top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

לא לקחת ללב: איך לשחרר ולא להיאחז?



יוצא לך לבכות מכל שטות, ואם שואלים אותך מה התכונה הכי בולטת שלך את עונה "רגישה"? תהית פעם איך "לא לקחת ללב"? במדריך הבא מחכים טיפים מעשיים איך לקחת דברים יותר בקלות, לא להתייחס אל כל דבר כאל אישי ובסופו של דבר לבזבז פחות דמעות כשאין צורך בכך


מה אפשר לעשות כדי לקחת את החיים יותר בקלות? מידי יום את פוגשת מלא אנשים, חווה אינטראקציות מסוגים שונים ולא כל דבר הוא אושר רצוף. אז נכון אומרים שאם מחייכים החיים מחייכים אלייך בחזרה, ובכל זאת תמיד יהיה את הנהג הזה שיעקוף ויצפור, או את הלקוח החצוף שידבר אלייך לא יפה, או אירועים בלתי נמנעים שהם פשוט לא נעימים. אז מה עושים אם כל דבר כזה גורם לך לפרוץ בבכי? איך אפשר להיות פחות רגישה?

במדריך 6 טיפים מעשיים ודרכי התמודדות לחיים קלילים יותר.


הכל לטובה

לא סתם אומרים שמחשבה יוצרת מציאות - שינון שתי המילים המקסימות האלו "הכל לטובה", יכול לעשות את כל השינוי. כשהגישה היא שהדברים הרעים שקורים לנו, קורים מסיבה מסוימת ובסופו של דבר למטרה טובה, הרבה יותר קל לקבל אותם. כשמשהו רע קורה ואת יודעת שהוא קרה לטובתך, אפילו אם בנקודת זמן הספציפית קשה לך לראות את התוצאה הסופית, הידיעה שזה קרה לטובה עוזרת להתמודד ולעבור את הכל יותר בקלות.


בכי זה דבר טוב!

זה בסדר גמור לבכות! לעיתים בכי משמש כמנגנון שחרור שעוזר לקחת את כל הרע הזה שקרה ופשוט לסנן אותו מהמערכת שלנו. אז בכית, אז מה?! אז נכון, לא צריך לבכות באופן יומיומי, אבל בכי טוב ומשחרר יכול להיות בריא מידי פעם – ואם לא נעים לך לבכות מול קולגות לעבודה או חברים, קחי את עצמך לשירותים או לחדר פרטי ופנקי את עצמך בדמעות, אבל מכל הלב! שחררי החוצה את כל הכאב ותוכלי להמשיך את היום שלך.


לדבר על זה

כשלוקחים מחשבות ומוציאים אותן החוצה לאוויר העולם זה טוב בכמה מישורים: 1. במחשבות יש נטייה לחשיבה פסימית ו"ניפוח" שלא לצורך, לעיתים הפיכה של עכבר לפיל, אמירה של הדברים מכניסה אותם לפרופורציה. פתאום כשאת שומעת את עצמך אומרת אותם הם עלולים להישמע פחות גרוע ממה שדמיינת בראש.

2. אם מדברים על הדברים עם חברה טובה ואופטימית או מטפלת רגשית היא יכולה לשמש כמראה, להציג את הדברים החיוביים, לעזור בפתרונות ולתת לך נקודת מבט שונה.


קרה לך משהו לא נעים ובא לך להתפוצץ? לכי אל חברה טובה, מטפלת או דברי מול המראה – פשוט תוציאי את הדברים ותראי שההרגשה תשתפר.


אישה_יושבת_על_ספסל_ומביטה_בים

לנשום

כשקורה משהו גרוע יש נטייה של הגוף להתכווץ ולעצור את הנשימה. זה אולי נשמע לא קריטי, אבל חוסר חמצן וכאב בגוף תורמים למחשבות השליליות להתעצם. ברגעים כאלה חשוב לנשום בצורה מאולצת, אפשר אפילו להרים את הידיים, כדי לעזור לריאות להיפתח. קרה לך מקרה מעצבן? עצרי רגע ותנשמי נשימות עמוקות – מבטיחה לך שזה עוזר!


לצאת לחופשה

עובר עלייך משהו? קרה אירוע מטלטל? קחי לעצמך קצת זמן להטענות מחדש. זה לא פעם ראשונה שאני כותבת על השגרה העמוסה, שמטביעה את כולנו בחוסר זמן וריצות ממקום למקום, השגרה הזאת גורמת לכל הגוף להיות לחוץ ותורמת ל"פתיל קצר". בסופו של דבר, כשקורה מקרה שמזיז את השגרה שלך, זה כל כך הגיוני שאת תתפרקי. אז קודם כל, חשוב לקחת זמן לעצמך גם בלי שאת מגיעה לרגע של התפרקות טוטאלית, זמן שבו את מטעינה מצברים ועוזרת לעצמך לא להישחק מהשגרה, אבל אם בכל זאת הגיע הרגע הזה שנגמרה הסוללה אז על אחת כמה וכמה חשוב לקחת פסק זמן – זה מגיע לך!


החלטות

החיים מורכבים מהחלטות החלטות. כל דבר הוא בחירה, ואם קרה לך משהו את מחליטה מה את עושה עכשיו. קבלי החלטה שאת מקדישה חצי שעה או שעה לדבר הזה – מתעצבנת, בוכה, מדברת על זה עם מישהו, צורחת לתוך כרית, הולכת לרוץ, כותבת מה קרה על דף – ואחרי מסגרת הזמן שקבעת לעצמך את משחררת! זו החלטה שלך ואת מספיק חזקה ואמיצה כדי לקבל אותה.


בסוף של יום את בת אדם, ולא רובוט! אני בטוחה שאת לא רוצה להפוך לאדם עם לב מאבן, ורגשות סוערים זה סקסי ופראי. מצד שני, חשוב שתדעי איך להתמודד עם הדברים ויש הבדל גדול בין "להרגיש" ל"להתפרק". אז אל תפסיקי להרגיש, תבחרי בהתמודדות נבונה וכל מקרה קשה ילמד אותך ויהפוך אותך לאישה חכמה וטובה יותר.

שלך,

לימור







רוצה לאפשר לעצמך להיות חופשיה ולחיות את החיים שאת רוצה באמת?

הכנתי עבורך הדרכה עם כלים מעשיים שיאפשרו לך בדיוק את זה




 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page