top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

אין מקום כמו הבית: 10 רעיונות לבילוי זוגי בלי לצאת מהבית

לא כל יום מתאים ליציאה מהבית, אבל אם בכל זאת בא לך לבלות איתו הערב יש לי חדשות טובות עבורך: ממש לא חייבים לצאת מהבית בשביל ליהנות ביחד מערב זוגי ורומנטי. במאמר הבא תמצאי 10 רעיונות מדליקים לבילוי זוגי בלי לצאת מפתח הבית


מכירים את השאלה הבאה: "מאמי, בא לך שנשאר היום בבית?"

אני שואלת אותה לפחות פעם בחודש, אם לא יותר - לא תמיד בא לי לצאת מהבית, זה יכול להיות ערב חורפי וגשום, שלא עושה חשק לצאת, או שסתם בא לי להישאר בפיג'מה ולא להתגנדר אחרי יום ארוך.


אז איך אפשר בכל זאת לקיים דייט רומנטי וזוגי בתוך ארבעת הקירות שלכם? קבלו 10 רעיונות לבילוי זוגי ממש בתוך הבית שלכם:


ערב סרט לא חייבים לצאת לקולנוע בעיר הגדולה, כדי ליהנות מסרט טוב, ובבית תוכלו אפילו לראות ביחד איזו סדרה בבינג'. מדליקים את הטלוויזיה, בוחרים סרט או סדרה, מכינים פופקורן, נכנסים ביחד מתחת לשמיכת פוך מפנקת או שמיכת טלוויזיה ומתחבקים מול המרקע.


משחק תפקידים ערב כיפי וזוגי של משחק תפקידים יכול להתחיל כבר מהבוקר, כשתחליטו ביחד על הדמויות שבא לכם לשחק. כל אחד יכול ללכת לקנות אביזרים מתאימים לערב ולהגיע מהחניון מוכן לתפקיד. במשך היום תוכלו לשלוח אחד לשנייה הודעות מתגרות ולבנות את הסיפור של הדמות שלכם.


משחקים

פאזל, שש-בש, מונופול, טריוויה, משחק קלפים או כל משחק אחר, שאתם נהנים לשחק ביחד, יכול להיות ממש כיפי ומעשיר. לא חייבים להיות רציניים כל הזמן, חלק מהזמן הזוגי הוא זמן להשתטות ובערב משחק תוכלו לתת לתחרותיות שלכם לצאת החוצה, להמר על הורדת פריטי לבוש ו"לעשות צחוקים" ביחד.


פטפוטים איכשהוא, בתוך השגרה העמוסה, יוצא שמפספסים רגעים של שיחה פשוטה, כדי לתקן את העוול הזה, תוכלו לשבת ביחד ולהקדיש זמן כנה של שיחה פתוחה על נושאים מגוונים, שבא לכם לדבר עליהם. החל מרגעים קטנים, שקרו לכם ממש הבוקר בעבודה ועד לנושאים רבי משמעות שדחיתם, אבל שחשוב לדבר עליהם.


מאסטר שף מוצאים מתכון מעניין שלא ניסיתם אף פעם לארוחה שלמה, או לקינוח ומכינים ביחד בשיתוף פעולה. אוכל הוא אחד הדברים החושניים, והשילוב שבין ההכנה של האוכל, שיתוף הפעולה וכמובן האכילה יכול להיות אחלה חוויה משותפת, וגם לזרום לסקס מלא תשוקה.




גבא_ואישה_מבשלים ביחד


הרצאות TED

אולי תתפלאי, אבל זה יכול להיות ממש כיף לשבת ולראות הרצאה טובה. מוצאים נושא שמעניין את שניכם זה יכול להיות נושא מדעי, משהו מצחיק, על יחסים וזוגיות או כמעט בכל נושא שתבחרו, ויושבים לראות ביחד – אפשר אפילו עם קערת פופקורן או ממתקים.


סטנדאפ

אין כמו צחוק טוב להעלאת האנרגיה המינית ובכלל. יש אלפי סרטונים ביוטיוב של סטנדאפיסטים, וגם כל מיני סרטונים קורעים אחרים – פשוט צוחקים ביחד. לא סתם אומרים שהצחוק בריא, והוא לא רק בריא, הוא גם ישחרר אתכם עד כדי כך שתוכלו לעבור ישר לחדר המיטות ולטרוף אחד את השנייה בתאווה יצרית.


יוגה זוגית

יוגה ומתיחות זה המשחרר מתחים האולטימטיבי אחרי יום של מתח ועומס בעבודה ובשגרה הלחוצה. תוכלו לעזור האחד לשנייה במתיחות ולתרגל יוגה או מדיטציה במשותף.


טיפ זהב: רק זורקת רעיון, בצעו את המתיחות בעירום (בזהירות!) – והנה לכם ערב זוגי ביתי שישאיר לכם חיוך על השפתיים לכמה ימים קדימה.



מסז'ים

מסז' זוגי מפנק זה אחלה משחק מקדים! מדליקים נרות ריחניים, מכבים או מעמעמים את האורות, שמים מוזיקה מרגיעה – מתחילים עם בגדים, הוא עושה לך מסז', את עושה לו מסז', מחממים שמן ומתחילים להוריד פריטי לבוש, מתחרמנים אחד על השנייה ולאט לאט זורמים לסקס פרוע. (עשיתי לעצמי חשק!).


סקס

כמובן שה-בילוי הזוגי בהא הידיעה, האינטימי, המלא תשוקה, הכי מגרה, שתוכלו ליישם בלי לצאת מהבית הוא: סקס! אחרי שהגעתם הביתה מהעבודה, תתקלחו ותתבשמו; תשימי את החוטיני הכי מגרה שלך, אבל אל תגלי לו; תסדרו לכם אווירה משגעת; תתחילו בארוחה לאור נרות; תמשיכו למיטה או תגוונו במקום חדש בבית; תזכרי להתחיל עם בגדים! תני לו לצוד אותך; תלטפי אותו בצוואר; תתחילו להחדיר ידיים גם מתחת לבגדים; תנשקי אותו בצוואר; תתנשקו, גם בשפתיים מותר; תורידי לו את החולצה ותני לו להוריד לך את החולצה; תנו לעונג הזוגי לעטוף את שניכם לחיבור עמוק של שניים שמתמזגים לאחד; לטפי לו את האיבר; נשקי את לו את האיבר; תתלטפו ארוכות; תני לו לטרוף אותך; אחרי שהענקתם אחד לשנייה את כל האהבה הזאת תוכלי לאפשר לו לחדור אלייך; להיכנס ולצאת; להתחבק; לנשום אחד על השנייה; להרגיש את הדופק שלו; וכמובן שבסוף סוף מחכה לה אורגזמה מענגת או שרשרת אורגזמית ושפיכה.


שלך בעונג,

לימור בנדל










 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




bottom of page