top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

סודות הפיתוי של נשים: 8 דרכים למשוך את תשומת ליבו

הלכתי לברר מה הדבר הזה שנשים עושות כדי לפתות גברים, כי לכולנו יש צרכים ולא לכולן ההתחלה באה באופן טבעי. מה שמצאתי זה 8 טיפים מעולים לרווקה שמחפשת זוגיות או רק סטוץ של לילה אחד. הצטרפו אליי!


לפני שאני מתחילה חשוב לי להגיד משהו אחד ממש חשוב: אף פעם אל תהיי משהו שאת לא! זה לא משנה כמה את רוצה אותו, אם הוא לא מעוניין תעברי הלאה, אין צורך לשים על עצמך מסיכה או להתנהג בצורה שלא טבעית לך רק כדי לפתות אותו.


אז עכשיו אחרי ששמתי את זה על השולחן, הטיפים הבאים נועדו כדי לעזור לך להדגיש את כל מה שטוב בך, כדי למשוך את תשומת הלב שלו ולגרום לו לחשוב: היי, מי זאת הבחורה הסקסית הזאת? ולא כדי להפוך אותך למשהו שאת לא.


בואי נצא לדרך!


שובל של ריח

מכירה את זה שעוברת מולך מישהי ומשאירה אחריה שובל של ריח שגורם לך לסובב את הראש, ובכן ריח טוב זה מאסט! את לא חייבת להגזים ולשפוך על עצמך ערימה של בושם, ואפילו מומלץ לא להגזים, אבל לשמור על היגיינה בסיסית ובנוסף לשים קצת בושם או קרם בשיער בריח משכר יכולים לעזור לעורר את האנרגיה המינית והעניין של הצד השני. יש שמועה שאומרת שמוסק זה ה-ריח, אבל כל ריח ש*את* תרגישי איתו טוב יעשה את העבודה.


תזמיני אותו לגלידה

אוכל זה אפרודיזיאק שחבל על הזמן! מצד שני לתקוע לאפה עם שווארמה לא כזה... נכון שאחרי אי אילו שנים ביחד זה דווקא הכי רומנטי שיש לחלוק ביחד ארוחה טובה, אבל עד אז... בדייט ראשון אני ממליצה לצאת לדייט בגלידריה. לקקי מולו גלידה לאט לאט ותביטי לו עמוק בעיניים, הוא כבר יבין את הרמז, ואם לא כנראה עדיף שתמצאי מישהו שכן.


תנשמי עמוק

לפעמים אנחנו לא שמות לב ואנחנו מדברות ומדברות ומדברות... תעצרי רגע, תנשמי עמוק, תסתכלי לו בעיניים, תתחברי רגע במחשבות לגוף שלך, לצד הפראי שלך, לפות שלך ואח"כ גם לגוף שלו (אני מדגישה: במחשבות). מה שהמבט שלך יספר גם אלף מילים לא יכולות לספר.



אישה_אוכל_גלידה_בגביע_עומדת_קרוב_לגבר


תרקדי ריקוד (מושחת)

בריקוד יש משהו משחרר, אמיתי, בלי מסיכות, וכמובן שגם סקסי! אז מה לעשות? לצאת למועדון ולרקוד להנאתך (ואולי גם תכירי את הבחור שישמח לרקוד לצידך) או ללכת ללמוד ריקוד על עמוד – לא תאמיני איזה עולם יפתח עבורך. תוכלי גם לפתוח ערוץ טיקטוק אם את ממש בקטע של ריקודים או ללכת לשיעורי זומבה. תרקדי מולו כדי לפתות אותו וכשהוא תהיו רק שניכם תעשי לו לאפ דאנס שישאיר אותו עם פה פעור.


שחקי אותה קשה להשגה

אין מה לעשות, אבל זה עובד! מה שאנחנו לא יכולים לקבל זה מה שאנחנו הכי רוצים. אז אם סימנת מישהו שבא לך עליו, תמשכי את תשומת ליבו בקטנה ואז תשמרי על איפוק וסבלנות ותני לו לחכות ולעבוד קשה בלחזר אחרייך.


תחמיאי לו

כל אחד אוהב שמחמיאים לו, וזה לגמרי יגרום לו לשים לב אלייך. זרקי לו מילה טובה על איך שהוא נראה, על העבודה שלו, על החיוך שלו, זה לא באמת משנה על מה... בעיקר שתתכווני. זה יעלה לו חיוך ויגרום לו לחשוב עלייך באופן חיובי. כמובן שבלי הגזמה, שלא ירגיש שאת סטוקרית או משהו כזה.


תהיי ישירה

בא לך על מישהו ולא בא לך על משחקים, אז לכי על זה בכל הכוח! תכתבי את המספר שלך על פתק, תביאי לו ותגידי לו כשתרצה תתקשר; או שתגידי לו "אפשר שנייה את הנייד?" תכניסי את המספר שלך ותגידי לו "היום ב-20:00 תתקשר ונצא לדייט"; או כל דרך ישירה שבא לך, מה יכול להיות, מקסימום תצליחי. כן חשוב לדעת שאולי הוא יגיד לא, אבל אז לפחות לא בזבזת עליו זמן מיותר.


תבשלי בשבילו

הדרך ללב של הגבר עוברת דרך הבטן שלו (והשרביט שלו, אבל זה כבר שלב מתקדם). תבשלי בשבילו אוכל טעים והוא יודה לך! ואם את לא בקטע של בישולים תזמיני אותו למסעדה סוף הדרך ותבחרי עבורו את המנות.



הרבה פעמים תגלי שבזמן שאת התאפקת והתביישת מלהזמין אותו לצאת איתך הוא הרגיש בדיוק אותו הדבר כמוך, בפעמים אחרות בחור שלא שם לב אלייך נדלק בטירוף אחרי שהכיר אותך וכל מה שהיית צריכה זה לעורר את תשומת ליבו. אז אני מציעה, קודם כל, לצאת מתוך נקודת הנחה שהוא יזכה אם יכיר אותך (בטח שאם אנחנו מדברות על המובן התנ"כי של המילה לדעת אותך, קריצה קריצה), ועכשיו כל מה שנשאר זה לבחור את אחת מהשיטות שיש כאן במדריך ולנסות.


לאיזו שיטה את הכי מתחברת? תתחילי איתה ומשם תזרמי.


לחיי התחלות מוצלחות,

שלכן,

לימור





רוצה לשדרג את היכולות שלך להיות בת זוג מפנקת ומענגת?

להתחבר לעצמה הנשית שבך?

להכיר לגבר שלך שיאים חדשים של עונג שמעולם לא חווה ובטח לא הכיר לפנייך?


הכנתי עבורך הדרכה מיוחדת שבה תלמדי את כל זה ועוד







 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page