, מאוד! ולכן יש סיכוי טוב להיתקל בסטוץ בתור לבית מרקחת, במכולת ואפילו בערב משפחתי פתאום. בגלל זה יש משהו בזה שאת בארץ אחרת, במקום שאף אחד לא מכיר אותך, ושהסיכויים שתתקלי אח"כ בסטוץ שממש לא בא לך לפגוש די קלושים! לכן, לא מעט סיפורים על סקס עם זר מתרחשים בחו"ל. יש גם איזו אווירה של חופש והרגשה יותר פתוחה כשנמצאים בחו"ל, בכל זאת חופשה שמאפשרת עצירה מהשגרה העמוסה, ואז נפתחים הטעמים ועם התאבון בא גם הרעב לסקס וסקס טוב ומסעיר!


  • מועדון ריקודים

מועדוני ריקודים הם המקום הקלאסי למציאת סטוצים. כן, כמו בסרטים, זה באמת עובד ככה. יוצאים, רוקדים, מכירים, מתעלסים, משפריצים וממשיכים בשגרת החיים עם חיוך ענק!


  • באוטובוס

תרימי גבה, אבל תחבורה ציבורית זה אחלה מקום למצוא חתיכים. גם ברכבת לא חסר. אם את נוסעת בתחבורה ציבורית, כל מה שצריך לעשות זה להרים את העיניים מהנייד ולחפש. ראית גבר שמוצא חן בעינייך? גשי ותתחילי איתו, מה יכול לקרות? מקסימום תהנו.


  • פסטיבל טנטרה

בפסטיבל טנטרה אפשר למצוא גברים מודעים למיניות, שמחפשים לענג ולהתענג. זה יופי של מקום לסטוץ מפנק על אמת, ולא רק זבנג וגמרנו. נכון שזה גם אחלה מקום למצוא בן זוג לחיים, אבל ממש לא חובה, אם עושים תיאום ציפיות וכל מה ששניכם רוצים זה ערב מסעיר חושים זה גם בסדר גמור.


  • עם הבעל...

רגע, מה? אמרנו סטוצים. כן, את צודקת דיברנו על סטוצים אבל מה עם קצת משחק תפקידים שובב? גם אם את נשואה אפשר להנות מ"סטוץ". תקבעי עם בעלך בבר, תגיעו עם דמויות שהכנתם מראש ולכו לכם לבית מלון לפי שעות.


  • ברחוב

אני לא מתכוונת שתאספי קבצנים ברחוב, הכוונה היא להרים את הראש ולהסתכל – יכול להיות שהמוכר ב-AM:PM חתיך למות, או שהחבר ללימודים עושה כושר ולובש חולצות צמודות שמבליטות לו את שרירי הידיים שהורסים לך את הבריאות, או שהדוור שמביא לך את כל החבילות מנקסט נראה אש – תרימי את העיניים ותמצאי לך מישהו שבא לך איתו סטוץ ותתחילי איתו, מה יכול להיות?!


איך נראה הדוור שמביא לך את כל החבילות מנקסט? הסתכלת?


כמה מילים על סקס בטוח

כמובן שאני לא יכולה לסיים את הכתבה הזו בלי לדבר על סקס בטוח. אמצעי הגנה מגינים עלייך לא רק מהריון אלא גם ממחלות מין, לכן לא עושים סקס לא מוגן עם זר! קונדום זה חובה כדי לא להכנס להריון לא רצוי ולא להדבק בהרפס, זיבה או כל מחלת מין לא נעימה אחרת. אז רגע לפני שאת יוצאת למצוא את הסטוץ ללילה הזה תעברי בבית מרקחת ורכשי חבילת קונדומים – רצוי בטעמים!


לחיי אהבה עצמית

וסטוצים רטובים,

שלך,

לימור בנדל











 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page